Hayatımızı anlatmaya başlamıştık ikimizde o anlatıyordu ben dinliyordum.
Babasız büyüdüğünü hayatın zorluklarını anlatıyordu. Bir yandan üzülmüştüm çünkü baba sevgisi görmediğini öğrenmiştim.Annesinin ikinci evliliğinden iki kardeşi olmuştu . Üvey babasınıda hiç sevmiyordu, bir yandan annesine kızıyordum kızının fikrini almadan evlenmesi hoş birşey değildi. O anlattıkca gözleri doluyordu . Benim içim ise kan ağlıyordu. Yeri gelip aç kaldıklarını yeri gelip eve temizliğe gittiklerini söylüyordu acık acık herşeyini anlatıyordu bana . Bu benim hoşuma gitmişti çünkü saklamıyordu hiç birşey.
Bir yandan da üzülüyordum çünkü kendimi onun yerine koyuyordum . Zor bir durum zor bir hayat yaşadıklarını anlaya biliyordum.
En sonunda "tamam güneş kendini iyi hissetmiyorsun sen kapatalım konuyu"demiştim. Oda bana hak vermişti , ben bu sefer saçmalama başladım sırf güldürmek için biraz gülsün kafasını dağıtsın diye .Başarılı olmuştum güldüre biliyordum güneşi. Kendi kendime aile konusunu açmıyacağıma söz vermiştim üzülmesin diye . Onun bir yanı doğduğundan beri eksikti sebebi babalarınım bunları terketmesiydi.
Kendi kendime bulut sen güneşe baba sevgisini gösterceksin ona baba ve abi olucaksın en son sevgilisi veya olursa eşi olucaksın diye söyleniyordum içimden.
Güneş "annem benim merak eder kalkalım" demişti . Ben ise keşke biraz daha otursaydı demiştim kendi kendime . "Peki tamam" demiştim. Kalkmıştık masadan beraber , "seni bırakayım istersen" demiştim güneşe. Güneş ise "olur" demişti . Beraber yürümeye başlamıştık tabi benim mutluluğum görülmeye değerdi.
Biz yolda iken güneşin annesi aramıştı , bir an heycanlandım . Güneş annesi ile konuştukdan sonra bana dönerek "annem seni tanımak istiyor" dedi. "Şaka yapıyorsun" diye cevap verdim güneş ise "hayır ciddiyim" demişti .
Çok heycanlandım hemde çok "peki" dedim . Annesine doğru yaklaşıyorduk . Güneş "anneme teyze deme sakın sinir oluyor teyze kelimesine" ben biraz daha endişelendim "peki tamam" demiştim ve annesinin yanına
varmıştık....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇARPINTI
RomanceKarakterler : BULUT , GÜNEŞ VE YAĞMUR güzel başlayan bir aşk hikayesi güzel sonuçlanacakmıydı??? Bulut Hayatında ilk defa aşık olmuştu . Aşk için neler yaptığını tüm fedakarlıklarını ve yaşadıklarını bu satırlarda bu romanda saklıyordu. Bulut Acı...