Anlamıyorum onlar nasıl benim ailem değil. Uyuyamıyorum ağlamaktan uyuyamıyorum ne zaman atakanı tanıdım. Keşke tanımasaydım onu tanımadan önce çok normal bir hayatım vardı. Yok yok böyle olmaz ben gidicem.
Zaten atakan evde yok küçük bir çantanın içine kıyafet koydum tabletimi telefonumu bilgisayrımıda aldım. Yanıma bir miktar para aldıktan sonra eevden çıktım.
Koruma:Zeynep hanım nereye.
Zeynep: arkadaşıma gidiyorum
Koruma:ama zeynep hanım
Zeynep:atakanın haberi var.
Koruma:peki Zeynep hanım taksi çağıralımmı
Zeynep: gerek yok.
Yürüyerek pansiyonun önüne geldim.
İçeri girdiğimde bir bayan vardı. Oda anahtarımı alıp odaya gittim. Küçük bir odaydı bir yatak televizyon ve banyosu vardı. Bana yeterdi atakanın bulamıyacağı bir yerdi. Odaya yerleştim saat 21:28 di aşağıya inip wifi şifresini istedim ve odama geri döndüm bilgisayarımı çıkarıp gelen mail lere baktım. Sonra banyo yaptım üstüme rahat bir şeyler alıp yattım.
~~~~~~~~~~~~
Sabah uyandığımda saat 11:09 du yatağımı toplayıp aşağıya gittim. Kahvaltılık bir şeyler alıp odama döndüm telefonumu açmadım atakan kaçtığımı fark etmişse sinyalden bulabilirdi sim kartını kırdım yeni alıcam. Kahvaltı yaptıktan sonra eşyalarımı toplayıp otogara gittim. Ankaraya bilet aldım yarın ankaraya gidiyorum istanbuldan atakandan gözünden düştüğüm ailemden uzak durmak için.Atakandan
Sabah uyandığımda her zamanki gibi bir sürtüğün yanındaydım. Kalkıp hemen eve gittim. Etrafa baktığımda Zeynep yoktu.
Atakan:Zeynep nerdesin.
Yoktu hiçbir yerde not bırakmış okuduğumda " her gün ölmektense bir günde ölürüm ama bu olmıycak sonsuz mutluluklar sana sadistliğinle" yazıyodu.
Of Zeynep of nerdesinn aradım ulaşılmıyo.
Atakan:heyy erkan Zeynep nerede
Koruma yani erkan:arkadaşına gittiğini söylemişti bize.
Tabi yaa o arkadaşından başka hiç bir yere gidemez.
Atakan:alo ceylin Zeynep ordamı
Ceylin:hayır burada değil bir şeymi oldu zeynebe
Atakan:hayır bir şey olmadı eğer seni ararsa haber ver.
Ceylin:tamam
Zeynepten
Şimdi napıcam off burayı bırakmak istemiyorum ama.bir yandanda gitmek bana iyi gelir.