Deel 6

471 19 2
                                    

p.o.v Lisa

Inmiddels zijn de jongens al 2 weken op tour en ik mis ze vreselijk. Tussen Julian en mij gaat alles goed, we hebben net sinds 3 dagen een relatie.

Als ik wakker word, schop ik de dekens van me af, en stap uit bed. Ik kleed me aan en loop daarna door naar de badkamer waar ik snel mijn tanden poets, haar kam en makeup op doe. Als ik klaar ben loop ik door naar de keuken waar ik een ontbijtje maak voor Jill en mij en maak dan Jill wakker. Langzaam komt ze uit bed en terwijl ze zich klaar maakt facetime ik met de jongens, ookal is er een tijd verschil. De jongens moeten namelijk zometeen op om op te treden terwijl ik net wakker word. Als Jill de woonkamer in komt groet ze de jongens even en dan hang ik op, we ontbijten samen en als we klaar zijn pakken we onze tassen en lopen naar de les. We hebben het eerste uur samen wiskunde en dan pas het 4e uur weer samen Nederlands, toen Jill en ik bedacht hadden elkaar nog niet de schoolnaam te vertellen moesten we ook de vakkeuze's maken en omdat we dat niet samen deden zijn die een beetje anders jammer genoeg. Inmiddels zitten we in het lokaal en komt Julian binnen lopen, hij geeft me een kus en gaat een paar stoelen voor ons zitten. De les begint, met wiskunde hebben we eigenlijk alleen maar theorie, soms bedenkt de docent een paar opdrachtjes buiten maar daar houd het ook wel op. Ik haat wiskunde maar omdat het een 'basis' vaak is heb ik het toch maar gekozen. Jill daarin tegen vind het natuurlijk niet echt geweldig maar ze is er wel goed in. Als dan eindelijk de les is afgelopen loop ik samen met Julian naar Engels, ik heb Engels gekozen omdat nou ja wees eerlijk, dat met de jongens erg handig uit komt. Bij Engels ga ik naast Julian zitten en ook deze les vliegt om, Engels is wel een van de vakken die ik het leukst vind. Ik heb geen idee waarom. Samen met Julian loop ik naar de kantine waar Jill al samen met Julia zit te wachten, Julia is ook een vriendin van ons, die hebben we na een week leren kennen. Ze is heel aardig, alleen zal nooit zo'n goede vriendin van me worden als Jill. Julian en ik nemen plaats bij hun aan de tafel en we eten ons eten op. Daarna gaat de bel weer en geef ik Julian snel een kus waarna ik met Jill naar Nederlands loop. Als we ongeveer een half uurtje in de les zitten komt de directeur binnen en zegt "Jill, zou je even mee willen lopen?" Jill kijkt me aan en knikt en loopt mee. De deur wordt achter het lokaal gesloten en de directeur begint te praten. Op het moment dat de directeur stopt met praten barst Jill in tranen uit, op dat moment sta ik op en loop het lokaal uit. Jill staat er niet meer, ze is naar buiten gerend. Ik zeg tegen de directeur dat ik er achter aan ga en ren naar buiten toe. Als ik op de campus sta en om me heen kijk zie ik Jill op eens bankje zitten met haar handen voor haar ogen, de tranen lopen langs haar wangen. Ik sta plotseling stil, wat is er gebeurd dat ze zó aan het huilen is.. Op dat moment ren ik weer verder en als ik bij Jill aan kom trek ik haar in een knuffel en laat haar uithuilen, ik zeg niks. Ik wacht toch ze zelf wat verteld en dat doet ze ook na een paar minuten. "Mij..mijn ouders" zegt ze en begint weer harder te huilen, ik troost haar voor zo ver dat een beetje lukt. "Kom, we gaan terug naar onze kamer. Vertel het daar maar oke lieverd?" Ze knikt zachtjes en we lopen samen naar onze kamer.

Als we eenmaal in onze kamer zijn aangekomen zet ik Jill op de bank en pak een glaasje water voor haar. Ik ga naast haar zitten en zeg "hier, schat. Drink eerst maar iets." Ze neemt een paar slokjes water en zegt "z-ze.. ze z-zijn do-dood" ik kijk haar verbaasd aan en zeg "wat?" ze begint weer te huilen en zegt "e-een auto ong-ongeluk, iemand was op hun inger-ingereden. Ze waren op slag do-dood. Lisa, w-w-wat moet ik nou do-doen?" op dat moment barst ze weer in tranen uit. Ik knuffel Jill en ondertussen veeg ik mijn tranen weg. Jill heeft de hele middag gehuild maar ze slaapt nu dus ik bel de jongens. Na een paar keer geprobeerd te bellen neem Liam eindelijk op, ik zeg meteen "Pap, er is iets heel erg gebeurd.. Kunnen jullie thuis komen?" op dat moment begin ik weer te huilen. Ik hoor Liam aan de andere kant praten, hij zegt dingen zoals "Lisa, wat is er aan de hand?" "antwoord alsjeblieft, zo kan ik je niet helpen." ik zeg snikkend "Jill, Jill haar ouders.. z- ze zijn dood.." "wat, hoe bedoel? Hoe kan dat? Lisa, we komen er meteen aan na het concert oke? De rest van de jongens staan al op het podium.." ik snik en knik en hang op. Later bedenkend dat Liam dat niet kon zien. Ik ga bij Jill kijken en zie dat ze aan het huilen is in haar slaap. Ik ga naast haar liggen en trek haar in een knuffel waarna ik ook in slaap val.

Als ik wakker word van een geluid, zie ik Jill nog slapen. Ik veeg haar tranen weg en loop naar de woonkamer. Ik zet de waterkoker aan en hoor dan geklop op de deur, ik doe de deur open en zie de jongens staan. Ik word meteen in een knuffel getrokken door Liam en hij zegt "het komt wel goed Lisa, we gaan jullie helpen." Ik snik en zeg "het komt niet goed, ze zijn er niet meer." Liam zucht en troost me, de rest voor de jongens geef ik daarna ook een knuffel en laat ze binnen. Ik zet thee voor iedereen en veeg mijn tranen weg. Daarna loop ik met een kopje thee naar Jill haar kamer en zet die naast haar neer, ze zal zo wel wakker worden maar ik denk niet dat ze uit bed wil komen. Ik loop weer terug naar de woonkamer en sluit haar deur zachtjes. Ik plof naast de jongens neer op de bank en zeg "wat moeten we nou doen?" 


-------------------------

SORRY DAT HET WEER ZO LANG HEEFT GEDUURD
maar ik ben nog steeds aan t leren voor me examens, janken. 

how are you guys?

xoxo 

Adopted by One Direction deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu