Bölüm 7: Beni Kızdırmak İstemezsin

126 25 25
                                    

Medyada Adelya var:-) :-) :-)

Zar zor gözlerimi açtığımda gördüğüm ilk şey sert bir yüz oldu. Kahretsin adamın yüz hatları uykusunda bile com sertti. Bir saniye. Bu adam burada ne arıyordu? O sırada kımıldadı ve kolunu belime doladı. Bu durum karşısında hafif bir çığlık attım.

" Ne bağırıyorsun lan?"

Yatağıma yatan o fakat suçlu benim öyle mi?

" Senin burada ne işin var?"

Sorum üzerine hafif bir kahkaha attı.

" Burası benim evim."

" Yatakta da ben yatıyorum."

İkinci kez kahkaha attı ve derin bir nefes aldıktan sonra konuşmaya başladı.

'' Burası benim yatağım."

" Hey Allah'ım. Sabrımı mı zorluyorsun? Madem burası senin yatağın o zaman beni niye buraya kapattın?

" Seni bir yere kapattıysam orası da evim yatak odam değil."

Gerçekten sabrımı zorluyordu. Derin bir nefes aldım ve sakince konuştum.

" Kapı kilitliydi."

Kahretsin üçüncü kez kahkaha atıyordu.

" Kapı kilitli değil. Sadece otamatik. Bak yandaki düğmeyi görüyor musun? Hah işte oraya basıyorsun ve açılıyor."

Yanda bir düğme vardı ve kırmızı yanıyordu. Sanırım bu kapının kapalı olduğunun göstergesiydi. Lanet olasıca adam.

" Pekala, ben nerede yatacağım?"

Tekrar sert bir görünüme büründü ve derin bir nefes alarak cevap verdi.

" Yan odada."

Yataktan kalkıp banyoya ilerledi. Su sesinden anladığım üzere duşa girmişti. Ben de yataktan kalkıp odadan çıktım ve bana verdiği odaya girmek üzere düğmeye bastım. Kapı açıldı ve ben hemen içeriye daldım. Bu adamın ne yapacağı belli olmazdı. Bu oda da onun odası gibi koyu denkti ve aynı dizayna sahipti. İki oda arsındaki tek fark onun odası siyah tekti bu oda lacivert. Acaba bu evde renkli bir oda mevcut muydu? Sorum üzerine kemdimce gülümsedim. Yatağın üzerinde kadın kıyafetleri vardı. Bu odayı bana verdiğine göre sanırım bunlar bana aitti ama ne ara almıştı bunları ve nasıl bedenimi bilebilmişti? Aslında şaşırmamam gerekiyordu. Bu adam çok zekiydi. Zaten vücuduma bakan biri bedenimi anlayabilirdi. Yatağın üzerinde duran kıyafetleri tek tek dolaba kaldırdım.Kahretsin. İç çamaşırı da almıştı ve hepsi siyahtı ama neden dantel? Ben dantelli iç çamaşırı giymezdim ki. Sutyenlerin hepsi dolguluydu. Adama bak resmen benimkilerin küçük olduğunu vurgulamıştı ama yanılıyordu. Sadece bol kıyafetler kullanıyordum. Bu adamın aldıkları ise dardı. Kahretsin ben salaş kıyafetlerden hoşlanıyordum. Uyuz adam. Zaten beni kaçırma sebebini anlayamıyordum. Sebebini sorduğumda " Öğrenmemeye bak, canın yanmasın." demişti. Üstelik ablamı da tanıdığı belliydi.Kahretsin neler oluyordu böyle? Bu işi çözmek zorundaydım ama önce banyo. Dolaptan iç çamaşırı ve koyu kot ile sarı bir bluz çıkarmıştım. Zaten bugün hava oldukça sıcaktı. Ardından banyoya ilerledim ve duşa girdim. Sıcak su iyi geliyordu. Biraz küvette uzandıktan sonra saçlarımı yıkamaya başladım.Duraldıktan sonra havlumu almak için küvetten çıkmak için yarı saydam olan camı açmaya başladım. Bu sırada banyonun kapısı açıldı ve ben çığlık attım. Hemen camı kapattım.

" İki saniyen var hemen oradan çık."

" Buradan çıkmam için gitmen gerekiyor."

" Ne yapacağımı sana sormayacağım. İki dakika içinde oradan çıkmazsan tekrar gelirim."

İNTİKAM: AdelyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin