staying alone

8.5K 193 46
                                    

doğum gününü kutlamak istedim.Ne kadar 1 martta yayınlamak istesemde yetiştiremedim .Umarım oyeni yılı ona doğru seçimler yaptırır.

"Odana git Rhon"

Abimin emir kiplerinden nefret ediyordum.Bana ne yapmam gerektiğini söylemesinden de.

Her kavgamızda , beni kendinden uzaklaştırarak sonlandıramazdı.

"Gitmiyorum" dedim adeta dişlerimin arasından tıslayarak.

"Ne dedin?" Kaşları sinirle çatıldığında ellerini iki yanında yumruk yapmıştı.

"Bana karşı mı geliyorsun!"

Korkudan titreyen bedenimi ayakta tutmak oldukça zordu.Kuru dudaklarımı birbirine bastırdım ve devam ettim.

"Aynen öyle"

"Vay vay vay" etrafımda yavaş adımlarla dolaşırken "Demek küçük kızımız abisine karşı geliyor"

"Söylesene Rhon, şuana kadar benden gizli ne yaptın?"

Üstümdeki tişörtü göğsüme kadar sıyırdım.
"Senden sakladığım tek şeyin bu olduğunu mu sanıyorsun?"

Kaşlarımı alayla kaldırdım ve dudaklarımı kurnazca bir gülüş ekledim.
Justin'e söylediğim gibi, abimin benim hakkımda bildiği hiçbir şey yoktu.

Abimin yüz ifadesini izlerken, gülmemek için yanak içlerimi ısırdım.
"Kim yaptırdı bunu sana?"

"Kendim istedim"

"Doğruyu söyle Rhon , gözlerini kaçırıyorsun!"

"Doğruyu söylüyorum" gözlerimi kaçırmamak için kendimi tuttum.
Ama o bana öyle baktıkça korkum kat kat artıyordu.

Dövmedeki yazıyı incelerken gözlerini kıstı.Burnundan hızlı ve sinirli bir şekilde soluyordu.
"Vücudunu bir erkek için mi kazıdın"
Kahakaha attı ve elini arka cebine sıkıştırdığı telefona uzandı.

"Bu kadar salak olduğunu tahmin etmiyordum" kahkahası koridorda yankılanırken , aynı şekilde beynimde de devam ediyordu.

Abim benimle nasıl konuşuyordu böyle?
Şu ana kadar bana en küçük bir alaycı sözcük bile söylememişken.

Abim kendini koltuğa attı ve telefonunu elinde sıkıca tutarken yutkundu.

Otururken bile yüzünde oluşan ter damlacıklarını görebiliyordum.
Bacağını durmaksızın sallarken bir an için aklıma kötü şeyler geliyordu.

Ona zarar gelmesini istemiyordum.O benim annem ve babamdan fazlası olduysa, onun sadece bir kimyasalla kendisini öldürmesinede izin vermeyecektim.

O bağımlıydı.Bunu ; açıkta kalan kolundaki belirginleşen damarlardan ve iğne izlerinden anlayabiliyordum.
O kadar çoklardı ki.

Justin'in sözleri beynimde yankılandı "belki sende onun hakkında hiçbir şey bilmiyorsundur Rhon"

Abimin telefonu çalarken açmayacak kadar meşguldü.Elindeki telefonu alıp ekrandaki ismi okudum.
"Justin Bieber"

Plastic Heart - JustinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin