Aralık ayına kadar hiçbir şey olmamış gibi gitti güzel günler,ders,12.sınıf olmuşum sınav senem güzel bi ortam yakalamışım......Alt katta güzel bir çalışma ortamım vardı sessiz sakin.Her ne hikmetse Ezgi beni yanlız yakalayınca ''Nasılsın '' dedi. Komik bir cevap vermişimdir kesin,''Özlem'le aranız iyi mi?''dedi.Meraklıca bakış attım.''Özgür konuşmuş,asla olmaz demiş sen yinede başını öne eğmiyorsun,güzel ''dedi,Hayatım zamana durdurduğum anlardandı.''Efendim?''dedim ve olayı caktım Ezgi pot kırmıştı.''Bilmiyormuydun?''dedi duymamışım.Özgür'ü bulamlıydım,o serseri bana hesap vermeliydi......
Aksam karşıma cıktı Özgür,konuştuk,benim lafımı ciddiye almış ve adıma konuşmuş.3 ay boyunca Özlem'in bana yaptığı şakaların hepsinin benle ciddi bir dalga olduğunu bir anda anladım.Boş bi dersliğe geçtik Özgür'le,Ağladım...... çocuk gibi hıçkırdım,ufak bir müzikle teselli oluyordum.Bütün arkadaşlarım geldi,sarılan mı ararsınız yoksa teselli eden mi bilmem ama ben ağlıyan dahi gördüm.Sanırım en yakınlarım bile saf bir sevginin kaybolduğunu görmeye dayanamadı.O gece uyuyamadım ve telefonumda susmadı.Tek bi çıkarımda bulundum Özlem benim onu sevdiğimi bildiğni bilmiyordu.Artık kozları elime alabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koyulaşan Renkler
Teen FictionBaşlangıçta çocuk olup şimdi ne olduğunu bilmeyen bir adamın hayatı... Tamamı yaşanmış bir hikaye.......