p.o.v Lisa
Als ik de volgende dag wakker word maak ik Jill wakker en we kletsen nog even over het weekend. "Dus, de jongens gaan weer op tour?" Ik knik en zucht "ja, helaas wel. Maar ik snap het wel, ik bedoel met zoveel fans moet het eigenlijk ook wel." Jill knikt en zegt "ja, achja. Die 4 maanden zijn zo voorbij! Dit keer ben je al bij mij, nou kom op we moeten ons echt klaar gaan maken." Ik knik en zeg "jaa, dat gelukkig wel." Ik stap uit bed en stuur in het groepsgesprek van de jongens en mij "goeiemorgen, tot vanmiddag! Mis jullie nu al xxx" En maak me daarna klaar. Als ik klaar ben, en Jill nog maar op de helft is maak ik een ontbijtje en lunch voor ons 2. Als dat klaar is roep ik Jill om te gaan eten en pak ik snel even me schooltas in. We eten nog even samen en lopen dan richting de klas, we hebben wiskunde. Julian zit al in de klas en Jill en ik gaan achter hun zitten. Ik glimlach naar hem en hij zegt "Ik vond het echt heel gezellig vrijdagavond, spreken we snel weer af?" Ik knik en zeg "vond ik ook en jaa is goed!" De les begint en ik probeer me te concentreren maar het is zo saai, dat het gewoon niet lukt.
Als dan eindelijk de lessen voorbij zijn zie ik Niall voor onze kamer deur wachten. Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel en zeg "Ik moet nog even de laatste spulletjes pakken, dan ben ik klaar om te gaan!" Niall knikt en ik doe deur open van onze kamer, ik loop naar binnen en zeg tegen Niall "pak maar wat drinken als je wilt, er ligt ook wel iets te eten in de kastjes, als het goed is." Hij grinnikt en zegt "Jaa is goed." Ik pak snel de laatste dingen in en stop ze in mijn tas, op dat moment krijg ik een appje van Julian met daarin "Van de week nog een keer wat leuks doen? Vond het heel gezellig xxx" Ik glimlach en antwoord met "Deze week kan ik niet, het weekend wel? x" Daarna stop ik mijn telefoon in mijn broekzak, pak mijn oplader en gooi mijn tas over mijn schouder, op naar de laatste paar daagjes met de jongens voordat ze weg zijn. Niall en ik lopen naar de auto en ik neem onderweg afscheid van Jill. We stappen in de auto en rijden richting huis.- ik skip de autorit bc idk. )
Als we eindelijk thuis zijn, de rit duurde extra lang want we gingen nog naar de mac (: , stap ik uit de auto en pak mijn tas. Ik loop meteen naar de voordeur en zeur dat Niall moet opschieten zodat ik naar binnen kan. Als ik eindelijk binnen ben zie ik de jongens, lui, op de bank liggen en ren naar ze toe en geef ze allemaal een knuffel. Daarna plof ik ook op de bank en zucht. Louis kijkt me vragend aan en ik zeg "Ik ga dit zo missen, dan zie ik jullie weer een lange tijd niet en ik kom een lange tijd niet thuis.." Ze zuchten ook en Liam zegt "Ja, dat is waar.. Maar voor je het weet zijn we terug! En in de vakantie kun je altijd overvliegen, dat weet je lieverd." Ik knik en zeg "Ja dat weet ik, ik hou van jullie." Ze glimlachen en Louis roept "GROEPSKNUFFEL" dus terwijl ik geplet werd in een knuffel zeiden de jongens dat ze ook van mij houden. Toen ik eindelijk weer adem kon halen zei Harry "Dus wat gaan we nu doen? Iets eten en dan filmpjes?" Ik knik en zeg "Jaa, dat moet ik straks heel lang missen! Wie gaan koken? Ik wil wel helpen?" Liam steekt zijn hand op en zegt "Ik denk dat ik dat het beste kan doen, spaghetti?" Ik knik en zeg "Jaa, heerlijk!" Liam en ik lopen naar de keuken en beginnen met koken, ik ga dit soort dingen echt missen. Hij pakt alle ingrediënten terwijl ik alleen de spaghetti klaar maak. Als dan eindelijk het eten bijna klaar is roep ik "JONGENS, een van jullie mag de tafel klaar maken want WIJ hebben gekookt!" Vanuit de woonkamer hoor ik de jongens zuchten en uiteindelijk komt Louis de keuken binnen en zet alles klaar, zodra dat klaar is zetten de jongens en ik de pannen op tafel en beginnen te eten. "Wow, dit smaakt echt lekker" zegt Harry "Thanks, zelf gemaakt." antwoord ik. Liam begint nep te hoesten en zegt "Ja de spaghetti is heerlijk, dat heb je goed gedaan. Ik vind mijn zelf gemaakte saus ook lekker, jij niet Lisa?" Hij steekt zijn tong uit en ik zeg "Ja pap, heb je goed gedaan." Hij glimlacht en we eten verder, ookal heeft iedereen het al op behalve Niall, die pakt voor de uhm ik heb geen idee hoeveelste keer. Maar als dan ook eindelijk Niall uitgegeten is ruimen we alles op en ploffen we op de bank. Ik zucht en zeg "Pff, ik ga nooit meer zoveel eten." De jongens lachen en Harry zegt "Nou welke film gaan we kijken?" Ik roep er meteen boven uit "THE NOTEBOOK!" Harry doet snel de dvd erin en we kijken die film, de rest van de jongens zuchten. Ik glimlach en kijk naar de film.
- ook skip ik de film want JULLIE MOETEN DEZE FILM ALLEMAAL KENNEN, DIE IS GEWELDIG! xxx-
Als de film is afgelopen zegt Louis "wow jongens, ik heb een goed idee." Iedereen kijkt hem vragend aan en Louis zegt "We gooien alle matrassen hier en houden een slaapfeestje!" Ik knik en zeg "Jaa, doen we! Daar zijn we tenslotte nooit te oud voor." De jongens lachen op zo manier van 'jawel, dat zijn we wel' ik negeer ze en loop naar boven om me om te kleden in een pyjama en loop naar beneden, daar aangekomen zie ik dat de jongens hebben besloten op de banken te gaan slapen wat eigenlijk ook zat past. Als we met z'n alle op de bank liggen zegt Niall "En hoe is college? Veel feestjes?" Hij beweegt zijn wenkbrauwen op en neer en ik begin te lachen. "College is leuk, maar de lessen zijn wel saai en belachelijk veel huiswerk. En ja, veel feestjes, alleen Jill en ik gaan niet door de weeks. Want dan zouden we elke avond moeten feesten, dus wij gaan, net zoals veel andere, alleen in het weekend." De jongens knikken goedkeurend en vlak erna val ik in slaap.
- next morning -
Als ik wakker word en om me heen kijk begin ik te lachen, Louis ligt letterlijk op de grond en hangt Niall half onderste boven. Ik stap van de bankbed af en loop naar de keuken. Ik begin een ontbijtje te maken voor iedereen, ze gaan bijna weg dus kan ik maar beter lief zijn. Ik bak eitjes, kook ze, maak sinaasappelsap en gooi nog warme bolletjes in de oven. Als dat klaar is maak ik de tafel klaar en zet het drinken erbij. Dan maak ik de jongens wakker en leg al het eten op tafel en zeg "Eetsmakelijk!" De jongens glimlachen lief en zeggen "Dankjewel schat." We beginnen met eten en na een kwartier is alles op, echt letterlijk alles want Niall zei 'van dat onderste boven liggen krijg je echt honger.' ja vast, hij eet gewoon altijd veel. De jongens ruimen de tafel op terwijl ik naar boven loop en een snelle douche neem, daarna trek ik schone kleren aan en loop weer naar beneden. De rest van de dag kijken de jongens en ik films. Het is echt gezellig, na het eten brengen de jongens me terug naar campus want hun moeten hun tassen inpakken en daarna vertrekken ze. Als de jongens en ik op de campus staan geef ik ze allemaal een lange knuffel en een kus op de wang. Vlak voor de weggaan krijg ik tranen in mijn ogen en geef de jongens allemaal nog een keer een knuffel. Daarna draai ik me om een loop weg, terwijl ik nog zwaai. Als ik de campus binnen loop laat ik mijn tranen 'los' en loop snel naar mijn kamer waar ik Jill aan tref en een knuffel geef. Jill zegt "Lieverd, het komt allemaal goed. Over een paar maandjes zijn ze terug en tot die tijd ben ik er voor je, dat weet je."
-----------------------
SOORRRRRYYY JONGENS
ECHT.maar over anderhalve week heb ik examens en janken. Ik leer al zo lang en idk ik MOET SLAGEN
het spijt me dat ik zo weinig update maar ik hoop dat jullie het snappen xoxoxoxo
JE LEEST
Adopted by One Direction deel 2
FanfictionLisa en Jill gaan samen naar de universiteit, ze zitten in het eerste jaar en doen alles samen. Maar wat als Jill's leven compleet veranderd en Lisa haar moet helpen omdat ze dit niet alleen aan kan. En wat gebeurd er tussen Jill en Lisa wanneer Lis...