Point of view Harry Styles
Haar lippen bewegen tegen de mijne, haar tong tikt tegen mijn lip voor toestemming. Nog steeds verbaasd open ik mijn mond en zoen haar terug. Dit is wat ik nodig had, heb. Ik ben al zo lang verliefd op haar. Hongerig zoen ik haar terug. Als ze na een tijdje terug trekt, trek ik haar meteen in een knuffel. Ik voel druppels op mijn huid vallen, eerst dacht ik dat Jill huilde maar toen ik haar verbaasd zag kijken wist ik dat dat het niet was. Als ik naar boven kijk zie ik een donkere lucht en merk dat het steeds harder begint met regenen, Jill springt uit mijn armen, pakt mijn hand en samen rennen we naar het strand. Als we bij de picknick mand aankomen rennen we snel naar de auto. Als we daar zijn aangekomen gaan we snel zitten. Jill zegt "Harry.. Ik wil liever niet rijden nu, met dit weer en nou ja ik ben bang.." Ik knijp even in haar hand en zeg "Dat snap ik, we wachten hier tot het droog is." Ik zet de auto aan en de verwarming en leg een handdoek op de achterbank neer. Ik kruip op de achterbank en ga daar zitten. Jill komt naast me zitten en ik leg de voorste stoelen plat zodat we met onze benen lang uit kunnen liggen. Jill komt tegen me aan liggen en ik kriebel door haar haar. We luisteren samen naar muziek en wachten tot het droog is. Je zou denken dat ik het saai is, maar met haar zal ik me denk ik nooit vervelen. Ik kijk naar haar, ze is zo mooi. Als ze terug kijkt merk ik dat mijn wangen rood worden en kijk snel de andere kant op. Ik hoor haar giechelen en ze pakt mijn kin zodat ik wel naar haar moet kijken. Ik wil haar zo graag zoenen maar ik wil geen misbruik maken van de situatie, dus ik hou me in. Jill daarin tegen druk weer opeens haar lippen op de mijne. Ik zoen haar hongerig terug waarna ze gaat liggen op de achterbank. Ik ga over haar heen hangen en zoen haar, langzaam ga ik met mijn lippen naar haar nek waar ik een spoor van kusjes achterlaat. Zodra ik voel dat ze haar spieren aanspant zuig ik op die plek, waardoor ze kreunt. Ik glimlach en geef haar daarna weer een kus, een kus die uitloopt op een zoen. Opeens stopt het met regenen en zegt Jill op een plagerige toon "Oh we kunnen rijden" ik grom en geef haar een kus waarna ik de stoelen weer goed zet en op de bestuurders kant ga zitten. Als Jill ook klaar zit start ik de auto en rijden we naar huis. Onderweg bedenk ik me iets en vraag voorzichtig aan Jill "Jill, uhn, nou dit, nouja je weet wel" stotter ik. "Dat je me zoende, dat was toch niet als afleiding van alles? Of uh, nouja als het wel zo is snap ik het maar wil ik het graag weten.." stotter ik weer. Ik voel dat mijn wangen rood worden en kijk de andere kant op. Jill pakt mijn hand en zegt "Ik ben verliefd op je, al voor dat ik naar de universiteit ging.." Ik zet de auto aan de zijkant van de weg en zeg "weet je dat heel zeker?" Ze knikt verlegen en zegt "jaa.." Ik glimlach naar haar en zoen haar. Daarna fluister ik "Ik ook op jou, echt heel erg." Ze glimlacht naar me en ik zeg "Uhm, nou wat zijn we nu?" Voor ze kan antwoorden zeg ik "Nee wacht, ik moet het anders doen." Ze kijkt me aan met rode wangen en ik zeg "Lieve Jill, zou ik je alsjeblieft mijn vriendin mogen noemen?" Ze glimlacht naar me, jemig wat heb ik die echte glimlach gemist. Dan zegt ze "Ja natuurlijk!" en zoent me. Als ik terug trek glimlach ik naar haar. Ze zegt "Harry, ik wil het wel rustig aan doen.. Ik hoop dat je dat snapt.." Ik glimlach naar haar, "tuurlijk snap ik dat, dat is goed." stel ik haar gerust. Ik geef haar nog een klein kusje voordat we verder naar huis rijden. Onderweg nemen Jill en ik eten mee voor Lisa en de jongens. Als we bij de tourbus aan komen regent het nog steeds en onweert het nu ook. We rennen snel naar binnen en ik zet het eten op tafel. Ik roep "ETEN!" en de jongens komen onze kant op, ik pak borden, bestek en wat te drinken en iedereen gaat aan tafel zitten, zelfs Jill. Lisa glimlacht naar Jill en knijpt even in haar hand. "Ik ben blij dat ik je zie glimlachen, echt." zegt Lisa tegen Jill. Jill knikt en zegt "Ik heb een hele leuke middag gehad" Lisa glimlacht en zegt "gelukkig maar."
Point of view Lisa Styles
Als we het eten ophebben gaan Jill en ik naar onze slaapkamer en kijken samen nog een filmpje. "Dus, wat is er gebeurd en waarom heb je me dat nog niet verteld?" Jill grijnst en zegt "we hebben gezoend en nou ja we hebben nu een soort van relatie?" Zegt ze vragend. Ik gil en zeg "DAT MEEN JE NIET!" ze lacht en ik zeg "en dat zeg je nu pas?!" Ze knikt en zegt "Ja, want ik wist dat jij anders zou gaan gillen!" ze kijkt me quasi boos aan en glimlacht dan een beetje. Als de film is afgelopen vallen we allebei in slaap, en dit is volgens mij een van de eerste nachten zonder nachtmerries.
Als ik wakker word zie ik dat Jill nog slaapt, ik besluit zachtjes de kamer te verlaten en naar de woonkamer te gaan. Daar aangekomen zie ik Harry alleen op de bank zitten. Ik ga voor hem staan en sla mijn armen over elkaar en zeg "dus, wat hoor ik nou?" Harry kijkt verschrikt op en zijn wangen worden rood en zegt "Uhm, ik heb geen idee?" Ik lach en zeg "oh, waar komen die rode wangen dan vandaan?" Hij lacht en zegt "Nou gewoon, tis warm enzo." Ik lach en zeg "Jaja, ik vind het echt lief van jou en Jill!" Hij glimlacht en zegt "dus je vind het niet erg?" Ik schud nee en zeg "nee, maar je moet nu wel extra voorzichtig doen want anders gaat het straks alleen maar slechter met haar.." Hij knikt en zegt "Lisa, ik heb serieus nog nooit iemand zó leuk gevonden als Jill. Maak je alsjeblieft niet zoveel zorgen.." Ik knik en zeg "Dat doe ik ook niet, ik wou het alleen even zeggen want dat zou ze andersom ook gedaan hebben." Daarna glimlach ik naar Harry en plof op de bank.
Als na een paar uur Liam, Louis en Niall binnenkomen kijken ze me niet aan. Ze begroeten ons wel en kijken Harry aan, maar mij niet. "wat is er jongens?" Liam krabt op zijn achter hoofd en zegt "Uhm, we komen net bij het management weg, er is een nieuw voorprogamma.." Ik zucht en zeg "Wie?" "5 seconds of summer en ze rijden ook met ons mee, dus hetzelfde hotel, zelfde uitstap plekken, alles.." Ik snak naar adem en zeg "Vanaf wanneer? Over 2 maanden alsjeblieft? Want dan zijn Jill en ik weer op school." Louis zucht en zegt "Ik had graag gezegd over 2 maanden maar ze zijn al onderweg.. Morgen staat hun tourbus er.." Ik zucht en zeg "Maar, dat wil ik niet?" Niall komt naast me zitten en zegt "Lieverd, dat snappen we allemaal.. Maar in dit geval kan het helaas niet anders" Ik knik en zeg "dat snap ik, maar ik heb hem niet meer gezien sinds.." De jongens knikken en zeggen "Het komt goed, echt waar." Ik knik en zucht. Ik ga naar mijn slaapkamer en zie dat Jill net wakker is. Ik zucht nog een keer en Jill vraagt wat er is en ik leg het hele verhaal uit. Jill zucht en zegt "Dat is kut" Ik knik en zeg "we zien het wel."
