a NÉGY srác és a lehetőség

219 14 0
                                    

Hétfő reggel engedtek ki minket. Egyszer ezért én még biztosan kinyírom a fiúkat. Miattuk el fogok késni a munkából! Ha kirúgnak.... Nekem annyi.

- Na srácok, engem tegyetek ki a lakásomnál.

- De miért? - néznek rám kiskutya szemekkel.

- Tudjátok, nekem munkába (is) kell mennem.

- De ugye fogunk még találkozni? - bámulnak rám, még mindig kiskutya szemekkel. Ajjj....

- Persze srácok. - mosolygok rájuk.

Bekanyarodtunk az utcámba.

- Köszi a fuvart, és a csodás kalandot. Legyetek jók!

- Szia Lisa! - köszöntek kórusban.

Felrohantam a lépcsőn, be a lakásomba. Gyorsan lezuhanyotam, majd felvettem egy fekete farmert a fehér ingemhez. Megcéloztam a konyhát. Elővettem a tejet a hűtőből, a müzlis tálat és gabonapelyhet pedig a szekrényből. Tudom, elmúltam húsz, de akkor is. Szeretem és kész.

Átmentem a nappaliba. Leültem a kanapéra, majd bekapcsoltam a tévét. Tom és Jerry ment. Na most, összefoglalom. Egy húsz éves nő, a nappaliában ül, mesét néz áhítattal, és gabonapelyhet eszik.
Good job!

Miután végeztem, lesiettem a boltba, vettem kenyeret, és fagyasztott pizzát, majd megindultam a munkába.

A hotelban nem volt semmi érdekes. Csak egy gazdag csávó jött a feleségével.

Amint végeztem, haza mentem, és bedőltem az ágyba.

Arra keltem, hogy kegyetlenül rezeg a telefonom. Ezért megfogtam, és a falhoz vágtam. Kiesett az akkumlátor, de nem tört szét.

Legközelebb már arra keltem, hogy valaki a bejárati ajtómon dörömböl. Komolyan. Be akar törni hozzám? Vagy az a célja, hogy felkeltsen? Nagy nehezen feltápászkodok, majd elördítom magam.

- Mi bajod?!

- Lisa, azonnal engedj be! - hallom Alex hangját.

- Pillanat.

Előhalászom a kulcsom, majd kinyitom az ajtót. Alex, mint az őrült, úgy támad le. 

- Na, hogy végre felkeltél! Már vagy egy órája verem az ajtód!

- Ha nem tudtad volna,  hajnali 3-kor végeztem, és szükségem van pihenésre....

- Jó-jó-jó..... Nem ezért jöttem.

- Akkor miért?

- Gyere velem, és megtudod.

- Okééé..... - mondom sejtelmesen.

/////

A fiúk háza felé tatottunk. Idegesen dobol a kormányon. Látom, valamit akar mondani, de nem teszi.

- Alex, minden oké?

- Persze, miért ne lenne?

- Mert idegesnek tűnsz.

- Kicsit az is vagyok. De nincs semmi gond, ne aggódj. Épp ellenkezőleg. Csak nem mondhatok egyenlőre semmit. Legalább is a fiúk nélkül nem.

- Rendben.

Bekanyarodtunk az ismerős feljáróra. Csöndben kiszálltunk, és besétáltunk a házba. Az előszobában állva egy érdekes jelenetet láttam. (A valószínűleg részeg) Jack rohant át pucéran a konyhából a nappaliba. Őt követte Zack pinkre festett felső testtel, ami nem tagadom elég szexi volt. Ezek után csak az enyhén illuminált Rian-nel találkoztam.

All Time Low; awg. /BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora