Day Seven

7.5K 756 107
                                    

"Taehyung neden uyumuyorsun?" Hoseok ona dönüp gözlerini araladı. Taehyung oturduğu yerde zıplamaya devam ederken konuştu.

"Uykum gelmiyor hyung." Hoseok oflayarak ayağa kalktı ve onun yatağına oturup onu omuzlarından ittirdi.

"Uyumak zorundasın hadi bakalım." Hoseok, diğer eliyle Taehyung'un gözlerini kapatırken altında çocuk kıpırdanmaya başladı.

"U-yu-ya-mı-yo-rum!" Taehyung sesini yükselterek konuştu ve gözlerindeki eli zorla ittirip ona baktı.

"Hem ne yapabilirsin ki bana?" Kaşlarını kaldırıp meydan okuyan bakışlarını Hoseok'a dikti. Hoseok onu Korkutata şekilde sırıtırken saçlarını önünden çekip Taehyung'a yaklaşmaya başladı.

"Sen böyle yaparak beni de uyutmazsın. İkimiz uyanık oluruz. Oyalanacak bir şeye ihtiyaç duyacağız. Sen, ben, yalnız bir şekilde bu odada sadece biz varız. Neler yaparız bir düşünsene." Her cümlesinde ona daha çok yaklaşırken, Hoseok sustuğunda aralarında neredeyse hiç bir mesafe yoktu.

"H-hyung-"

"Şş sessiz ol TaeTae birileri bizi duyabilir." Taehyung konuşurken birden dudaklarının üstünde hissettiği parmak ile gözlerini onun yüzünde gezdirdi. Hoseok gülümseyip ellerini onun iki yanına koydu.

"Oh güzel. Nasıl hissediyorsun?" Ona daha çok yaklaşırken Taehyung kafasını çevirdi ve gözlerini sımsıkı kapattı.

"Uyuyacağım tamam uyuyacağım." Hızla konuşup yüzüstü dönerken Hoseok sessizce gülerek kalktı ve yatağına gitti.

thirty days with taehyung || vhope  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin