BÖLÜM 4

298 176 6
                                    

Konuşmaya başlamıştık facebook üzerinden güneş ile . Heycanlıydım yazılarıma dikkat ederek özenerek yazmaya çalışıyordum. Bir yandan düşünüyordum acaba o da heycanlımı benim gibi yoksan sıradan konuştugum biri olarakmı görüyordu.

Sohbete başlamıştık . "Nasılsın" diye sordum . "İyiyim sen nasılsın" demişti . Mutluydum cevap veriyor diye. Umarım hep böyle cevap verir bana diye söyleniyordum kendi kendime . "Kendinden bahsedermisin" demiştim. "Gerek varmı görüştüğümüz zaman konusuruz yüz yüze" diyerek cıkması gerektiğini söyledi. Ben ise o an yarın için görüşelim demiştim . Anlaşmıştık ve bu bizim ilk görüşmemiz olucaktı . Çok mutluydum heycanlıydım. Kendi kendime çiçek alsammı yok ilk günden olmaz falan filan gülüyordum. Arkadaslarıma anlattım onlarda benim bu halime gülüyorlardı .

Bir an önce yarın olsun diyordum aklımda götürceğim yer olarak türkü evi vardı . Bunun sebebi güneşin profilide türkü paylaşılmış olmasıydı . O gece hiç uyuyamamıştım. Sağa dönüyorum olmuyor sola dönüyorum olmuyor . İçimdeki heycan beni bir türlü yatırmıyordu.

Sonunda uyumadan sabah olmuştu . İzinliydim ben saat 07:00 kalkmıştım yatağımdan . Güzel bir duygu içimde sevinçliydim. Dolabımı actım ve elbise bakıyordum bir yandan kendi kendime şarkılar söylüyorum . Karar veremiyordum ne giyinsem diye , düşüne biliyormusunuz ben güneşi almaya saat 15;30 da gidicektim saat 07:00 da hazırlanmaya başladım .

Spor giyinmeye karar vermiştim. Klasik giymek istemedim. Elbiselerimi ütüledim sonra duşa girdim. Duşta hem şarkı söylüyorum hem gülüyorum kendi kendime . İçim kıpır kıpırdı aşk insana neler yaptırıyor ilk defa o gün anlamıştım .

Saatler gecmek bilmiyor ben ise hazırlanmayı bitiremiyordum. Kuaföre giderek orada saclarıma şekil verdirdim. Sonra bir cafeye oturdum zamanın gelmesini bekliyordum . Zaman yaklaştıkca kalbim daha çok çarpmaya başlıyordu...

ÇARPINTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin