değişemez

11.4K 159 4
                                    

Sabah uyandığımda atakan elinde sigara tekli koltukta oturmuş içiyo.
Zeynep: günaydın
Atakan:sanada
Zeynep: ne oldu.
Atakan: illa bir şeymi olmasımı lazım hadi kalk gidiyoruz.
Zeynep: birden bire ne değişti.
Atakan: kalkkk!!!
Zeynep: ben senin oyuncağın değilim anladınmı eğer çok gitmek iatiyosun kapı orada.
Atakan: okadar kolay değil kalk dedim sana
Zeynep: gelince ne olacak eski günlerimize gerimi dönücez ha yok o benim günlerimdi sen beni döv sonra git zevk için sürtüklerinle seviş değilmi gelmiyorumm
Atakan: Zeynep kalk istanbula geri dönüyoruz
Zeynep: dönmüyorum anladınmi
Atakan:sana kalk demiştim
Yanıma gelip sigarayı kolumda söndürdü sonrada elini söndürdüğü yere bastırdı.
Zeynep: çek elini pislik sen hiç değişmemişsin
Atakan: bir insan çok çabuk değişemez.
Zeynep: hayır her insan değişir ama senin soyunda bir pokluk var atakan değişemez
Atakan: doğru
Zeynep: defol git bir daha karşıma sakınn çıkma
Atakan kapıyı çarpıp gitti. Eylem ve selim geldi
Eylem: ne oldu? Kolunn
Zeynep: bırakın benii
Eylem: tamam sakin
Zeynep: defolunnn
İkiside çıktı atakanın kıyafetlerini çıkardım bahçeye götürdüm bir kirbit Attım ve yanmasını izledim.
Zeynep: neden ha neden yaptın şimdi bunu Allah seni kahretsin diyemiyorum çünkü seni çok seviyorum emin olki bu alevden daha fazla yanıyorum keşke olmasaydın yada olmasaydım
Eylem:hadi gel artık içeri çok soğuk hasta olacaksın
Zeynep: lütfen bırak beni.
Eylem:peki ama üşürsen gel.
Zeynep cevap vermeyince gider. Zeynep ellerini birbirine sürter bunu gören eylem bir bataniye ve sıcak kahve alıp yanına gider. Kahveyi tutmasını ister sonra battaniyeyi Zeynep in omuzlarına sarar.
Eylem: kahveni iç
Zeynep: peki tamam
Eylem gittikten sonra Zeynep kahvesini içer biraz daha durdujtan sonra eve gider. Odasına gidip yatağa oturur aklına atakanla geçirdiği gece gelir sinirlenip her yeri dağıtır. Sakinleşince yere oturur ayaklarını kendine çekip ağlamaya başlar. Kısa bir süre böyle kaldıktan sonra telefonuna mesaj gelir eline alıp mesaja baktığında" yenge atakan abi çok kötü hemen gel" yazıyodur. Zeynep hemen kalkıp otogara gider. Biletini aldıktan sonra kimseye bir şey demeden gider.istanbula vardığında ilk başta korkmuştur ama sonra korkusu dinmiştir. Hemen atakanın evine gitmiştir. Kapıda bulduğu notta"hazırlan prensesim"yazıyodur. Odaya gittiğinde Kısa kırmızı bir elbise göğüs dekoltesi vardı. Hemen giyip makyajini yaptı aynada bulduğu notta"dışarıya cık aşkım" Zeynep bunlara anlam verememiştir ama isteneni yapmıştır. Dışarıya çıktığında bir limuzin vardır hemen limuzine binip evden uzklaşmıştır. Geldiği yer ormanlık bir yerdir. Şöförün Zeynep e verdiği notta "izleri takip et sevgilim" yazıyordur. Yerlerde duran gülleri teker teker alıp gideceği yere varmiştir. Atakan karşısında Zeynep in elinde olan güllerin 2 katı olan gülle onu bekliyordur. Zeynep koşarak atakanın kucağına zıplar.
Atakan: yavaş be
Zeynep: o yaptıkların
Atakan: oyundu
Zeynep: nasıl yani
Atakan: sevgililer günümüz burda geçsin istedim.
Zeynep: bugün sevgililer günüydü demi? Adam gibi deseydin ya istanbula gidelim?
Atakan: düzgün konuş
Zeynep: buranın havası çarpıyo galiba
Atakan: seviyorum seni
Zeynep: bende seni
Atakan ve Zeynep çok güzel vakit geçirirler. Sonra atakan ve Zeynep havaalınına gelirler.
Zeynep:Gidiyoruz yanii
Atakan: evet
Zeynep atakanın ısrarcı olmamasına şaşırır. Özel uçak ayarlamıştır atakan.
Uçaga binip yerleşmişlerdir yerlerine.

SaDiSt [+18]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin