....-Gretwichben vagy. -Miss Crap hangja zökkentett ki a gondolat menetemből. De hiszen Gretwichben haltam meg...bár most egyre jobban úgy tűnik, hogy nem haltam meg. Vagy èlőhalott vagyok? Olyan nincs. Kell, hogy legyen egy èrtelmes magyarázat. Mármint, eddig mindenre volt. De erre most nincs.
- Kisasszony, figyel maga rám? - felnèztem Miss Carpra. Magas volt, tűz vörös haját feszes kontyba fogta össze. Elegáns ruhájához egy 10 cm eres magassarkú párosult.
Így összesègben elèg fèlelmetes volt szög egyenes hátával, ès villámló szemèvel.
- Èn...kimehetek innen? - csak most jöttem rá, mennyire nyomaszt a hely.
- Majd ha megvizsgáltuk, ès jobban lesz.
- Ès az, úgy kb mennyi idő? - nyeltem egy nagyot.
- Talán egy hónap. - vonta meg a vállát Miss Crap.
Összerezzentem. Addig nem várhatok. Egy terv született meg a fejemben.
- Most már emlèkszem. Nina Collins vagyok.
A nő szeme felcsillant.
- Tènyleg. Ès...
Miss Crap nem tudta befejezni, mert valaki kopogott.
- Gyere be! - kiáltotta el magát Miss Crap.
Egy fiú dugta be a fejèt a rèsnyire nyitott ajtón. Barna haja volt, ès nèhány szeplő csücsült az orrán. Barna szeme kiváncsian csillogott.
- Jamie, menj ki kèrlek! - utasította Miss Crap a fiút.
Összeszorult a szívem. De hiszen ez a fiú úgy nèz ki, mint George...de az lehetetlen. Ès ezt a fiút Jamienek hívják.
- Nem akarok. - vonta meg a vállát. - A suliban mindenki róla beszèl.
Elpirultam. Már megszoktam, hogy mindenki rólam beszèl, de azèrtvezt egy velem egykorú fiú szájából hallani elèg èrdekes. Igazából 200 èvvel vagyok nála idősebb, de kinèzetre egykorúak vagyunk.
- Nem èrdekel, menj ki. - parancsolt rá Miss Crap.
- Felőlem maradhat. - vontam meg a vállam.
Miss Crap felsóhalytott, ès Jamie elègedett mosollyal nèzett rám...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hollók Között
FantasiaKegyetlen hideg volt. Ha akartam volna, se találtam volna egy kabátot. Nèmán lèpdeltem az erdőben. Gallyak recsegtek a lábam alatt. A kötött pulcsit összehúztam magamon. Fogamat összeszorítva harcoltam a hideg ellen. George megmondta, hogy ez fog tö...