Baba!!

9.1K 565 2
                                    

Elif

Sabah namazına kurduğum alarmla birlikte  doğruldum yatağımdan abdestimi alıp babamla  yaptığımız ufak cemaatle namazımızı    kıldık namazdan sonra uyumayıp biraz kuran okudum kuranı kapatıp saate baktım saat 08.00 di hemen üstümü giyinip lacivert eşarbımı da yapıp feracemi giydim salona geçip annemle babama günaydın deyip evden çıkmak için kapıya yöneldim .

" Elifim nereye annem kahvaltı yapmadın "

"Sultanım geç kaldım okula daha birde zehrayı bekleyeceğim  biliyorsun  uyuşuk oyüzden erken çıkmam lazım "

"Ahahha tamam annem dikkatli ol Allaha emanet ol yavrum "

"Sende annem  "

Annemide öpüp çıktım evden zehraların  evlerinin önüne geldim karşıdan  gelen keremi  görmemle aklıma zehra geldi gülümsedim .
Çok edepliydi bu çocuk ya hep böyle iyi huylu bir kocam olsun isterdim aslında zehra şanslı onlar çocukluktan beri arkadaşlar.
Zehra keremi  seviyor ama keremin duygularını   bilemiyorum ama o da onu seviyordur heralde .

" selamün aleykum elif baban evde mi "

"  Aleykum selam evde kerem  abi"

Deyip kerimin yanından geçtim onunla konuşurken hep abi diyorum annemler abi deme diyorlar neden öyle diyorlar bilmiyorum ama az çok anlayabiliyorum ama asla öyle bir şey olmayacak keremi zehra   seviyor ben değil ama annemler bilmiyorlardı keremin bile haberi yok biri tarafından sevildiğini  e nasıl olsun bizim kız onu gördükçe kaçıyor .

Yine zehranın evlerinin önünde bekliyordum bu sefer içeri girmedim .

"Hadi zehra  çabuk  "

"Tamam tamam geldim "

"Hoşçakal ayşen teyze "

"Güle güle kuzum iyi dersler bizim kıza sahip çık  "

"Anne ya "

"Ahahhha tamam ayşen teyzem bakarım hadi Allaha emanet "

"Elifff sende amma meraklıymışsın bana bakmaya  tomom oyşon toyzo bokorom vıdı vıdı  "

Zehra  bana gözlerini devirerek  bakıyordu .

"Neeee"

Gülümseyerek koluna girdim .

"Seninkini gördüm daha demin "

Bu dedigimle kızardı  oyyy kuzum ya çok aşık çok.

"Nerden benimki oluyormuş  Allah Allah ya hem onun sevgilisi varmış"

" bilmem Allah söyletti herhalde "

"Elifff " 

iki elimide kaldırıp teslim olmuş gibi yaptım tamam tamam sustum dedim
yol boyunca zehrayı  utandırmıştım  ne yapayım oda beni bekletmeseymiş otobüse  bindigimizde yer olmadığı için ayakta bekledik tabi otobüs fren yapınca  öndeki teyzenin üstüne çıkıyordum  ve işte azarr.

"Yavaş kızım üstüme çıkıyordun "

"Affedersin teyzecim  kusura bakma şey olunca ben de üstünüze ay pardon size çarptım "

Arkamı döndügümde zehra bana otuziki diş sırıtıyordu gül sen gül , çok gülen çok ağlar şekerim.

"Gülme komşuna gelir başına "

deyip gülümsedim .  üniversiteye varınca otobüsten indik zehrayla  birlikte derslerimize geçtik  bugün hoca gelmediği için ders boştu bende bu olaydan faydalanarak mescide indim namazımı  kılıp kuran okudum mescidden çıkıp biraz bahçede durdum hava bugün çok güzeldi dersden çıkmıştı herkes gözlerim zehrayı  aramıştı ve biraz bakınmadan sonra bulmuştum onu hemen koşup koluna girdim korkmuştu bu hareketimle ona güldüm oda bana tebessüm etti kantine gidip biraz muhabbet ettik

Daha sonra tekratdan derse girdik  bugün biraz erken dağıldık zehrayla biraz yürümeye karar verdik onların evinin önüne geldiğimiz de birbirimize sarılıp ayrıldık bende bizim eve doğru yürümeye başladım gördüğüm manzarayla gözlerimi kocaman açtım

" Babaaaaa"

Babam yerde yatıyor adamlarda ona tekme atıyorlardı hemen koşup adamları ittirmeye başladım benim ufak darbelerim onlara fayda etmemisti bir kere daha vurdum  pislik adama ama bir gram bile yerinden hareket etmemişti .

"Bu evi 1 hafta içinde boşaltın  ha yok boşaltmadın eşyalarla birlikte yakarım evinizi başınıza yıkarım anladın mı yok akıllanmadın ozaman "

Adamlar bir anneme baktı birde bana

"O zamanda  sevgili karına ve biricik kızına veda edersin "

Adam babamı tekmeleyene işaret edip  çekildi babamı tekmeleyen adamda bir kez daha vurup gitti feracemi toplayıp hemen babamın yanına oturdum ağlayarak .

"Babam kim bu adamlar ne istiyorlar senden evimizi neden yıkacaklar neden sana zarar veriyorlar "

Babamı zorla kaldırıp eve getirdik annem bayılmıştı onunla ayşen teyze ilgileniyordu zehra ' da  gelmişti ben babamın Pansumanını yapıyordum bir yandan da ağlıyordum babam bazen  yüzünü buruşturuyodu bu benim daha şiddetli ağlamama  neden oluyordu  canım babam Allahım sen  bana güç ver .

"Mehmet inat etme bak bizim ev iki katlı üst kat boş oraya taşının hem bizim ev eski olmadığı için yıkmaya kalkışmazlar daha sonra bir ev bulur oraya taşınırsınız olur mu hadi dostum kırma beni "

"Evet mehmet amca gelin işte bizim üst kata "

"Bilmem ki rauf olur mu "

"Neden olmasın can dostum olur tabi bu durumda sizi sokakta bırakamam sanki sen benim başıma böyle birşey gelse sen yardım etmeyecekmisin gel inat etme işte "

"Sen ne dersin fatma "

" Sen bilirsin bey ben birşey diyemem  "

"Hadi ama fatma taşının bizim eve "

Annem  üzgün bir şekilde başını önüne eğdi ,  babamsa  düşünceliydi   rauf amcalara düşüneceğimizi söyledik onlarda üstelemediler ve evlerine gittiler .

Nasıl ayrılacaktım şimdi ben bu evden doğup bu yaşıma kadar sığındığım yerden .

"Elif kızım  sen ne diyorsun taşınalım mı rauf amcanlara"

"Baba niye taşınıyoruz ne istiyor bu pislikler bizden "

"Bunların ele başları bu mahalledeki bütün evleri yıkıp konut yapacakmış "

"Peki parasını ödeyemezmiyiz"

"Kızım onlara verecek bir tek kefen paramız var oda onların dişlerinin kavuğuna yetmez  hem onlar para istemiyorlar ki evleri istiyorlar"

Koltuktan kalkıp banyoya geçtim  abdest alıp namazımı kıldım bu olayların hayırlı sonuçlar vermesi için dua ettim ve seccademi topladım  salona  geçtim annemler çok'dan uyumuşlardı 

Benim ise hiç uykum yoktu laptopu elime aldım instagramıma girdim iki tane mesaj gelmişti  mesajı açtım gönderen kişiye baktım .

Zehra keremiyle ilgili bir resim yollamıştı şuan onları düşünecek durumda değildim .
Mutfağa geçip birşeyler atıştırdım ve odama geçtim
lambayı açıp üstümü değiştirmek için dolabıma yöneldim  gördüğüm şeyle olduğum yerde kaldım
Bu ne curret  kimdi odama giren Allahım sen sabır ver yoksa o cani mi dün evimin oralara kadar  gelmişti kesin evimi bulmuştur ben bittim .
Bu adam nasıl girdi bu eve Allahım ne yapmalıyım şimdi ben polisi arasam bu zamana kadar neden aramadın diyecekler veya kanıt olmadığı için ilgilenmeyecekler bile .

Acaba zehraya mı anlatsam Allahım bu onca kötü olayın içerisinde blrde bu vardı ben hangisiyle uğraşacaktım sen yardım et Allahım .

Selamün aleyküm canlar
Bölümü begendiyseniz yorum ve wote yapmayı unutmayın lütfen Allaha emanet olun 😊😊

AŞK FAKİRİ  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin