Deel 10.

435 15 8
                                    

point of view Lisa Styles

Inmiddels zitten Jill en ik alweer 3 dagen op school, de afgelopen maanden zijn snel voorbij gevlogen. Jill mist Harry heel erg omdat hij er voor zorgt dat ze zich beter voelt. Daar ben ik heel blij mee. Ik ben blij dat die 2 maanden voorbij zijn want het was mega awkward met Luke. Hij probeerde nog een keer tegen me te praten maar ik heb gezegd dat ik dat nog niet wou. School is afgelopen en Jill wou graag met Harry skypen dus ik heb besloten om bij Julian langs te gaan. Als ik onderweg naar Julian ben, trilt mijn mobiel. Ik zie dat ik een sms heb van Luke, er staat "Ik heb spijt van wat ik heb gedaan, kunnen we binnenkort praten?" Ik zucht en klikt het weg, ik heb nu geen zin om op hem te reageren. Over een paar weken zie ik hem toch weer want dan is het officieel vakantie, voor iedereen. Als ik bij Julian aan klop, word er vrijwel meteen open gedaan. Ik geef hem een kus en loop naar binnen. Als we binnen zijn en na een tijdje praten stelt Julian voor om een filmpje te kijken, na de film liggen we wat op de bank te zoenen waarna we uit het niets ruzie krijgen. Julian is overal geïrriteerd om en ik weet echt niet wat er aan de hand is. "Wat is er nou dan?" Roep ik. Op dat moment doet hij iets wat ik niet had verwacht, hij tilt zijn hand op en slaat me recht in het gezicht. Ik kijk hem geschrokken aan en geef hem een duw en roep "doe normaal, klootzak!" Hij kijkt me boos aan en pakt mijn arm waarna hij hard in mijn arm knijpt, ik kijk hem aan en tranen schieten in mijn ogen. "Praat nooit meer zo tegen mij, begrepen?" Geschrokken knik ik en daarna geeft hij me nog een klap in m'n gezicht. Langzaam voel ik het bloed uit mijn neus naar beneden druppelen. Hij kijkt me boos aan en zet "gadverdamme, rot alsjeblieft op!" Ik ren naar de deur en gooi hem daarna dicht, ik ren naar mijn kamer en als ik daar ben gooi ik de deur open en loop snel naar de badkamer. Ik doe een doekje tegen mijn neus aan en kijk naar mijn wang, die gaat langzaam van rood naar een beetje blauw.. Door mij lichte huid gaat dit heel erg opvallen.. Ik zat door mijn knieën en ga op de grond zitten, zachtjes begin ik te snikken. Hoe kon dit nou weer gebeuren? Na een tijdje droog ik mijn tranen, sta op en doe alsof er niks gebeurd is. Ik loop de woonkamer in en ga op de bank liggen Netflix kijken. Ik zucht en pak een kop thee. Verdrietig zit ik op de bank als mijn telefoon afgaat. Ik herken het nummer niet en er staat geen naam bij, als ik opneem hoor ik van de andere kant "Ja, uhm met Luke" Ik zucht en zeg "Ik heb een kut dag gehad, ik heb er nu geen zin in." Daarna hing ik op. Na nog een tijdje netflix te hebben gekeken begin ik met eten koken. Ik maak pasta met een salade. Jill en ik eten niet heel gevarieerd maar wat had je dan verwacht. Meestal kook ik en soms Jill maar eerlijk gezegd bestellen we vaak ook wel wat.. Als het eten klaar is zet ik het op tafel en roep Jill. Samen gaan we eten en als we het ophebben zegt Jill "Zullen we vanavond naar de film gaan? Me Before You?" Ik knik en zeg "Jaa, daar had ik een voor stukje van gezien! Lijkt me leuk." Samen ruimen we de tafel af en maken ons klaar voor de bios. Na een half uurtje lopen we samen naar de bios, de campus zit best dichtbij het centrum dus het is maar een kwartiertje lopen naar de bioscoop. Als we daar zijn kopen we onze kaartjes en kijken we de film. De film is zo mooi, echt. Jill en ik houden het niet droog. Na de film lopen we samen weer naar huis en als we op de campus zijn krijg ik een appje van Julian "Kom, nu." Ik zucht en zeg tegen Jill "Ik ga nog even langs Julian, tot zo!" Ik geef haar een kus op haar wang en loop naar Julian toe. Op een of andere manier durf ik hem niet tegen te spreken, bang dat hij weer zo boos word. Ik klop bij hem aan en hij doet de deur open. Zijn kamergenoot is er dus hij geeft me een kus. Ik loop naar binnen en we lopen door naar zijn kamer. Zodra we daar zijn begint het weer. "Waarom antwoorde je niet op mijn appje? Waar moest je helemaal vandaan komen, t duurde veel te lang!" roept hij boos. Ik zucht en zeg "Ik dacht dat je wel wist dat ik kwam en ik was met Jill bij de bios geweest.." Hij pak me weer bij mijn arm, dit keer de andere. 2 blauwe plekken dus, joepie. Ik zucht en ik kijk hem aan. "Voortaan wil ik altijd weten waar je bent, met wie je bent en wat je doet, begrepen?" Ik knik maar dat had ik blijkbaar niet moeten doen. Hij geeft me een klap in mijn gezicht en zegt "begrepen?" Ik zucht en zeg "Ja." Tranen staan in mijn ogen en ik zeg "Ik ga naar huis, heb nog huiswerk." Hij antwoord gelukkig met "Fijn, doei he." Ik zucht en loop weg. Mijn wang voelt warm aan en er lopen wat tranen over mijn wangen. Ik loop door hun woonkamer en zijn vriend zegt "Gaat het wel? Sloeg hij je?" Ik kijk hem geschrokken aan en zeg "Wat? Nee" Hij zucht en zegt "je bent niet de eerste" daarna concentreert hij zich weer op zijn computerspelletje. Snel loop ik naar huis en stap in bed. Ik wil zo snel mogelijk slapen voordat ik overal over na begin te denken. Gelukkig val ik vlak daarna in slaap.

Adopted by One Direction deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu