Bölüm 2: Festival Günü

161 30 10
                                    

Medyada sırasıyla Adelya ve Azra var.

Oldukça heyecanlıydım. Yarın festival vardı ve ben kendimi buna hazır hissetmiyordum. Henüz sesimi şarkıya tam olarak uyduramamıştım. Ama bugün halletmem gerekiyordu. Sesim şarkıya uymak zorundaydı. Rektör bana güvenmekteydi. Sonuçta daha üç aydır buradaydım ve birinci olmuştum. Kendi fakültemde birinciydim. Kazanmalıydım. Fakat nasıl? Yarışacağım kişi üst sınıflardandı ve hukuk fakültesindeydi. Sonuç olarak burayı benden daha iyi bilmekteydi ve büyük ihtimalle önceki senelerden de deneyimliydi.

" Adelya. Ne öğrendim tahmin et bakalım?"

" Beyza gevelemeden söylesen."

" Öf be. Tamam. Yarışacağın kişi ikinci sınıf hukukçu."

" Eeee. Tahmin ettiğim bir şeydi."

" Bir susta dinle. Yarışacağın kişi senden üç yaş büyük."

" Bu çok saçma. O zaman dördüncü sınıf olmalı."

" Hayır kaydını iki sene dondurmuş ve bu sene tekrar başlamış."

" İki sene mi?"

" Daha bitmedi. Sadece o değil onun çok yakın arkadaşları da kayıtlarını iki sene dondurup bu sene başlamışlar."

" Garip."

" Garip mi? Adelya bu sadece garip değil. Kesin bu işin içinde bir şey var ama ne?"

" Beyza, bundan bizene."

" Of,meraksız inek."

" Beyza. Bana bak fizyoterapist demem bir çarparım kendi kendine terapistlik yaparsın. Hem bak ne güzel. Kendini geliştirirsin."

" Uyuz şey.Tamam sustum."

İyiki de susmuştu. Of. Heyecandan ölmek üzereydim. Üstelik benden üç yaş büyük biriydi yarışacağım kişi. Bu da sadece okul değil hayat deneyimi olduğu anlamına geliyordu. Kahretsin. Oldukça zor bir işim oldu. Süper.

" Ne düşünüyorsunuz öyle kara kara?"

Yanımıza gelenler Elif, sevgilisi Akın ve Ece'ydi. Akın uzun boylu ve biraz esmerdi. Üstelik Elif ile birbirlerine yakışıyorlardı. Beyaz ile siyah gibiydiler. Tek fark Akın Elif'ten üç yaş büyüktü. Üstelik hukuktaydı ve üçüncü senesiydi. Bir yıl o da kaydını dondurmuş ve geçen sene devam etmiş. O zaman büyük olasılıkla benim yarışacağım kişiyi de tanıyordur. Yanılmıyorsam birinci sınıfı beraber okumuş olmalılar.

" Adelya'nın yarışacağı kişi hakkında bilgi topladım da."

" Hmm. Kimmiş?"

" Aaa. Adını söylemeyi unuttum."

" Hadi."

" Aras ATEŞ."

" Ne?"

Bağıran kişi Akın olmuştu da neden bağırmıştı.

" Tanıyormusun?"

" İlk seneyi beraber okuduk. Adelya onunla konuşma,duydun mu? Onunla sakın konuşma hatta ona mümkünse görünmemeye çalış. Hatta mümkün olmasa bile görünmemeye çalış."

Dedi ve kafasını sağa sola sallayıp gitti.

" Bu da ne demekti şimdi?"

Diye sordum.

" Bir şey anladıysam Arap olayım."

" Sence Elif?"

" Ben de bir şey anlamadım."

İNTİKAM: AdelyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin