Day Nine

7K 647 35
                                    

Hoseok akşam eve geldiğimde etrafta koşuşturan bir Taehyung göremeyince Namjoon'nun yanına gitti.

"Taehyung'u gördünüz mü?" Namjoon kafasını iki yana sallarken yan taraftaki Jin'e döndü.

"Hyung sen?" O da aynı şekilde kafasını iki yana salladığında Hoseok kaşlarını çatarak yukarı çıkmaya başladı. Odaya girdiğinde toplu iki yatağı görüp daha da endişelendi. Banyodan çıkan Jimin'i gördüğünde hızla onun yanına ilerledi.

"Jiminie, Taehyung'un nerede olduğunu biliyor musun?" Jimin yüzünü sildim havluyu çekip ona gülümsedi.

"Merak mı ettin? Ah neyse bizim odada uyuya kaldılar." Hoseok derin bir nefes verirken Jimin'le onların odasına girdi. Taehyung'un yüzü tamamen yastıkla bütünleşmişti ki bu Hoseok da soru işaretleri oluşturmuştu. O nasıl nefes alıyordu? Onun aksine Jungkook Jimin'in yatağında sırtüstü yatmış, kucağında ise telefonu ve kulaklığı vardı. Gülümserken Taehyung'un uyuyan bedenine yaklaştı.

"Boyun sıkıntı olursa Kook'u yatağa taşıyayım mı?" Jimin ona dil çıkartırken Jungkook'un üzerinden telefonu ve kulaklığı alıyordu. Hoseok derin bir nefes alıp Taehyung'u gelin tarzı kucakladı ve odadan çıktı. Taehyung elleriyle onun bluzunu avuçları arasında sıkıp Hoseok'a daha da sokuldu. Hoseok tek eliyle kapıyı açtı ve ayağıyla Taehyung'un yorganını kaldırıp onu bıraktı.

"Uyu bakalım, puppy." Taehyung biran uyanacaktım gibi gözükse de yorganı örttüğünde eski haline döndü. Hoseok ceketini çıkarıp yatağına girdi ve uyumaya çalıştı.

Bilin bakalım kimin çakışma sorunu yüzünden Wattpad bölümünü yayınlamadı. BENİM! Bildirim kutusunda bu bölümle ilgili bildirim göremeyince heralde artık okunmuyor demiştim bxskd. Neyse sizden özür diliyorum.

thirty days with taehyung || vhope  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin