Odamda otururken Daniela dan msj geldi.
-Eva bugün nerdeydin ya okulda tek kaldım hem kevin de gelmemişti çok sıkıldım çok. .
-hiç. Dedim sadece biliyordum Daniela Kevini sevmiyor du sadece ilgisini çekiyordu çünkü o farklı biriydi benim tabirimle "Şıpsevdi"
Aksam kafamda o kadar soru vardı ki ne yapacağımı bilmiyordum.
Kevin in beni sevip sevmediğini De bilmiyordum.
Hem sebze bile bi vampirle ben ola bilecekmiydim.
Bilmiyorum sadece sabah olmasi ümidiyle uyumaya başladım.
Sabah saat 8 den önce kevin geldi zaten ben hazırım o geldiğinde hemen çıktım ve okul Yolunda yürümeye başladık.
Ağzımdan bir kelime bile çıkmadı. Kevin birden bire
- Korkuyormusun? Dedi.
-Neden¿ dedim hicbisi olmamış gibi.
-Eva benden Korkuyormusun?
-Hayır ne korkmasi dedim tedirgin bir şekilde. Sonra devam ettim. Vampir lik nasıl bişey kevin anlatsana dedim.
-Dalgalı geliyorsun ya!
-Hayır hayır ciddiyim dedim.
-Bildiğin gibi. Dedi.
Sonra bana bişi söylemek istediğini ama nasıl yapacağını bilmediğini söyledi.
Bende
-söyle kevin. Dedim.Kevin
-Imm. Se şey Eva biz çok farklı insanlarız ama ben seni Eva ben seni SEVİYORUM! !!!!!!!Bunu duyduğum çok sevindim ama ne diyeceğimi bilemedim ama benim onu sevdiğimi bildiğin den eminim.
Ufak gulumsedim Ama cevap vermedim çünkü en iyi arkadaşım Daniela Kevini sevdiğini düşünüyordu ve ben Kevini sevdiğimi hatta onunda beni sevdiğini söylersen ona ayıp olurdu ..Nihayet okula geldik tam içeri girerken kevin kolumdan tuttu ve kendine çekti sadece gözlerine baktım uzun uzun . Ve hemen kendimi çektim gülümseyerek içeri girdim.
Okulda Daniela heyecanla beni bekliyordu sınıfa girdiğimde bağırarak boynuna atladı.
-Eva Aşık OLDUM! !!!!!
-KIME diye bagirdim.
-Yan sınıftan Alex diye bir yakışıklı ya dedi.
-Okadar sevindim ki ne yapacağımı bilmiyordum.
Teneffüs de kevinin gözü sürekli benim ustumdeydi cevabımız bekliyordu.
Ve en sonunda okul çıkış zili çaldı kesin kevin okulun kapısında beni bekliyordu beni ve cevabimi. ..
Vote ve yor bekliyorum sizleri çok seviyorum görüşmek üzere☆☆★★★☆☆☆★ :-D :-D ;-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansiz Ask
VampiriBir kizin Aski bu kadar imkansiz olabilirmi? Ask her seye ragmen varolacak mi? Kitabimi okursaniz sorularin cevaplarini alacaksiniz