malmısın acaba?

10K 153 1
                                    

Atakan ve Zeynep eve gelmiştir. Ele ele eve girince eylem ve selim şaşkınlıkla onlara bakmıştır.
Eylem:barıştınızmı
Atakan:küs değildikki.
Zeynep: çok yorgunum sonra konuşallımmı.
Atakan:bende belki akşam bir şeyler yaparız
Selim:tamam abi siz dinlenin biz dışarı çıkıyoduk zaten.
Zeynep ve atakan odaya gider. Atakan hemen üstünü çıkarıp yatağa yatar Zeynep te duş alıp atakanın yanına yatar. Atakan ın boyun girintisine kafasına koyar ve uyur.
Atakan:zeynep??
Zeynep: efendim
Atakan: çok fazlamı ne uyumuşuz
Zeynep: saat kaçki?
Atakan: biz geldiğimizde saat 7:30 du şimdi saat 20:48
Zeynep: iyi kalkalım.
Atakan:tamam ama ne yapıcaz.
Zeynep: off yapılacak bir şey yok aslında yatalım.
Atakan: aslında bir şey var.
Atakan Zeynep i gıdıklamaya başlar.
Zeynep: yaa dur
Atakan:hadi ama nazlanma yavrum
Zeynep atakanın dudaklarını öpmeye başlar. Zeynep biraz acemi olarak karşılık verir ama atakan çok şidetlidir Zeynep in dudaklarını öpmekten kanatmıştır.
Zeynep: çüş atakan
Atakan dayanamayıp Zeynep in üstünü çıkarır iç çamaşırlarıyla kalmıştır Zeynep bugün bereber.
Zeynep: atakan yeter mmhh
Atakan: neden
Zeynep: hamile kalabilirim biliyosun.
Atakan: korkuyomusun
Zeynep: evet
Atakan: doğru kim isterki eskiden sadist birini çocuğunun olmasını (atakan Zeynep in üstünden kalkıp oturur ayaklarını yatakatan atar). Ben aşağıya gidiyorum ne yapıyorsan yap
Zeynep: ya hayır atakan
Atakan t-shört ve eşorfmanını giydikten sonra aşğıya iner selimin ve eylemin öpüstüğünü fatk eder fazla durmadan mutfağa gider peşinden ise Zeynep gelir beline sarılıp.
Zeynep: seni kırmak istemem ben senden elbette çocuğum olsun çok iyi bir baba olacağına inanıyorum ama ben buna hazır değilim iyi bir anne olamassam ya.
Atakan: böype düşünme senden harika bur anne olur.
Zeynep: sahi olurmu
Atakan: evet olur
Zeynep: hmm peki kaldığımız yerden devammı etsekk.
Atakan:edelim bakalım.
Zeynep ve atakan odaya gider Zeynep atakan ı setçe yatağa atıp üstüne çıkar. Öpüsmeye başlarlar atakan Zeynep i altına alir. Südyenini çıkarıp göğüslerinin uçlatın emer Zeynep"mmhmm"sadece inler. Atakan hızlıca zeynebin içine girer git geller devam ederken atakan Zeynep in şaçlarını çeker sonra içine boşlaıp yatağa yatar Zeynep atakanın erkekliğini yalar. Sonra ikiside uyur.
Zeynep: pişşt kalksana
Atakan: ne oldu
Zeynep: daha deminden beri sesleniyorum.
Atakan glesene bir kucağıma sen
Zeynep: malmısın acaba? Sen
Atakan Zeynep in üstüne cıkıp boynunu yalamaya başlar ısırıp bırakır.
Zeynep: bugün spor salonuna gidiyorum tatlım
Atakan: ne? Erkek varmı?
Zeynep: yok hep kadın tabikide var atakan.
Atakan: gitmiyosun
Zeynep: gidiyorum. Der ve banyoya gider.
Atakan: aç şu kapıyı.
Zeynep: çıplak yeni duş almiş bir şekilde kapıyı açıp çıkar.
Atakan: açık giymek yok erkeklerle konuşmak yok evden spor salonuna spor salonundan eve geç kalırsan arıyosun yoksa izin vermem gitmene bir daha.
Zeynep: peki babaa!!! Der ve gülerek aşagıya iner üstünü giymiştir dar bir tayt spor atlet giymiştir.
Eylem:Zeyneppp
Zeynep: ne oldu
Eylem:selim bana evlenme teklifi etti kızım şuna bak kafam kadar.
Zeynep: ohaa sen ne dedin
Eylem:düşünmem lazım... Evet dedim manyakmısın ikiside bağırırken içeriye atak ve selim gider.
Atakan: bugün gitmesen olurmu.
Zeynep: neden
Atakan:süt annem buralarda yaşıyo aslında yazlığına gelmiş hastaymış gitmem lazım sende gelsen
Zeynep: tabikide
Zeynep ve atakan yazlığa gelmişlerdir. İçeriye girince atakan koşarak süt annesine sarılır elini öper alnından öper bunu gören Zeynep şaşırır. Zeynep te gidip elini öper
Atakan:nasılsın annem
Hacer:çok iyiyim yavrum sen nasılsın
Atakan:çok iyiym
Hacer:bu güzel kız
Atakan:eşim anne
Hacer:kızım benim cok guzelsin
Zeynep: fakatbiz sevgiliyiz
Hacer:aramızda kalsın bu deli çocuk kafaya birini takınca kolay kolay bırakmaz hemen kabullenir.
Zeynep: haa tamam
Hacer teyze ve Zeynep çok iyi anlaşmışlardır burda kalalı 3 gün olmuştur Zeynep spor salonunu unutmuştur.
Atakan:anne hadi uyuyun
Zeynep: tamam aşkım sen git yat biz geliyoruz.
Atakan: tamam
Atakan Zeynep le tekrar bitlikte olmak istiyordur fakat Zeynep herşeyi unutmuştur hacer teyzrnin yanında.

SaDiSt [+18]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin