több mint TÍZ év után

106 10 0
                                    

/ EPILÓGUS

Azután a bizonyos este után, mondhatni minden rendbe jött köztünk Alexszel. Ők folytatták a turnéjukat, én pedig csatlakoztam hozzájuk, és továbbra is modellkedtem. Hivatalosan is felvállaltuk a kapcsolatunkat, és meglepődtem, hogy rengetegen megkedveltek. Volt azért pár utálóm, de összességében pozitívan vélekedtek rólam.

/

Az évek lassan teltek, és a fiúk egyre népszerűbbek lettek, kiadtak több albumot is, turnéztak. A legutóbbi sikerük, a Future Hearts néven elkeresztelt stúdió albumuk most jött ki, és máris hatalmas sikernek örvendett. És ahogy szokás, ezt is egy világ körüli turné követte, hogy még több emberhez eljusson a zenéjük. 

A koncertsorozat két nap múlva kezdődik, és Alex egy különleges vacsorával készült meglepni ma este. Egy kényelmes, piros ruhát vettem fel, hajam finom hullámokban omlik a vállamra, és azt hiszem minden tökéletes. Egy kevés parfümöt fújok még a csuklóimra, amikor Alex kopogott.

- Készen vagyok. - lép be a férfi, akit mindennél jobban szeretek. Egy elegáns szmokingban állt előttem, és eszméletlen vonzó volt. - Látom tetszik amit látsz. - neveti el magát.

- Meg kell hagyni, elég jól kicsípted magad. 

- Te is gyönyörűen nézel ki. Ha nem sietnénk annyira, már most megszabadítanálak ettől a szexi piros ruhától. - jön közelebb és csókol meg. 

- Elhiszem. - szakítom meg a csókot és nézek vágytól ködös szemeibe.

- Ideje lenne indulni. Ez egy fontos este számomra. Menjünk. - mosolyog rám, majd egy rövid csók után megfogja a kezemet, és maga után húzva elhagyjuk a szobát.

/

Egy gyönyörű kerti pavilonban volt berendezve egy asztal a lehető legromantikusabb módon. Gyertyák adták a fényt, és rózsaszirmok voltak mindenütt. Halkan valami zene szólt, ami még inkább dobott a hangulaton.

- Na, tetszik? - néz rám a férfi.

- Egyszerűen nincsenek rá szavak. - ámulok tovább. - És ezt mind egyedül csináltad?

- Volt egy kis segítségem, de igen, az én művem.

- Gyönyörű.

- Reméltem, hogy így vélekedsz majd.

Leültünk az asztalhoz. Nem sokkal később megjelent Rian, szintén szmokingban, és tálalta az ételt.

- Mond csak Rian, hogy tudott rávenni téged, hogy pincérkedj nekünk? - nézek rá.

- Ez egy hosszú, és bonyolult dolog, és az este végén, szerintem úgy is megtudod. - néz rám sejtelmesen. Oké, ez fura volt.

A vacsoránk egy tál spagetti, és egy-egy finom sütemény volt. Az üveg bor, ami az asztalon volt, gyorsan fogyott. Kellemesen beszélgettünk egész idő alatt, és feltűnt, hogy az este vége felé Alex egyre idegesebb lett.

Mikor már kellően sötét volt, lámpásokat pillantottam meg, szerte az udvaron. Kíváncsian felálltam, és követtem a fényeket. Egy kis tisztáson álltam meg, amit pár fa vett körbe. A földön rózsaszirmok voltak széjjelszórva, és ekkor már sejtettem. Megfordultam, és Alex abban a pillanatban térdelt le előttem és mondta ki azokat a szavakat, amikre már hosszú ideje várok.

- Nem akarok még egy turnét elkezdeni anélkül, hogy gyűrűt húztam volna az ujjadra. Én lennék a legboldogabb férfia világon, Lisa Noel Ruocco, hozzám jössz?

Szemeim könnybe borultak és a boldogság átjárta a testemet, mikor kimondtam azt a bizonyos szót. 

- Igen! Igen! Igen! Ezerszer is igen! - ugrok a nyakába. - Szeretlek, szeretlek, szeretlek! Nem tudod elhinni, hogy mennyire!

- Én is szeretlek! - felhúzta ujjamra a gyönyörű köves gyűrűt majd forró csókba vont.

- Szóval, ezért segített neked Rian, igaz? - nézek a szemeibe.

- Váó, honnan tudtad? - neveti el magát.


A lánykérés után nemsokkal hazamentünk. Nem tagadom, volt folytatása az előbb történteknek. Azt hiszem az volt életem legjobb estéje.

Aztán elkezdődött a turné, én pedig itthon maradtam, és az esküvő szervezésével töltöttem a mindennapjaimat.

/

Végül elérkezett a nap, amiről minden lány álmodozik. Már rajtam volt a gyönyörű fehér ruha, a hajam, és sminkem is készen állt. Kezemben a csokorral léptem be a terembe. Mindenki felállt, és felém fordult. A vőlegényem már öltönyében feszített, és csillogó szemekkel nézett, míg végig vonultam a termen. Jack elismerően kacsintott egyet, én meg lesütöttem a szemeimet. A szertartás megkezdődött, én pedig már alig vártam, hogy végre egymásénak tudjuk magunkat.

- Lisa, elfogadod az itt jelenlévő Alexander William Gaskarthot hites férjedül?

- Igen.

- És te Alex, elfogadod az itt jelenlévő Lisa Noel Ruoccot hites feleségedül?

- Igen.

- Ezennel házastársakká nyilvánítalak titeket. Megcsókolhatod az arát.

Nem is kellett kétszer mondania. Megcsókolt, mire a vendégek hangos ujjongásban törtek ki. Mosolyogva néztem körbe az emberseregen. Ha tudnák, hogy minden egy konzerv kukoricával kezdődött...



A/N

Gyerekeeeek!!!!!!!! El sem hiszem, hogy ennek is a végére értünk. Köszönöm, hogy velem tartottatok ezen a pár hónapon, és olvastátok Alex&Lisa történetét. Köszönöm a vote-okat, és hogy itt voltatok. 

Nehéz búcsúzni ettől a történettől, mert nagyon a szívemhez nőtt, de mint mindennek, ennek is itt a vége. 

Fájó szívvel, de viszát! <3

All Time Low; awg. /BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora