çok güzelsin aşkım

39.1K 443 47
                                    

Kapı çaldı hemen kapıyı açtım.
Zeynep:ceylinn...!
Ceylin:canımmm...!
Zeynep: gel gel içeri
Ceylin içeri geldikten sonra salona geçtik.
Zeynep:nasıl buldun burayı?
Ceylin:atakan söyledi
Zeynep:hıı??
Ceylin:beni aradı en yakın arkadşın olduğumu öğrenmiş beni buraya davet etti. Ee atakan nerde
Zeynep:yukarıda duş alıyo
Ceylin:zeynep bu boynundaki morluk ne
Zeynep:şeyy önemli değil yaa
Ceylin:atakan duş alıyo sende duş almışsın morlukk siz yatınızz
Zeynep:yaa ceylin bağırmaaa! Yokk öyle bir şey.
Atakan:sevgilim arkadaşın gelmiş.
Anlamaz gözlerle atakana baktım göz kırptı.
Zeynep:evet geldi aşkım sağol sen davet etmişsin.
Ceylin:selam atakan
Atakan:selam bugün bir davet var iatersen sende gel ceylin.
Ceylin:olur ama kıyafetim yok.
Atakan:zeynebin kıyafet odasında vardır sana göre gidin hazırlanın
Zeynep:hadi gel ceylin
Atakan:aşkım unutma dediğimi
Zeynep:unutmam aşkım
Yukrı çıktık ceylin içeri girer girmez gözleri parladı ve eline ilk gelen elbiseyi giydi.su mavisi düz sırt dekoltesi dantelli olan mini bir elbiseydi saçlarını dağınık topuz yaptı hafif makyaj yaptıktan sonra daş gibi hatun oldu.
Ceylin:ben ben hazırımm.
Bende bir elbise aldım kırmızı uzun bir elbiseydi giydim ama sevmedim cıkardıktan sonra kot tarzı bir elbise vardı onu giydim bu çok güzell oldu ama bu uygun değil. Elim krem tonları bir elbise aldım belinde bir kurdele vardı göğüs kısmı siyah danteliydi. Onu giydim bu gerçek güzeldi ve uygundu. Bende topuz yaptım takma peruk buldum tam benim saç rengime göre onu taktım kahgül yani (nasıl yazıldığını bilmiyom) hafif makyaj yaptıktan sonra hazırdım. Ha bu arada yavru köpeği unutmadık veterinere götürdük.aşağıya indiğimde atakan krem renginde bir takım elbise giymiş karşımda duruyodu.
Atakan:çok güzel olmuşsun aşkımm
Zeynep: sağol aşkım
Ceylin:hey bende varım burada unutmayın beni
Atakanla birlikte ceyline baktık ilk defa atakan güldü allahım bu anı ölümsüzleştirmeliyim.
Zeynep:sende çok güzelsin tatlım
Atakan:hadii gidelim.
Atakanın koluna girip arabanın yanına gittik. Atakan kapımı açtıktan sonra oturdum sonrda ceylinin kapısını açtı kendiside sürücü koltuğuna geçti yol boyunca hiç konuşmadık.
Arabayı durduğunda geldiğimizi anladım ama ama burası bizim ev olmaz
Zeynep:atakan burası benim evim
Atakan:biliyorum
Zeynep:amaa olmaz gelemem
Atakan:cezasını çekersin aşkım
Hemen arabaadan indik veylin bizden önce inmişti. Eve girdiğimizde herkzin gözü üstümdeydi. Babam şaşkınca bana baktı.
Baba:kızım sen
Atakan:merhaba Harun bey ben kızınızın eşi.
Anne:nee kızım sen evlendinmi.
Zeynep:ha-
Atakan:dün evlendik
Ceylin:ne
Zeynep:ama
Atakan:zeynep hamile
Esra:bir de bana sürtük diyosun evlenmeden tanımadığün biriyle yatıyosun
Atakan:yooo o öyle değil esra hanım biz 3 yıldır tanışıyoruz hatta babanızlada bebim babamın arkadaşıdır kendisi.
Baba:Zeynep doğrumu kızım
Zeynep:doğru baba
Atakan:babamın adı selçuk siz çok iyi tanıyosunuz harun bey
Baba:selçuk mu??
Atakan:evett neyse biz sizi rahatsız etmeyelim hem bizimde işlerimiz var kalakalım biz.
Anne:kızım gitme.
Zeynep: üzgünüm anne o benim eşim
Bunları söylediğime inanamıyorum bana mesaj attı eğer dediklerimi haklı çıkarmazsan seni gerçekten öldürürüm dedi.
Arabaya bindiğimde göz yaşlarım.benden izinsiz aktı bile.
Zeynep:ne-neden yaptın bunu haa
Atakan:ağlama sana zarar vermek istemem ben
Zeynep:ama verdin
Atakan:ağlamaaa!!
Zeynep: öldür tamamı öldürrr sen gerizekalının tekisin anladınmı birde hamileymişimm pok hamileyim sen o sürtükleri hamile bırakabilirisin ancaa anladınmı beni haa şimdi öldür korkmuyorum onlar benim ailem düşmanım değil yaa neden yaptın ha nedenn sen bir sadistsin doğru istersen beni öldürebilirsin oda doğru benim senden korktuğumda doğru benim ailemin gözünden düşmemde doğru onların gözünde hiç birşeuimm anladınmı öldür lann benii.
Atakan:sakin ol sakin onlar senin ailen değil bunu bilerek ve düşünerek yaptım ağlama yeter şşş sakin.
Zeynep:ne nasıl onlar benim ailem değil
Atakan:zamanı gelince öğreneceksin.

SaDiSt [+18]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin