Atakan gideli 3 gün oldu ne aradı ne haber verdi. 3 gündür uyuyamıyorum dicle çok huysuzlanmaya başladı dün akşam çok ateşi vardı. Bir şekilde atesini düsürdüm. Sabah dicleyi hazırladım ve hastaneye gittik. Bir kaç tahlil yapıldı şimdi bekliyoruz.
Zeynep: doktor bey tahilil sonuçları çıktımı.
Doktor:evet Zeynep hanım çıktı odama gidelim konusuruz.
Dicleyi aldım ve odaya gittik.
Zeynep: sonuçlar kötümü.
Doktor:Zeynep hanım dicle ilik kanseri.
Zeynep: nee...! Pe-peki bu kö-kötü bir hastalıkmı ne
Doktor:Zeynep hanım korkmanıza gerek yok şu an daha yeni başlanmış bir hastalık sizden tahlil örneği almamız lazım eğer uyarsa küçük hanım hemen iyleşir.
Zeynep: tabikide uyar o benim kızım nasıl olmasın. Dedim benden kan aldılar 1 saat bekledik sonra sonuçlar çıktı.
Doktor:Zeynep hanım sonuçlar çıktı
Zeynep: peki sonuc ne?
Doktor:uymadı
Zeynep: nasıl olur peki ne yapmam gerek?
Doktor:babası nerede?
Zeynep: o burada değil iş için gitti.
Doktor: biz tedaviye başlayalım babası gelince konuşuruz.
Zeynep: ta-tamam.
Eve gittik. Dicleyi uyuttum.
Kime: atakanımm
Atakan neredesin neden haber vermiyosun seni çok merak ettim. Ne olursun gell. Kızım kızımız hic iyi değil sağlık durumu hiç iyi değil lütfen gel.Mesaj attım. Odama gittim bir otarafa bit bu tarfa döndüm durdum.. Uyuyamıyorum.... Salona gittim tv açtım kanalları gezdim. İki buçuk saat tv ye baktım sonra telefonum çaldı.
Arayan:atakanımm
Zeynep: alo atakan
Atakan:kızımın neyi var
Zeynep: gel lütfen gel
Atakan:boş konuşup durma kızımın neyi var eğer önemli değilse seninle isim olmaz artık
Zeynep: o kanser
Atakan:nee! Ne kanseri
Zeynep'ilik kanseri benim iligim uymadı doktor babası gelsin konuşuruz dedi şu an tedaviye başladık lütfen gel.
Atakan:tamam geliyorum.
Allahım sevdiğim iyiyimiş... Ya değilse hiç sormadimki iyimisin diye... Odama çıktım yarım saat uyumuşum kapı çalınca hemen kalktım. Kapıyı açtım atakan değildi bu benim aşık oldugum adam değil bu. Yüzü gözü yara icinde yine asabiliği ve siniri üstünde her an patlayabilecek bir volkan gibi.
Atakan:dicle nasıl dedi beni kenara itip diclenin odasına gitti. Bende pesinden gittim. O kadar güzel bir görüntüydüki.Dicleyi öptü kokladı yeni yeni çıkmaya başlayan saçlarını okşadı. Dicle biraz kıpırdanmya başladı.
Atakan:özledinmi beni kızımm biraz uyuyalımmı prensesim.
Dicle tebesüm etti. Atakan dicleyi beşigine koydu kendiside diclenin yanına yattı. Onları bırakmayı düşünmek hayatımda yaptığımda en kötü tercihti.
Atakan:sende git yat yarın doktora gideceğiz.
Zeynep: tamam
Atakan:dicle iğleşsin en yakın zamanda boşanıcaz ve dicleyi alıcam.
Zeynep: atakan böyle bir şey yapamazsın.
Atakan:git uyuu..
Gözümden akan yaşları alimin tersiyle sildim. Odaya gittim yataga oturdum.
Güneş doğdu ben hala uyumadım 4 gündür yarım saatlik uyku ile duruyorum uykuya ihtiyacım var ama uyuyamıyorum gözlerimi kapadığımda atakan ve dicle yi görüyorum onları bırakıp gittiğimi. Düşencelirimi bölen atakan oldu.
Atakan:kalk hadi hazırlan
Zeynep: erken değilmi
Atakan:ne kadar erken gidersek o kadar iyi olur kalk dedim sana..!
Kalktım şort ve beyaz t-shört giydim. Dicleyide hazırlayıp dışarı çıktım. Atakan atabada bekliyodu hemen arabaya bindim. Kucağimda dicle oldiğu icin kemerimi bağlıyamadım. Atakan şoför koltuğundan kalktı. Kapımı açıp kemeri bağladı onu o kadar özledimki bana yaklaştığında sigara kokusu geldi.
Zeynep: sigarayamı başladın?
Atakan: sanane
Dedi kalbim kırıldı ama benim ona yaptığım bundan daha beter. 10 dk lık yolculuktan sonra hastaneye geldik. Doktorun odasına gittik.
Atakan:merhaba ben atakan diclenin babası.
Doktor:merhaba atakan bey Zeynep hanım size anlatmıstir bu dönemde hasta olan kisinin evebeynlerin yanından aytılmaması lazım.
Atakan:peki tedavi
Doktor:atakan bey eşinizin iliği uymadı kardeşi varmı.
Atakan:yok
Doktor:bir kardeşi olursa iliği uyar.
Atakan:yani bebek yapamamızı istiyosunuz.
Doktor:aynen öyle atakan bey başka çaresi yok.
Zeynep: peki.
