Bir süre bu olayları sindirememiştim ve artık içimde uyuyan bişi vardı,beni ürpertiyor ve mantıksız kararlar almamı sağlıyordu,hayır kesinlikle hayır aşktan farklı bişi vardı ve biçimlendiremediğim bu şeyi rafa kaldırmaya çalışıyordum,yüküm gerçekten ağırlaşıyordu.
Herşey baştaki haline dönemeye başlamıştı.Arkadaşlarla vakit geçirmeye odaklanmıştım ve Özlem'le nerdeyse hiç konuşmuyordum.1-2 ay böyle geçti.Arada fark ediyordum bana bakıyordu,gülümsüyordu ama yürüyen buz dağı gibiydim.
Burak'la gene en alt katta yanlızdık ve ders çalışıyorduk.Deli herifi ilk okulun başından beri tanırım,ailecek tanışırız ve kardeşten ötedir ama biraz hıyardır.Özlem geldi yanımıza benle konuşmaya çalışıyordu hiç cevap vermedim herzaman ki gibi.Artık bana '' Ya niye küs olduğunu söyle ya da benimle kahve içmeye gel''dedi.Başımla tersledim ama ısrarcıydı,kazma Burak ''Ben bir sigara içem yanlız kalın,özelliniz vardır'' dedi.İstemsiz güldüm.Özlem yaklasık 5-10 dk ısrar etti sonunda''Eğer söylmezsen gidiyorum'' dedi,eğer o kapıdan çıkarsa benimle asla konuşmayacağına emindim.Fırladım olduğum yerden ve elini tuttum,bana bir bakış attı,''Bİr nedenim var''dedim elini hala tutuyordum ''Ne peki?''dedi ama sesi inanılmaz sakinleştiriciydi,cok kısık sesli ve merakla cıkmıştı ağzından.Gözlerine baktım,yutkundum ''Senden hoşlayorum''diyebildim.(Bakın ben ilk okula başlamadan beri aralıksız 11 sene yüzmeye gittim.Ağır antremanlar,yarışlar,kondisyon olayları...... hiç biri kalbimi böle attıramamıştı)''Biliyorum'' dedi,''Bildiğini biliyorum''dedim,o an arkaya bir adım sendeledim kalbimin vuruşu canımı acıtıyordu, arkamda sıra olduğu için çok sanslıydım çünkü üstüne oturdum ve tek elimle dengemi zor sağladım.
Konuştuk...... o klişe arkadaşımsın geyiklerini dinledim ama sadece kulağımda bir uğultu vardı artık,yankıydı kafamın içindekiler,hayır cevabımı almıştım.Konuşma bittiğinde bana kocaman sarıldı,''Seni öpsem sorun olur mu?''dedim,gülümsedi ve yanağına ufak bir öpücük kondurdum.O anı hiç unutmuycam,en güzel anımdı sanmayın,avutulduğumu o an anladım ve içimdeki şeyi tanımladım.Artık öfkeliydim........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koyulaşan Renkler
Teen FictionBaşlangıçta çocuk olup şimdi ne olduğunu bilmeyen bir adamın hayatı... Tamamı yaşanmış bir hikaye.......