final

7.4K 150 25
                                    

8 ay 18 gün sonra
Atakan ve dicle uyuyodu. Benim canımm çook tatlı çekti. Atakanın yanına gittim.
Zeynep: atakan kalk benim canım bitter çikolata çekti.
Atakan:Zeynep almıştım onları yee.
Zeynep: yedimki onları hadi kalk...kalk..
Atakannnnn kalksanaaa...
Atakan.off tamam
Atakan gitti. Geldiğinde elinde bir poşet çikolata vardı. 3 tane çikolta yedim. Sonra uyudum. Sabah kalkıp diclenin karnını doyurdum. Atakanla kahvaltı yaptık.
Atakan:Zeynep iyimisin.
Zeynep: evet iyiym bugün hastaneye gidelim diclenin tedavisinin son günü.
Atakan:tamam
Hastaneye gittik. Diclenin tedavsi yapıldı.
Atakan:iyimisin prensesim
Dicle:cayım acıyoy
Zeynep: tamam annecim yakında biticek.
Atakan:hadi gidelim.
Atakan ben ve dicle eve geldik. Dicle
Odasına çıkardık.
Zeynep: atakan yarın sezeryan doğum yapılacak. Ben çok korkuyorum.
Atakan:korkma sevgilim ben yanındayım.
Atakan ve ben odaya çıktık. Hemen uyuduk.sabah uyandığımda odamda odamızda değildim.
Zeynep:ne oldu nerdeyim ben.
Doktor:Zeynep hanım malesef bebeğiniz öldü diclenin durumu cok kötü yolda gelirken atakan bey ioe kaza yapmışsınız atakan beyin durumu ağır dicle kanser olduğu icin yoğun bakıma aldık. Bebeğiniz öldü.
Zeynep: hayır hayır olamaz olamaz
Atakan:zeyenp Zeynep kalk iyimisin
Zeynep: atakaaaannn..!
Sıkıca sarıldom ona.
Atakan:iyimisin neyin var
Zeynep: önemli bir şey değil
Atakan: Zeynep söyle
Zeynep:rüya gördüm atakan
Atakan:nasıl bir rüya
Zeynep: çok kötü
Atakan:Zeynep sakin ol
Zeynep: atakan lütfen ambulans çagır öyle gidelim
Atakan:sakin ol
Zeynep: atakan
Atakan:tamam senin icin rahat etmiyecek ambulans çagıralim
Atakan ambulans çagırdı. Ambulans gelince hemen hastaneye gittik. Doktorum yanıma geldi.
Sezeryan olacaktı o yüzden sancı lanmam için taktikleri söyledi.
1 yada 2 saat sonra doğumum olacaktı erkendi daha ama bu aylarda olmaso gerekiyormus.
Atakan: Zeynep hala endişelisin.
Zeynep: hayır endişeli değilim oğlum gelsin bak ne güzel olacak herşey.
Atakan: seni seviyorum kadınımm.
Zeynep: bende
1 saat sonra doktorlar geldi. Ve beni amaliyat hane götürdüler.

Atakandan
1 saat oldu hala bir haber yok. Eylem ve selimde geldi. Selimde benim gibi endişeliydi. Neden eylemde hamile alıştırma yapıyo cocuk. İlk çocuğunda duşuk yaptı eylem tekrar hamile kaldı . düşüncelerimi bölen doktora meraklı gözlerle baktım.
Doktor:tebrik ederim bir oğlunuz oldu.
Atakan: Allaha şükür.Zeynep in durumu nasil.
Doktor:cok iyi ikiside iyi az sonra odaya alınacaklar.
Atakan: tamam.
1hafta sonra Zeynep ten
Atahan doğdu kızımızı kurtardı.dicle iyleşti sadece ilac kullanıyoruz ilaç kullanımıda 1 2 ay sonra bitcek. Oğlumuzun ismi atahan buğra oldu. Atakan dicleyi ve atahanı alıp markete gitti. Bugün evlilik yıl dönümümüz bende hazırlık yapmaya başladım. Hazırlığım bittikten sonra siyah bir büstiyer altınada siyah mini eteğimi giydim. Herşeyim siyahtı.atakan geldiğinde dicle ve atahan yoktu.
Zeynep: atakan dicle atahan nerdee.
Atakan: sakin ol...! Benim unuttuğumumu sanıyosun sen onları eylemgile götürdüm.
Zeynep:sen hatirliyosunn
Atakan: evet
Atakanın elinde bir kutu vardı. Onu bana verdi. Bir kolye içinde atahan ilk doğduğu gün çekildiğimiz fotoğraf vardı.
Atakanı öptüm. Sonra atakanın elinden tutup yemek masasına götürdüm.
Atakan beni kendine çekti ve sıkıca sarıldı. Çok güzel bir akşam geçirdik. Sonra yatak odasına gittik.
Atakan:bir tane daha çocuğumuz olsa.
Zeynep :hiç heveslenme canım. Dedim sonra pijamalarımı giyip uyudum.
Sabah kalktığımda atakanın kucağında Atahan vardı.  Benim yanımdada Dicle vardı.
Atakan;annemiz uyanmış.
Zeynep :ne zaman getirdin
Atakan :gece
Hepimiz kahvaltı yaptık. Sonra bahçeye çıktık. Atahanı bebek koltuğuna oturduk. Dicle ve atakanda top oynadılar.  Bende oturup hem kahvemi yudumlayıp hemde canlarımı izledim.atakan bana dönüp öpücük attı bende ona öpücük attım. İşte hayat bu mutluluk sevilmek sevmek bu.sizde hayatınızda ne olursa olsun sevmeyi bilin değer vermeyi bir kişiyi küçük hata yüzünden sakın terketmeyin. Mutlu sonn

SaDiSt [+18]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin