- Na, mit nézzünk? - ülünk le a kanapéra.
- Fogalmam sincs. De hoztam fagyit. - adja a kezembe a dobozt egy kanál társaságában.
- Mit szólnál a Napos oldalhoz? - vetem fel az ötletet.
- Benne vagyok.
Hirtelen csengettek. Evan felállt mellőlem, és az ajtóhoz sietett. Kinyitotta az ajtót, aztán berohant a konyhába. A pizzafutár bejött, én pedig felpattantam, hogy segítsek neki. Elvettem tőle a dobozokat, majd egymásra néztünk. Nem lehet igaz! Miért pont ő?
- Ó, helló Rian!
- Lisa, szia! Hát te? - mosolyog rám.
- Ezt én is kérdezhetném. Nem is mondtad, hogy pizzafutár vagy.
- Valahogy nem merült fel. De hát meg kell élni valamiből.
- Igen. Evan, húzd ki a segged a konyhából, és fizesd ki a pizzádat! - kiáltok a srác után. - Mindjárt jön. - nézek vissza Rianre. Bólintott egyet, majd megigazította a sapkát a fején.
Evan végre kijött a konyhából, és Rian kezébe nyomta a pénzt. Kikísértem az ajtóig.
- Szia Lisa! - kiállt, és beül a kocsiba. Integetek neki, majd elhajt.
Visszamegyek a nappaliba, ahol a bátyám már nagyban pizzát zabál, és nézi a filmet. Lehuppanok mellé, majd kiveszem a kezéből az aktuális szeletet, és megeszem.
- Hé! Az az enyém! - néz rám mérgesen.
- Csak volt. - vigyorgok a képébe.
Kis idő elteltével, már a harmadik megnézett film után csengettek.
- Már megint ki lehet az... - dünnyög magában Evan és megy az ajtóhoz.
Eltelt két perc. Aztán három, majd négy, öt, hat... Hol a picsába van már?! Végül én is felálltam. De amivel szembe találkoztam... Csak Rá nem számítottam.
- Alex? - léptem ki Evan mögül.
- Lisa, menj vissza a nappaliba. Alex épp indulni készült. - tolt beljebb a házba.
- Figyelj, nem tudom mit szúrtam el, de sajnálom, oké? - még épp hallottam a mondatát, mikor bátyám rácsapta az ajtót.
Visszamentünk a nappaliba, és leültünk a kanapéra. Csak bámultuk a földet, és nem szóltunk semmit. Feszült volt a hangulat, de nem mertem megszólalni. Végül mégis megtettem.
- Mi volt ez az előbb? Hogy került ide?
- Beállított a pasikád, és téged keresett, mire megmondtam neki, hogy nem beszélhet veled. De jöttél te, és rácsaptam az ajtót. Ennyi. De honnan tudta, hogy hol vagy?
- Szerintem Riantől.
- Ki az a Rian?
- A pizzafutár. - bólintott egyet.
Beállt a kínos csönd.
- Akkor... nézzük tovább a filmet? - töröm meg a csendet.
- Ja.
Folytattuk a képernyő folyamatos bámulását. Legalábbis a mellettem ülő srác igen, én pedig az előbbi jeleneten törtem a fejem. Vajon mit akarhatott? Fejemet Evan vállára hajtottam, és lassan átvette rajtam uralmát a fáradtság.
Álmomban megint ugyan az a jelenet kísértett. A boldog Alex és Lisa. Alex megint elesett, és megint vérzett. De a fegyver nem volt a kezemben.
YOU ARE READING
All Time Low; awg. /BEFEJEZETT
Fanfiction"Minden egy konzerv kukoricával kezdődött." ALL TIME LOW FANFICTION