İçimde Bulduğum Gerçek Kişiliğim

36 1 1
                                    

       Bütün bu olayları geride bırakalı 1 sene olmuştu.Bu arada içkiye başlamıştım ama ölçülüydüm,beni tanıyanlar kesinlikle sen içmezsin demişlerdi ama artık 10 yaşında değildik,bir yere oturduk mu 1-2 bira içilebilir demiştim. Özlem'i bütün 1 sene nerdeyse hiç görmedim.Fark etmeden 1-2 eski sevgilisyle arkadaş bile olmuştum.Artık çok soğuk bir adam olmuştum.Artık üniversiteye gidiyordum zaten.....

          Üniversitede herkes gibi bende açılmıştım ama benimki sanırım biraz daha fazla olmuştu.Hayatımda asla böle kızlarla çıkamam dediğim kızlarla gene tabiki çıkamadım.Ama o kızlarla tek gecelik olaylar yaşadım.Hıncımı bir çok farklı kızdan çıkarttım ama hemen hemen hepsi başkasının acısınıda benden çıkarmış.Bu arada gerçekten duygusallık istediğim biri vardı üniversiteye başladığımda.Kendinden emin olmayan bir tipdi heralde bana yakınlaşıp uzaklaşa affallamama sebep oldu.Özlem benım yaklaşık 5 sene mi almış sen kimsin ya zaten ?Bende devam ettim teklik kızlara.Biri çıktı benim sadece elimi tutmak istedi,hayatımdaki en saf kalmış bozulmamış insanlardandı.Ona adam gibi davrandım ve 4-5 ay boyunca beraberdik ama o saf kız benim geçmişimi biliyordu kızlarla neler yaptığımı biliyordu bana ''Eskiden kızlara yaptığın şeylere benden isteme sana hayır diyemem ama istemiyorum öyle şeyler''dedi.Günlerce uyuymadım ve onun benim için bozunmasına olduğu kişiden farklılaşmasına izin veremezdim.Ayrıldık ama hala arayıp sorduğum biri ve bana kızgın olmadığını söyledi.'' Onun Özlem'i '' olmamıştım ve tatile şehrime dönmüştüm.Artık kimi görmem gerektiğini biliyordum.....

             Eski arkadaşlar toplandık Özlem'i karşıma oturttular.Ona baktığımda hiç birşey hissetmedim 0'dı.Arada göz kırpsada sadece ona sert bir bakış atıyordum.O an anladım Özlem benim için bir kişi değil bir kavramdı.O benim öğretmenimdi.O onu her gördüğümde en son görüşmemize göre ne kadar kendimi geliştirdiğimi görmemi sağlayan bir çizgiydi benim için.Özlem içimde nefes almıyordu artık.Kendimi artık özgür hissediyordum,yıllar önce kaybettiğim geri gelmişti.......

        Üniversitedeki duygusallık isteğim kızın en samimi arkadaşlarından Bayan Merve bana bu yazıyı yazmamda çok yardımı oldu. Hep yanımda olduğu için çok şanssız ama o da kolay biri değil yani.Bana hep eski bir iyi bir arkadaşınla evlenirsin diyorlar ama onlar eski beni tanıyorlar.....

          Kitapta adım hiç geçmedi yani benimle hiç tanışmadınız,size şu an olmak istediğim ve olmaya başladığım kişi olarak hem tanışıp hem veda etmek isterim.Ben Tyler Durden....

           Benim hayatımın benzerini yaşıyan insanlar......

Bir gün öleceğinizi kabul edin ve unutmayın ki ancak herşeyinizi kaybettiğiniz zaman özgür olabilirsiniz!

Koyulaşan RenklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin