Day Twenty Two

4.5K 488 34
                                    

Hoseok televizyonda gördüğü videoyla koşarak odasına koştu ve yatakta yatan Taehyung'a baktı. Taehyung'un programda düştüğünü görmüştü ama bu iki gün önce çekilmesine rağmen Taehyung kimseye bir şey söylememişti.

Taehyung yüzünü kaplayan gölge sayesinde gözlerini kırpıştırarak açtı. Karşısında kendisine bakan korkulu gözlerle gerinip gözlerini tam olarak açtı. Bu sırada Hoseok uyanmaya çalışan bedenin yanına oturdu.

"Taehyung iyi misin?" Hoseok kısık sesle konuştuğunda Taehyung kaşlarını çatıp başını salladı.

"Neden olmayacağım ki hyung?" Hoseok dayanamayıp onu kendine çekti ve ellerini sırtına koyup kendine bastırdı. Taehyung şaşkınlığı nedeniyle ağzı hafifçe aralandı.

"O şekilde düşmeyi nasıl becerdin? Bacağın ağrıyor mu? Bize neden söylemedin? Hem o adam sana fazla yakın davranıyordu senin o halinle bir şey yapmadı değil mi?" Hoseok'un ardı ardına kesilmeyen soruları yüzünden Taehyung bir an afalladı. Geri çekilip anlamayan gözlerle ona bakarken Hoseok ciddi bir ifadeye büründü.

"Artık benim gözetimim altında olacaksın. Sen nereye ben oraya Kim Taehyung."

Minik bir not o Taehyung'un düşme olayı gerçek. Ama muhtemelen bir şey olmadı çünkü Taehyung yerdeyken gülüyordu jdkdjc ve şey biliyorsun bu hikaye bitiyor ve bu boşluğu yeni bir hikaye dolduracak. Tabiki bu sürpriz olacak eğer beni takip ederseniz yayınlandığı anda size bir bildirim gelecek.

thirty days with taehyung || vhope  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin