ToprakEvi inletecek derecede olan telefonumun sesiyle uyandım kimdi bu arayan densiz sabah sabah ekrana baktığım da arayan mertti.
"Umarım beni uykumdan uyandıracak kadar önemlidir söyleceğin konu "
" Abi bu cenk paray vermedi ne yapalım bugün yine gittik ama evinde yoktu "
Yatakta doğrultup üzerimdeki pikeyi çektim ayaklarımı yataktan indirdim ve salona indim
Ben ne yapıcam bu cenkle Ulan bu çocuğu dövüyorlar vermiyor parayı tehtid ediyorlar vermiyor en iyisi mi ben halledeyim bu işi bunlar bir haltı beceremiyorlar .
"Nerde lan bu cenk "
"Üniversitededir abi evde yoktu "
Telefonu kapatıp üzerime değiştirmek için tekrar odama çıktım .
Mertle birlikte arabaya binip cenk'in okuduğu üniversiteye geldik ve az ilerdeki cenki görmemle birlikte o tarafa doğru yürüdüm ve cenkin beni farketmesiyle birlikte kaçması bir oldu bende arkasından koştum ve üniversite'nin arka tarafında yakaladım ve yakasından tutup duvara yasladım ardı ardına yumrukları suratına geçirdim.
"Bana bak lan o parayı odemezsen var ya evini o akılsız başına yıkarım anladın mı he"
" abi valla ödücem söz ödücem ya "
"Sen dersini almadın mı oğlum madem korkuyorsun niye parayı ödemiyorsun lan he o parayı ödeyeceksin , silahları alıp niye kaçıyorsun oğlum madem bir işi berbat ettin sonucuna da katlananacaksın cenk efendi şimdi o çok güvendiğin abilerin gelsinde seni kurtarsınlar"
" abi valla ödücem söz ödücem ya inan cidden ödücem "
"Oğlum sen daha kaç kere söz vereceksin lan ben sana demedim mi bu hayatta en nefret ettiğim şeylerden biri sözünü veripte yerine getirilmemesi sana güzel bir ders verilmeli bana başka çare bırakmadın "
Silahımı çıkartıp cenk'in bacağına sıktım bir ders alması gerekiyordu bunu kendi istedi insanlarda en nefret ettiğim şey söz verip de sözünde durmaması.
"Bu sana ders olsun parayı ödemezsen daha beteri olur "
" hiiii "
O neydi öyle kesin biri gördü hızlıca sesin geldiği yöne doğru yürüdüm .
Siyahlar içinde arkasına dönmüş bir kız yavaş yavaş yürüyordu , bu kız duydumu acaba herşeyi. Biraz daha hızlanıp kızın önüne geçtim geçmekle kız o yemyeşil gözlerini gözlerime değdirip hemen indirdi .
" nereye küçük hanım "
" ş-şeyy ben burdan geçiyordum s- sonra "
"Sonra ne lan he ne gördün söyle çabuk "
Kıza bağırmamla korkmuştu gözlerini sımsıkı kapattı ve gözlerinden yaşlar akmaya başladı .
" konuşsana kızım dilini mi yuttun ""Abi guvenlikler geliyor gitmemiz gerekiyor "
Merte dönmemle birlikte kız hızla kaçıp gitmişti gitmişdi 'de ben niye hâla arkasından bakıyorum bu kızın.
"Abi acele et hadi çağırmışlar'dır çoktan polisleri "
Geriye iki adım atıp koşarak uzaklaştım bedenim benimle birlikte koşuyor sanki şu an yanlız bir et parçası gibiyim ama ruhum ruhum sanki o kızla birlikte kaçmıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK FAKİRİ (TAMAMLANDI)
Spiritüelİnsan o anı yaşamak için bütün yaşanacakları yok eder ! Ve sonrasında o yaşadıklarını gözünün önünden geçirip , Gelecekteki bütün hayatını o an için yaşar Alıntı Toprak elini yukarı kaldırdı ve gök yüzünü işaret etti "Bak şu gördüğün leyla ile mecn...