Yarı dönem tatili gelmişti, şu dershaneye kapanma dönemi işte yaklaşık 10 günlük kamp dönemi.Vaktim güzel geçiyordu kafamı toplamaya başlamıştım.
Normalde hiç şapka takmam ama o gün guzel bi kıyafet kombinasyonu tutturmuştm ve şapkayla fene görünmüyordum.Bana herkes Amerikan baseball oyuncularına benziyorsun demişti.Cidden öle bir havam vardı.Dershaneden içeriye girdiğimde yorulmuşum ki sınıfın kapısının önüne çöktüm,dersi kaçırmıştım.Kafamı kaldırdığımda kızlar tuvaletine bakıyormuşum farkında değilim.Özlem ordaydı saçına fön çekiyordu.Bir insan neden dersten önce saçını yaparki ?Sanırım ders yerine başka bir yere gidicekti. Çıkarken beni gördü ve bakış attı ve ''Napıyorsun ?''dedi ve saçımı eliye bozarak önümden geçti.O an o süslü haline ağzım açık baktığım için evcil hayvan gibi sevildiğimi idrak edememiştim.Merdivenlerin camından baktığımda birine sarılırken gördüm.
Ertesi gün derse yetişmiştim ve bütün sınıf ordaydı,ful kız zaten numunelik koymuşlar beni! Kulaklığımla çalışmayı sevdiğimden önce beni yokladılar müzik dinliyormuyum diye sonra Özlem'e sorgu başladı ''Naptınız,nasıldı....??''.Tabi döküldü hemen ''Çok tatlı biri beni arabasıyla aldı blablabla Boğaziçili blablabla......'' sonra içlerinden biri ''Sonra eve bıraktı heralde?'' Özlem'den cevap gecikmedi'' Yoo sonra eski sevgilim geldi onla sinemeya gittik.'' Ne ?Aynı günde 2 sevgiliyle buluşmuş ?Aynı anda 2 sevgilisi mi varmış ?
Bunları nasıl mı öğrendim ?Kulaktık mp3 e takılı değilse ve yanınızdakiler aptalsa kolay bir hile....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koyulaşan Renkler
Roman pour AdolescentsBaşlangıçta çocuk olup şimdi ne olduğunu bilmeyen bir adamın hayatı... Tamamı yaşanmış bir hikaye.......