Day Fourteen(VS)

6.4K 555 221
                                    

Hoseok kendisine gelen Taehyung'u görünce gözlerini karşısında ki çiftten çekti. Taehyung paltosuna sarınırken Hoseok ayağa kalktı ve kollarını açtı. Taehyung kaşlarını çatıp onu süzerken omuz silkip ona arkadaşça bir sarılma verdi.

"Pekala özellikle yapmak istediğin bir şey var mı?" Taehyung geri çekilirken başını iki yana salladı. Bunun üzerine Hoseok onun arkasına geçip sırtından itirmeye başladı.

"Hadi gel sana pirinç şarabı ısmarlayacağım."

Hoseok'un böyle demesinden sonra Taehyung itiraz etmedi ve ikisi yan yana yürümeye başladılar. Bir yere girdiklerinde fazla kalabalık adımını gördüler. Nede olsa bugün pazar diye herkes dün gece kutlamıştı.

"Şu köşeye geçelim mi hyung?" Taehyung dönüp ona bakarken Hoseok daha da gülümsedi ve masaya oturdular.

"Hyung pirinç şarabı yerine soju alabilir miyim?" Taehyung gözlerini açıp ona yaklaşarak sorduğunda Hoseok onun saçlarını karıştırdı.

"Dayanabilecek misin ufaklık?"

"Ufaklık demeyi kes artık ben yeterince büyüğüm!" Taehyung sesini yükseltip ona çıkıştığında Hoseok onun omzuna vurarak sakinleştirdi.

"Pekala senin istediğin olsun ama kendini kaybedersen suçlu ben değilim." Hoseok eliyle garsonu çağırdı ve kendisine pirinç şarabı ve Taehyung için soju sipariş etti.

***

Garsonun siparişleri getirmesinden 1 saat sonra Taehyung kendini kaybetmişti. Kendi kendine konuşuyor kimi zaman geçmişten bahsediyordu. Şimdi de o anlardan birindeydi. Neyseki etraflarında birileri yoktu.

"S-sen beni ö-pmüştün." Kahkaha atarken aralarda hıçkırıyordu. Hoseok onun dediği şeyle gülmeyi kesip ona baktı.

"Sende beni öpmüştün Taehyung." Taehyung durdu ve kaşlarını çattı ama farketmeden dudakları büzülmüştü.

"B-izi Yoongi h-yung öptürmüştü." Taehyung bir an durdu ve Hoseok'un yüzüne yaklaştı.

"Bir alt dudak versene Hobi~" Taehyung onun üstüne çıkmaya çalıştığında Hoseok onu zorla yerine oturtturdu ve dudaklarını kapattı.

"Öpücük yok Taehyung, tamam mı?" Taehyung başını hızla iki yana sallayıp onun parmağını ısırınca elini geri çekti. Hoseok iç çekip dudağını ısırdığın da Taehyung onun boş haline yararlanıp üstüne atıldı.

Öpmüştü.

Taehyung onu öpmüştü.

Hosoek şanslıydı. Neyseki dudağının çok yakınına gelmişti. Daha sonrasında göğsünde sızan çocuğa baktı. Büzmüş dudakları ile aşırı tatlı gözüküyordu. Hoseok etrafını kontrol etti ve onun dudaklarına uyanamayacağı hafiflikte bir öpücük kondurdu.

"Sevgililer günün kutlu olsun TaeTae."

Kontrol etmedim eğer yanlışım varsa üzgünüm. Dediğim gibi Sevgililer Günü özel bölümdü jdjks.  VS de o yani Valentine's Special, Victoria Secret değil bdjdmd. Bu bölüm için bol bol yorum istesem? Kırmazsınız umarım. Sevgilisi olmayan okuyucularıma ben buradayım diye sesleniyorum jfkdmdm.

thirty days with taehyung || vhope  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin