Bölüm 9: Geçmişin Gölgesi

99 19 9
                                    

Hâlâ sersemlik vardı üzerimde. Adam resmen üzerimde ilginç bir etkiye sahipti. Sürekli ilkim hakkında sorular sorduğunda göre olacak olan ihtimali düşünmek istemiyordum. Umarım Aras Mustafa gibi çıkmazdı. Eğer beni kaçırma sebebi oysa tek kurtuluşum ölüm olacaktı. Televizyon izlemekten sıkılmıştım. Çünkü hiçbir kanalda durmuyordu.

" Lütfen bir kanalda durur musun artık."

" Bakılacak bir şey varda ben bakmıyorum sanki. Hepsi pembe dizi. İğrenç."

" Aras yalnız USB ve CD yeri var. Madem dizilerden hoşlanmadın film izleyelim."

" Bana bak sakın romantik bir şey isteme kırılmamış kaburgalarını kırarım."

" Romantik filmlerden hoşlanmıyorum zaten. Bilim kurgu ya da korku var mı?"

" Korku uygun. Yalnız korkupta üstüme atlamazsın umarım."

" Emin ol dereye atlamak daha iyi."

Bana sıçratarak baktı ve yerinden kalkıp seçtiği bir filmi taktı. Ardından kumandanın oynar tuşuna basıp yerine oturdu.

" Göreceğiz."

Cümlesinin üzerine tekrar sırıttı ve yerine iyice kuruldu. Film başlamıştı. Hayır anlamıyordum. Şu iğrenç melodi tüm korku filmlerinde olmak zorunda mıydı? Kahretsin ki şimdiden tüylerin diken diken olmuştu. Bu film acilen kapanmalıydı. Yoksa haklı çıkacaktı.

" Şey, ben buna baktım. Başka yok mu?"

Sorum üzerine yerimden kalkıp CDlerin olduğu yere gittim. Bilim kurgu vardı. "Senarist". Güzel bir filmdi ve daha önce izlemiştim. Yani korkutucu olsa bile korkmazdım ki zaten korkutucu değildi ve o iğrenç melodi yoktu.

" Bunu izleyelim."

CDyi ona gösterdim. Onaylar anlamda kafasını salladı. Bunun üzerine ben de o CDyi çıkartıp bunu taktım ve Aras'ta kumanda kendisinde olduğu için oynata basıp filmi başlattı. Gayet güzeldi fakat aklımdaki soruyu sormak gerekiyordu. Ne kadar sormak istemesem de.

" Aras, bir şey sorabilir miyim?"

Ciddiyetle yüzüme baktı ve ardından filmi durdurup bana bakmaya başladı. Ben de bir cesaret sorunu sordum.

" Azra diye birini tanıyor musun? Şey sanırım ölmüş olması gerekiyordu."

Bunun üzerine kahkaha attı.

" Sonunda beynin basmış. O kadar ablanla seni kıyasladım. Şimdi mi kafan bastı."

Bu bir soru değildi. Alaydı. Tekrar kahkaha atınca sinirlenmeyer başlamıştım. Kahretsin. Kim bilir anlamın kaçıncı sevgilisiydi de benden intikam almak istiyordu?

" Beni gerçekten hatırlamıyor musun?"

Buz gibi bir sesle sormuştu. Bu ses tonunu ne zaman kullansa titreme eşliğinde üşüyordum.

"Hayır."

" Tanıtayım. Hani ablam olacak orospunun sırf herkesin dikkatini çekmek için kullandığı vardı ya......"

" Tamam sus. Hatırladım. Sus. Sakın devam etme."

" Neden? Ablanla gurur duymuyor musun? Sen de onun gibi değil misin? Sizden nefret bile edemiyorum. Nefretini dahi değmezsiniz. Ama o ablan olacak sürtük yaptıklarının cezasını ödeyecek. Kendisi yok ama sen varsın."

" Aras ben onun gibi......"

" Kapa çeneni. Yalanlar ama karnım tok. Emin ol hiç te acıkmaya niyeti yok."

İNTİKAM: AdelyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin