Bİr süre yeni tarzıma yaşadım ve sonuçları ilginçleşmeye başladı. Daha önce konusmaya utandığım insanlar çekindiklerim benimle konuşur olmuştu.Sanırım sosyal hayatta kendi yerimi bulmaya ve ilgi görmeye başlamıştım.Bu tümüyle farklı bir duyguydu ne yapıcağımı bilemeden yaşıyordum artık....
Uzun zamandır beklediğim gezi sonunda geldi.İSTANBUL! Uzunca bir süre beklemiştim, bu benim ilk gezim olucaktı.16 yaşındasınız ve okul gezisine ilk defa katılıcaksınız?!? Tam benim türümden bi hareket,asosyellik! En yakın arkadaslarımla gittim ve gerçekten eglenceliydi, hatta populerlikte zirve olan arkadaşım beni en yakın kız arklarıyla haşır neşir yapmaya başlamıştı ve bu gerçekten yaşam doluydu.Ta ki Yeditepe Üni. kampüsüne kadar..... Size bir soru '' İki farklı liseden iki farklı kişi biri diğerine abayı yakmış, kalkıp gidip taaa İstanbul'da karşılaşma ihtimalleri % kactır ?!? Arkamdan geçse görmem ama karşılaştık! Sen git farklı bi şehirden aynı okul gezisi yap İstanbul'a ve orda karşılaş....?!? 1000km ve imkansız gibi ama oldu iste Özlem'i gördüm ve ona selam verdiğim halde bana bakmadı bile.Hayal kırıklığı...... Ezgi ve 1-2 arkadaşımı daha gördüm orda, bu iyi gelmişti, sadece en gerekli kişiye görünmezdim.....Melankoli işte....
Sehrime döndük ve inanılmaz bi İstanbul gezisini arkamızda bıraktık.Artık kızın bana pas vermiyeceğini fark etmiştim ve bunu kabullenmiştim. Ama erken konuşmuşum, tanıştığımız yerde , dersanede merdivenlerden inerken Alperen (namı değer Alfa) aradı ve klasik konuşmamızı yaptık ve bana komşum olan kızdan bahsetti, tavlıyabileceğimi söyledi, o kız gerçekten güzeldi ve lise de çok talibi vardı ''Olur'' dedim ve teli kapadım.Daha 2 kat assa inmeden Özlem karşıma çıktı ve selam verdi nasıl olduğumu sordu.Beyinim kapanmış olucak ki Alfa'yı arayıp ''Kız iptal Özlem selam verdi'' dedim.... Ve kadere inanıp hayatım hatasına sürüklenmeye başladım.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koyulaşan Renkler
Teen FictionBaşlangıçta çocuk olup şimdi ne olduğunu bilmeyen bir adamın hayatı... Tamamı yaşanmış bir hikaye.......