De rest van de dag is, helaas, voorbij gevlogen. Inmiddels liggen Jill en ik nog een beetje te praten in bed als ik merk dat ze in slaap is gevallen. Ik stap uit bed en ga voor t raam zitten waarna ik zucht. Ondanks dat ik elke dag met Julian app en hem leuk vind, weet ik niet of ik er al wel aan toe ben om Luke weer te zien. Hij heeft me zoveel pijn gedaan, het duurde dagen, misschien wel weken voordat ik stopte met huilen. En zeker weken of maanden voor ik over hem heen was. Het word moeilijk om hem weer te zien.. Na een tijdje stap ik weer mijn bed in en val vlak daarna in slaap.
- next morning -
Als ik de volgende ochtend wakker word zie ik dat Jill al in de woonkamer is. Ik stap uit bed en op het moment dat ik de deur open wil doen hoor ik Calum praten. Ik zucht en pak mijn spullen waarna ik snel de badkamer in loop en een snelle douche neem, daarna kleed ik me aan en doe make-up op. Daarna stap ik uit de badkamer, ruim mijn spulletjes op en loop richting de woonkamer. Ik ben serieus misselijk omdat ik hem zo weer ga zien.. Als ik de woonkamer binnen loop zie ik alleen Calum en Ashton zitten. Als ze me zien staan ze op en trekken me in een knuffel. Ik knuffel ze beide terug en zeg "Ik heb jullie gemist!" Ze lachen en zeggen "Wij jou ook!" Ik glimlach naar ze en plof daarna op de bank, opgelucht dat Luke er niet is. Als de jongens aan het gamen zijn en Jill en ik onze nagels lakken gaat de bus deur open, nieuwsgierig kijk ik daarheen. Op het moment dat ik daar heen kijk, kijkt die gene naar mij en ik hap naar adem. Zijn blauwe ogen zijn nog steeds zo mooi en zijn piercing ziet er beter uit dan normaal. Daar staat hij dan, Luke. Ik heb hem te lang niet gezien ookal is het voor mij te snel om hem weer te zien. Ik mis hem, meer dan ik had verwacht. Maar eerlijk gezegd was ik er nog niet aan toe om hem te zien. Hij kijkt me aan en tranen springen in mijn ogen, ik weet niet hoe het komt, misschien op de manier dat hij naar me kijkt. Ik zucht en loop naar mijn slaapkamer, ik doe de deur achter me dicht en ga op het bed zitten met mijn rug naar de deur zodat ik naar buiten kan kijken. Ik snap niet waarom ik zo verdrietig ben, ik vind Julian leuk. Misschien is het het feit dat ik hem nu weer voor het eerst zie? Ja dat zal het vast zijn..
---------------------------------------------------
Ik voel me echt schuldig, ik beloof om vaker te updaten en de volgende dag gaat het al mis. Ik werk momenteel te veel uur in de week en begin gigantisch zenuwachtig voor mn examenuitslag waardoor ik me niet echt kan concentreren op dit schrijven..
JE LEEST
Adopted by One Direction deel 2
FanfictionLisa en Jill gaan samen naar de universiteit, ze zitten in het eerste jaar en doen alles samen. Maar wat als Jill's leven compleet veranderd en Lisa haar moet helpen omdat ze dit niet alleen aan kan. En wat gebeurd er tussen Jill en Lisa wanneer Lis...