Day Ten

6.9K 639 56
                                    

"Hyung!"

Hoseok kendisine seslenen Taehyung'a baygınca baktı. Taehyung gülümseyip elinde tuttuğu kumaşı havaya kaldırdı. Hoseok onun elindekine bakınca hemen tanıdı. Jungkook Jimin'i, yaptıkları yayından bittikten sonra, elinde bunlardan biriyle kovalıyordu.

"Bunu sende deneyebilir miyim?"

"Nasıl?" Taehyung kumaş parçasını gözüne getirdi.

"Tamamen aynısını yapmayacağım zaten bak bununla gözünü kapatacağım. Merak ettiğim senin görmeden 10 dakika ne yapabileceğin." Hoseok tek kaşını kaldırıp ayağa kalktı ve ona yaklaştı.

"Başka bir amacın yok değil mi?" Taehyung korkuyla başını iki yana salladığında aklına o gece gelmişti. Hoseok gülümseyip elinden kumaşı aldı ve gözüne yerleştirdi.

"Meydan okumanı kabul ediyorum. Arkasını bağlar mısın?" Taehyung başını sallayıp onun arkasına geçti ve hızlıca bağladı.

"Hadi gel bunu aşağıda yapalım oda fazla küçük." Onun bileğinden tutup çekerken Hoseok karanlığa alışmaya çalışıyordu.

***

"Pekala pes tamam mı?" Hoseok bağırarak Taehyung'u ararken ayağı bir şeye takıldı ve bir bedenin üzerine düştü. Gözünde ki kumaşı kaldırırken altında ki Jimin'e gülümsedi.

"Jiminie, sen olduğunu bilmiyordum." Yavaşça ayağa kalkarken Jimin'in kalkmasına yardımcı oldu. Birden bir bağırma duydu ve gerisinde arkasına gelen şeyle yere düştü.

"Hobi hyung?" Jimin eğilip ona bakarken kafasını diğer tarafa geçirdi ve ona ters bir şekilde bakan Taehyung'a baktı.

"Ben kazandım!"

"Ne olacak?"  Taehyung yan tarafa kendini yuvarladı ve sevinçle cırladı.

"Benim istediğim bir şeyi yapacağız."

Jihope arkadaşlığına bayılıyorum ne yapayım hfkdkfk nedensizce hep şu yazının altına gif atasım geliyor. Yeniden geveze olacağım galiba hadi siz yorum yapın yorum.

thirty days with taehyung || vhope  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin