1 ay boyunca hayalet olmayı öğrenmiştim.Kimseyle buluşmuyor,kimseyle iletişime geçmiyordum.Tam anlamıyla kafa tatile girmiştim ve sınav günü gelmişti.Lys fen sınavına 30 dk vardı ve sınıfımda kim var diye kafamı kaldırdığımda Özlemle göz göze gelmiştik.Adaletini ....... dünya bari burda raha bırak !Hemen yanımda Ebru varmış benım olaylarımı bilen lisedeki sınıf arkadaşım.Bana dik dik baktı ve ''Sınavda ona baktığını görürsem bir gözün olmadan sınavı bitirirsin!'' dedi.Gayet açık bir dili vardı ve korktuğumu itiraf edebilirim.Sonunda sınav bitti ve kapıdan çıkıyorduk.Kapıdan kafamı çıkardığımda karşılaştık.Sarıldı,''Nasıldı?'' yaklaşık 2-3 dk kıpırdaman konuştuk sonra kapıdan çıktık ama ailemizi bulamıyorduk.Onunkini bulduk ilk ve kısaca beni tanıştırdı.Bende ailemi bulmaya dönmüştüm ufak bir hengame derken arabayla eve dönüşe başlamıştık.
Aradan 2 hafta geçti ve sadece 1 kere konuşmuştuk ve onda da telefonu nerdeyse yuzume kapadı.Hala soğuk muydu ?En son görüğümde sarılıyorduk ?!?Kızlar.....
Mezuniyet balomuz güzeldi,zorla gitmiştim ama eğlendiğimi itiraf etmeliyim.Eve saat 5'te gelmiştim ve bütün gece Özlem fikri olmadan sonunda uyumuştum.Ertesi gün Özlemlerin balosu vardı ve Burak benim ajanım olucaktı,bana bilgi sızdıracağına söz vermişti,aradım ''Anlat bakalım dün naptı benim ki?''biraz durakasadı ''Okula resital çekti(bu lafı tam anlamıya argosunu düşünün burda belirtmek istemiyorum)'',yaklaşık 2dk boyunca ayrıntı verdi ama biyerden sonra dinlememişim,telefonu kapadım derin nefes alıp veriyordum.Nasıl neden sorularına cevap bulamadım.Nokia N73 ablamın telefonuydu ve bana mezuniyet için odunç vermişti,sıkarak kırdım.Artık öfkemi saklamanın bir anlamı yoktu.Sinirden duvara bir yumruk attım,bir daha bir daha bir daha... yaklaşık 40 tane attım sanıyorum artık ellerim kanıyordu.Evden çıktım.Yaklaşık 10 km kadar yukarda köy evimiz vardı oraya gittim balyozu buldum,benim 2 katım kadar buyuk bir taş vardı kapının girişinde,parça pinçik etmiştim.Sinirim azalmıyordu eve döndüm.Ablam ordaydı ''Nerdesin telefonun kapalı?''dedi ama ''Duşa giricem''dedim.Kıyafetlerimle girdim ve soğuk suyun altında 30 dk kadar kaldım sanıyorum.Çıktığımda daha hayatında ellerinda ufak bir yara bile olmayan adamın elleri şiş,su toplamış ve derisi soyulmuştu.1 ay boyunca elimde parmakları kesik eldivenlerle dolaştım ailemin fark etmesini istemiyordum.Aslında artık pek birşey istemiyordum.Agresifliğin beni çoktan ele geçirdiğini anladım.İçimdeki boşluk oydu........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koyulaşan Renkler
Teen FictionBaşlangıçta çocuk olup şimdi ne olduğunu bilmeyen bir adamın hayatı... Tamamı yaşanmış bir hikaye.......