Odadam çıktık. Atakan bana sinirlice bakmaya başladı.
Atakan:dicleye zamanında sahip çıksaydın hasta olmazdı bizde bu durumlara düşmezdik laannn nasıl bir annesin senn...!
Zeynep: at-atakan ba-bağırma
Atakan dicleyi aldı ve gitti. Yanlız kaldım yine. Duvardan destek alarak yürümeye başladım. Daha fazla dayanamadım yere yığıldım. İki tane hemşire geldi kolarımdan tutarak sedyeye yatırdı. Serum taktılar. Biraz iyi olmaya başladım serumu çıkardım. Hemen hastaneden çıktım. Taksiye binip eve gittim. İçeri girdiğimde atakan bir kızla öpüşüyordu.
Zeynep: atakan ne oluyo burada.
Atakan: defol gitt
Zeynep: Allah belanı versin atakan
Atakan:senin bana yaptığının yanında bu hiç
Zeynep: atakan ben size bir şey olmasın diye yaptım diceleme sana bir şey olmasın diye dicleye bir sey yapsaydı sende yaşayamazdın bende sana bir sey yapsaydı iki gün sonra yine dicle hasta olurdu onu kurtaramazdım ikimzde ölürdük ama ama ben gidersem siz yeni bir hayat kurabilirsiniz diye düşündüm. Sen şimdi burada beni aldatıyosun. Çık hemen buradan sürtükkkk....
Atakan:Zeynep sen gidersrn ben ne yaparım kızıma bile bakamam bırakma beni.
Zeynep: ya ben ne yaparım.
Dedim hızlıca dudaklarıma yapıştı. Duvara yasladı. Biraz öpüstükten sonra ayaklarımı beline sardım odamıza götürdü yavşça yatağa bıraktı. Sonrası malum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah uyandığda atakan beni izliyidu.
Atakan:uzun bir süreden sonra Zeynep ve atakan.
Zeynep: uzun derken atakan abartma sadece 2 hafta
Atakan:öylemi abartıyorum
Zeynep: evet atakan
Atakan üstüme çıktı. Ve beni öpmeye başladı. Bebek anonsundan diclenin ağlama sesini duyduk.
Atakan: senin için çalışıyoruz kızım burada bi sabret.
Zeynep:manyak yaa kalk hadi duş al
Atakan duş aldı. Bende etrafı topladım. Atakan duştan çıkınca ben girdim. Bende duş aldıktan sonra kıyafetlerimi giydim.AAşagıya indigimde atakan ve dicle uyuyodu. Dicle atakanın gögsüne kafasını koymuş uyuyolardı. Nazikçe yanlatına gittim hem resim çektim.
Zeynep: heyy baba kız uyumuşsunuz anne ne olacak.
Atakan:gel buraya kızım ssnin bu annrn tam bir kıskanç.
Zeynep: yok canımm degilim
Dicle nin burnu kanamsıyla endişeye kapıldım.
Atakan:sakin ol Zeynep hastalığın etkisidir.
Zeynep: atakan hastaneye gidelim.
Atakan:tamam hadi.
Hastaneye geldik.
Doktor:bir şeyi yok endişenmeyin hastalığın yan etkisi.
Atakan:bak ben demistim... Zeynep sakin ol.
Zeynep: tamam.
Atakan:Zeynep Zeynep iyimsin
Yere düstüm.
Zeynep: başım dönüyor.
Hemen sedeyeye yatırdılar. Kan aldılar 2 saat bekledikten sonra doktor geldi.
Doktor:tebrikler Zeynep hanım hamilesiniz.
Atakan:baba oluyomm
Zeynep: ahaha manyak sen zaten babasın.
Atakan:olsun ikinci kere baba oluyom.
Zeynep: delisin yaa.
Hastaneden çıktık. Eve gittik aksam yemeğimmizi yedikten sonra dicleyide alıp odaya gittik.
Atakan:oğlum gelsin mutlu bir aile olacağız biz.
Zeynep: aşkım henüz cinsiyeti belli değil.
Atakan:Allah söyletti Valla... Bir tanede erkek olsa fenamı olur.
Zeynep: çok güzel olur.
Dicle:ahamamnd ayye
Atakan:anne dedi
Zeynep: oyy senin poponu yerimmm bennn
Dicle:bayba
Zeynep: babada dediii
Atakan:prensesim benim
Zeynep: hadi uyuyalımm
Dedim dicleyi aramıza aldık. Atakan üstümüze hem pike hemde yorgan örttü.
Zeynep: atakan sıcak tatlımm
Atakan: olsun siz üşümetin yinede
Atakanda yatağa yattı. Sonra telefonu eline aldı.
Zeynep: ne yapıyorsun atakan.
Atakan:bu anı ölümsüzleştirelim.
Zeynep: iyi bakalım.
İki tane poz verdik. Birinde atakan ve ben dicleyi öperken. Diğerinde ise atakan dicleyi göğsün oturtu benide kolunun altına aldı. Sonra üçümüzde uyuduk.Selammm uzun zamandır yb atamıyordum yani çok uzun değil ama neyse arkadaşlar hic yorum yapmıyorsunuz😖😖😖 üzülüyorum.
Ama bunu fazla sıkıntı etmiyorum çünkü kitabımı okuyorsunuz bu çok daha iyi sizlerii seviyorum öz ve kısa olarak hikayemi bsgsndiyseniz yorum yapınn sizlerii tekrar tekrar cokk seviydiğimi ve öpüldüğünüzü söylüyorumm 😘😘😘😍😊😊☺