p.o.v Lisa
Inmiddels zijn er al weer 2 verschrikkelijke weken voorbij gevlogen, we hebben Jill haar ouders begrafenis gehad en Jill en ik zijn met de jongens op tour. Eigenlijk hebben we school, maar we hebben een week eerder vakantie 'genomen'. School vond het een goed idee om Jill af te leiden en de jongens stelden voor om 3 weken mee te gaan op tour. Jill ligt nu alleen maar in bed, de hele dag. Ze huilt of slaapt. Eten doet ze niet veel meer, alleen als ik er echt op door zeur. Ik heb haar tas in gepakt en morgen ochtend om 6 uur komt de taxi ons ophalen..
- next morning. -
Als mijn wekker afgaat stap ik uit bed en maak Jill wakker, daarna kleed ik me aan en maak me klaar. Als ik zie dat Jill daarna nog niet uit bed is, maak ik haar nog een keer wakker en zeg "over een half uur worden we opgehaald, je kan beter maar nu uit bed komen lieverd." ze zucht en slaat de deken open, ik loop naar de keuken en maak ontbijt en lunch voor ons allebei. Als ik daar klaar mee ben zie ik dat Jill net haar kleren aan heeft. Nouja, een joggingsbroek met een vest, maar dat is al een hele vooruit gang.. Jill en ik ontbijten samen en wachten tot de taxi er is. Ik pak onze laatste spulletjes nog even in en loop dan met beide koffers naar de deur toe. Jill zit al weer voor zich uit te staren, naar niks eigenlijk. Dat doet ze de laatste tijd heel vaak, dan kijk ze naar iets voor ongeveer een kwartier lang, ze reageert dan nergens op. Als ik een sms ontvang van de taxi dat ze er zijn, schud ik Jill heen en weer en komt ze eindelijk weer uit haar 'trans', ik pak beide koffers en neem ze mee naar de uitgang, de rest van de leerlingen hebben les, dus het is gelukkig wel rustig op de gang. Jill en ik komen aan bij de taxi en ik help onze koffers in de kofferbak te leggen. Daarna ga ik naast Jill achter in zitten, terwijl we rijden pak ik haar hand en knijp haar zachtjes in. Ze kijkt me aan en geeft me een klein glimlachje, waarna ze met haar hoofd op mijn schouder gaat liggen. Na ongeveer een uur te hebben gereden zijn we op het vliegveld om naar de jongens te vliegen. Jill en ik pakken nu beide onze koffers, ik geef Jill een hand en samen lopen we naar de gate toe. Daar moeten we nog een half uur wachten ongeveer voor we kunnen opstappen, Jill ligt weer op mijn schouder en slaapt bijna. Ik app de jongens even en zeg "We zitten bij de gate, we stappen met een half uur in en vliegen dan jullie kant op. Mis jullie xxx" vlak daarna krijg ik al een appje terug van Liam "dan zorgen wij dat we er optijd zijn, missen jullie ook xxx" Ik vind het fijn dat de jongens jullie zeggen, omdat ik weet hoeveel ze om mij en Jill geven en daar ben ik echt blij mee. Als we dan eigenlijk mogen instappen, ligt Jill te slapen. Ik maak haar zachtjes wakker en pak onze handbagage, ik geef Jill weer een hand en samen lopen we naar onze plekken toe. Zodra Jill zit, valt ze al weer in slaap. Ik doe haar gordel om en wacht tot we gaan vliegen. Jill heeft best wel geluk dat ze slaapt want het opstijgen doet altijd zo zeer aan je oren. Als we in de lucht zijn mogen onze gordels af en mogen we lopen. Ik probeer de film te volgen die aanstaat op de kleine televisies, maar dat gaat lastig want er is geen geluid of ondertiteling dus ik heb geen idee waar het over gaat. Na een tijdje voel ik mijn ogen zwaarder worden en val zelf ook ik slaap.
- ik skip de hele vliegtuig reis, sorry xx -
Langzaam word ik wakker van een geluid. Als ik wakker word merk ik dat de stewardess praat via de luidsprekers, we moeten onze gordels weer vast doen omdat we gaan landen. Hoelang heb ik dan wel niet geslapen? Naast mij zie ik dat Jill nog steeds slaapt, ze slaapt heel weinig omdat ze zoveel huilt dus dit is wel goed voor haar. Als we dan eindelijk op de grond staan maak ik Jill zachtjes wakker en zeg "lieverd, we zijn er al." Uiteindelijk word ze wakker en stappen we samen uit het vliegtuig. Als we door het vliegveld lopen, zie ik eindelijk de jongens staan. Samen met Jill lopen we erheen, ik geef de jongens 1 voor 1 een knuffel. Jill doet dat ook, ik hoop zo dat het na deze 3 weken beter zal gaan.. Samen met de jongens lopen we naar buiten, waar het vol staat met paparazzi. Ze stellen vragen aan ons, voornamelijk over Jill haar ouders. Ik zie dat Jill tranen in haar ogen krijgt en ik trek haar snel mee terwijl ik een arm om haar heen sla. De jongens en de beveiliging doen hun best om de paparazzi zo ver mogelijk bij Jill weg te houden. Als we bij de auto aan komen laat ik Jill als eerst instappen en ga daarna naast Jill zitten. Als de jongens ook in de auto zitten beginnen we met rijden naar de tourbus.
- ook deze reis skip ik, sorry agian. -
Als we bij de tourbus aan komen stappen we allemaal uit en pakken de jongens onze koffers. Jill en ik lopen samen naar binnen en om t moment dat we binnen komen loopt Jill door naar onze kamer en gaat in bed liggen. Ik zucht en breng onze koffers naar de kamer toe, daarna doe ik het gordijn dicht en leg de dekens over Jill heen nadat ik haar schoenen heb uitgetrokken. Ik loop weg en sluit de deur, daarna ga ik met een zucht bij de jongens op de bank zitten. Harry kijkt me bezorgd aan, waarschijnlijk vanwege mijn wallen. Jill heeft in de nacht vaak nachtmerries waardoor ik ook wakker wordt. Daarna blijf ik wakker tot Jill weer slaapt maar kan vaak zelf niet in slaap vallen. Ik glimlach naar Harry. Hij zegt toch "Gaat t wel met je lieverd?" Ik zucht en zeg "jawel, slaap alleen een beetje weinig.. Jill heeft s'nachts vaak een nachtmerrie dus dan maak ik haar wakker en wacht tot ze weer slaapt, maar ik val daarna slecht in slaap. En overdag zorg ik voor haar want anders eet ze helemaal niks.." De jongens kijken me aan met medeleven in hun ogen. Ik glimlach en zeg "Ze zou hetzelfde doen voor mij, ik help haar graag dus maak je alsjeblieft geen zorgen." De jongens knikken een beetje twijfelend en Liam zegt "zorg je wel dat je zelf genoeg slaap krijgt en genoeg eet? Ik zie dat je wat afgevallen bent en je bent al zo dun.." Ik knik en zegt "stress denk ik, ik eet wel normaal, echt!" Liam knikt en zegt "ja weet ik lieverd." Daarna zet Niall een filmpje op en ga ik met mijn hoofd op de schouder van Louis liggen. Na nog geen 5 minuten van ik in slaap terwijl de jongens film kijken.
Na een kwartier hoor ik dat Jill weer een nachtmerrie heeft en schrik wakker. Ik loop meteen naar haar kamer toe waarna ik haar zachtjes wakker maak. Als ze wakker is geef ik haar een knuffel en loop naar het aanrecht toe en pak een glas water. Als ik weer in de slaapkamer kom geef ik het glas met water aan Jill en als ze wat gedronken heeft zet ik het op het nachtkastje neer. Ik ga op bed zitten en Jill gaat naast me weer liggen. "Het komt allemaal wel goed, uiteindelijk Jill. Ik zal er altijd voor je zijn, dat weet je toch?" Ze knikt zachtjes en valt vlak daarna weer in slaap. Als ze slaapt loop ik naar de jongens toe en plof weer op de bank. Louis zegt "ga je hier niet kapot aan? Hoe vaak per nacht ga je er wel niet uit?" Ik antwoord op Louis met "De eerste week om het kwartier denk ik, maar gauw daarna werd het 6 tot 7 keer per nacht. Het word de laatste tijd wel iets minder, soms. Maar ik doe het met alle liefde. Ze heeft het nodig nu." De jongens knikken en ik kijk weer naar de film. Na een tijdje val ik weer in slaap.
Algauw word Jill weer wakker met een nachtmerrie, op het moment dat ik op wil staan zegt Harry "ik ga wel heen, ga jij maar lekker slapen." Hij staat op en geeft een kus op mijn voorhoofd voordat hij wegloopt. Ik ga weer tegen Louis aan liggen en val meteen weer in slaap.
p.o.v Harry
Als Lisa weer wakker schrikt om naar Jill te gaan zeg ik "Ik ga wel heen, ga jij maar lekker slapen." Ik sta op en geef haar een kus op haar voorhoofd en loop richting de kamer van Lisa en Jill. Ik doe de deur open en op dat moment schrikt Jill wakker en begint te huilen en zegt "Lisa? Lisa, waar ben je?" Ik maak een sussend geluid en zeg "Ik ben er, Harry." Jill knikt zachtjes en huilt, ookal probeert ze het onder controle te krijgen. Ik ga naast haar zitten op bed en trek haar tegen me aan, waardoor ze met haar hoofd op mijn borst ligt. Ik begin zachtjes te zingen en wacht tot ze in slaap valt. Ik zak wat onderuit zodat ik ook lig. Langzaam valt Jill in slaap, en ik ook na een tijdje met Jill nog steeds op mij borst.
---------------------------------
HET SPIJT ME ZO.
ik had examens en nu werk en idk, het is zo druk.. Ik idk sorry.
vanaf nu wil ik meer gaan updaten, dus ik zal mn best doen.
lots of love x
JE LEEST
Adopted by One Direction deel 2
FanficLisa en Jill gaan samen naar de universiteit, ze zitten in het eerste jaar en doen alles samen. Maar wat als Jill's leven compleet veranderd en Lisa haar moet helpen omdat ze dit niet alleen aan kan. En wat gebeurd er tussen Jill en Lisa wanneer Lis...