Ayağa kalkamadım yerde kaldım. Ayaklarımı karnıma çekip sesizce ağladım
Atakan:daha fazla yerde kalacakmısın.
Zeynep: gitmek istiyorum ben
Atakan:olmaz
Zeynep:gidicem anladınmı ben burada yapamam ölürüm burada
Atakan:tamam git ama dışarıdada ölürsün
Zeynep:burada ölmektense dışarıda ölürüm daha iyi
Atakan:gitmeni istemiyorum kalacaksın
Zeynep:gi-di-cem
Atakan:kaldırma beni ayağa
Olduğum yerde kalıp düşundum mutlumuyum hayır değilim insanlar küçük bir zevk için insanların canını yakabiliyo o kadar çaresizimki...
Atakan:kalk hadi
Zeynep:karnım
Atakan:kallkkk açım benn!
Oha yaa aradan iki saat bile geçmedi nasil aç olabilirsin
Zeynep:yardım edermisin
Atakan elimi tutu o kadar yumuşakki elleri bu ellerle nasıl can alabiliyo anlamıyorum. Ayağa kalkmama yardım etikten sonra gittim emirvakilik olmasın diye ne istediğini sordum makarna. Makrna yaptıktan sonra tabağa koydum üstüne sos koyduktan sonra atakanın yanına gittim.
Zeynep:yemek hazır
Hemen gelip masaya oturdu. Ben kendime tabak almadım yemek istemiyorum midem bulanıyo.
Atakan:yemiyomusun
Zeynep:hayır midem bulanıyo yersem kusarım.
Atakan:peki
Zeynep:ben senin yatağında biraz dinlenebilirmiyim.
Atakan:koltukta yat
Zeynep:peki
Atakan:yada git yat ama bundan sonra beraber yatıyoruz.
Zeynep:pijamalarından giyebilirmiyim
Atakan:sana göre kıyafet var hatta artık orası senin yukarı çık soldan 4. Oda
Zeynep:peki
Ohaa burası çok güzell topuklu ayakkabılar botlar elbiseler makyaj malzemesi Allahım çok güzel.
Yüzümde olan makyaji sildim tabi varsa eğer sonra üstüme ayıcıklı bir pijama giydim saçımı ev topuzu yaptım ayaklarımada patiklerimi giyip aşağıya indim.
Atakan:pijamayala da sexsisin ahahah
Zeynep:oda çok güzel
Atakan:orayı ben yaptım açık giymeni istemiyorum şimdiden anlaşalım ben akşamaları eve gelmem beni bekleme eve geldiğimde koltukta yattığını görürsem onunda bir bedeli olur anlaştık?
Zeynep:peki şimdi gidip yatabilirmiyim
Atakan:git
Koşarak merdivenlere doğru gittim.
Zeynep:yarın sabaha kadar uyuycam
Atakan:kış uykusuna hazırlık diyosun
Zeynep:evet görüsürüzz.
Odaya gidip kendimi yatağa attım
Düşündüm acaba atakanın ailesi nerde? neden böyle? biz sevgili olsaydık nasıl olurdu ? Bunların cevabını bulamayınca uyudum.~~~~~~~~~~~~~~~
Kalkıp banyoya gittim güzel bir duş aldıktan sonra kıyafet almak için odaya gittim. Bir tane gömlek bir tane şort giydim. Makyaj olarak kapatıcı rimel ruj sürdüm sâçımıda kurdale yaptım aşağı indim.
Atakan:şort ne iş.
Zeynep:evdeyiz sonuçta kimse görmüyo
Atakan:sadece evde böyle giyebilirsin.
Zeynep:tamam
Atakan:az sonra gidicem ben kapıyı kilitle zaten evin her yerinde koruma var kapı çalındığında kim olduğuna bakmadan açma eve geldiğimde sarhoş olursamda aldırma git yat okey.
Zeynep:tamam
Atakan:ben gidiyorum güzellik krndine dikkat et.
Atakan giyikten sonra kapıyı kitledim balkonun kapısını ve pencereleri de.
Sonra mutfağa gittim meyve salatası yaptım. Koltuğa oturup kumandayı elime aldım ilk açtığım kanalda güneşin kızları vardı. Birden pat diye ses geldi çok şidetliydi. Korktum hemen atakanı aradım açtığında nefes nefese konuşuyodu.
Atakan:ne oldu zeynep ahh kızım bir dur.
Zeynep:ben seni rahatsız ettim galiba kusura bakma eve gelince görüşürüz.
Atakan:ahaahah tamam.
Resmen bir kızla şey yapıyo. Sadisten ne beklenir. Off hala korkuyorum ceylin ceylini aramalıyım. "Aradığınız kişiye ş-"
Allah kahretsin korkuyorum ben yaa.
Balkona gidip bir koruma.çağırdım.
Zeynep:bakarmısınız
Koruma:burun zeynep hanım.
Zeynep:içeriden pat diye ses geldi n olur gelin bir bakın çok korkuyorum
Koruma:peki zeynep hanım siz içeri geçin bizde anahtar var geliyoruz.