Álmodtam...észre sem vettem,de álmodtam. Egy nap álomvilágban találtam magam,ahol minden jó és szép volt. A rossznak itt nem volt helye. A gyerekek az udvaron játszottak,-nem úgy,mint a mai világban-bicikliztek,aszfaltkrétáztak és sikoltoztak a boldogságtól. Ennek az örömnek az oka,az akkori technológia gyengesége volt. Tökéletes idők,tökéletes ruházat és etika,amelyet az emberek akkoriban még tudatosan használtak. Tudták,mi a tisztelet és az udvariasság jelentése. Ez a mai világban,már sehol sincs,sajnos. Ez a módi,eltűnt. Mondhatni,nem "divat".Nem értem mi történt az emberekkel csupán ilyen röpke idő alatt. Évszázad és évszázad között nincs sok,csak egy éjszaka,míg az egyikből egy másikba lépünk. Kitudja... De ahogy az emberek,úgy a technológia világa is fejlődött.
Egyre több telefon,számítógép,televízió jött ki a gyárak futószalagján és természetesen egyre többen vették igénybe ezt a "szolgáltatást".A technológia talán sokkal jobban fejlődött,mint az emberek. Ők le voltak maradva mind szellemileg,mind fizikailag,mindenhogyan. Az akkori technológiának még nem volt olyan nagy jelentősége,mint a mostani időben. Évről évre egyre jobban fejlődik,már csak az emberiség van lemaradva. Be kell hoznunk a lemaradást,mielőtt a technológia a fejünkre nőlne.
************************************
Ez a történet egy lányról fog szólni,aki már magzat kora óta fog nagyon sokat szenvedni az édesanyja miatt. Nevelőintézetbe kerül csecsemő korában,ahol összebarátkozik egy Case nevezetű lánnyal és a nevelőjével,Marievel is nagyon jó kapcsolat fog köztük kialakulni. Cseperedik és egy nap betölti a 18. születésnapját. A nap ,amikor el kell hagynia az eddigi otthonát. Iskolát,lakást kell keresnie,egy szóval új életet kell kezdenie egyedül.Ne haragudjatok,valamiért törlődött az első rész amit kitettem,helyette rövid bevezetőként olvassátok el ezt. Remélem,van olyan jó vagy jobb mint az első "példány". :)
YOU ARE READING
Álomvilágban [HU]
Non-FictionA kezdetek kezdete (Részlet) Álmodtam...észre sem vettem,de álmodtam. Egy nap álomvilágban találtam magam,ahol minden jó és szép volt. A rossznak itt nem volt helye. A gyerekek az udvaron játszottak,-nem úgy,mint a mai világban-bicikliztek,aszfaltk...