deepest feelings

6.1K 187 15
                                    

Justin

"O her şeyin farkında"
David'in planının bir şeye yaramayacağını en başından beri biliyordum.
Ama ona karşı gelmek bir erkeğin yapacağı en aptalca fikir olurdu.
Sonuçta bir kızla aynı evde kalmayı kim istemezdi ki?

Ayrıca onu gördüğüm gün bunu kabul etmemin hayatım boyunca yaptığım en mantıklı karar olduğunu düşünüyordum.

O gün parti de mükemmel dudaklarını öpmemek için kendimle can çekişiyordum.
David dün olanlar hakkında bir şey duysa ikimizi de yaşatmazdı.

Ama bu onu öpmem için engel bile değildi.

"Ona söyleme vakti dostum"
Pes etmesi gerekiyordu.Bu iş bir sır olarak saklanamazdı üstelik planın bir parçası olan Rhon öğrenmeliydi.

"Tamam dostum bu ay sonuna kadar bir şey demeyeceğim ama bu beni zorlayabilir.Kendine iyi bak"

Telefonu cebime koyduktan sonra Rhon'un uzun süredir sesinin çıkmadığını fark ettim.

Koridordan seslendiğimde kapının açıldığını ve yanıma doğru geleceğini tahminettiğim adımlarını duydum.

Uykusundan yeni uyanmış olduğu için gözlerini yarı kapalıydı.Saçları birbirine dolaşmasına rağmen onu oldukça sevimli gösteriyordu.

"Uyuya kalmışım" dedi gözlerini ovuşturarak.

"Aç mısın?" dedim telefonu cebimden tekrar çıkarırken cevabını az çok tahmin edebiliyordum.

Başını olumlu anlamda salladı.Cevabına karşı sırıtırken büyük boy pizza sipariş etmeme sevinmiş gibi gözüküyordu.

Ayaklarını sürüyerek televizyonun karşısındaki koltuğa oturdu.
Sanki kendi evi gibi benimsemişçesine kumandayı aldı ve kanallarda gezindi.

Elini çenesine dayamış gözlerini televizyona kenetlemişti.
"Ciddi misin?" dedim izlediği programa karşı gülmemek için kendimi tutarken.

"Yemek programı mı?"
Yeni aldığım plağı kabından çıkarırken oldukça dikkatli ve sabırsızdım.İlk defa bir kıza kendi isteğimle şarkı dinletiyordum.

Müzik zevkimi , seçimlerimi hiç bir kızla paylaşmazdım.Ama bu ilk olacaktı.

Plağı pikaba yerleştirirken Rhon çoktan arkamda belirmişti.
Yerimde sıçrarken hopörlere dolan şarkı aramızdaki olup olmayan tüm soğukluğu eritti.

"Scorpions" dedi Rhon şarkının daha nakaratı bile başlamamışken.

Rhon'un parmaklarını narince tuttum ve etrafında döndürdüm.
Gülümsemesi büyüdükçe , onu mutlu etme isteğim gittikçe artıyordu.

"Benimle mutlu musun Rhon?"

Gözleri bir kaç saniye başka bir yere daldı , gülümsemesi silinirken tebessüm etmeye çalıştı.

"Justin?" Dedi Rhon çekinerek bana seslendiğinde.
Kaşlarımı havaya kaldırdım ve devamını bekledim.

"Seni özel hissettirebiliyor muyum?"

Ah.
Onun sarhoşluğunun etkisiyle kendimi kaybederek söylediğim bir kaç çift söz daha.

Parmaklarımı saçlarının arasından geçirdim ve ensesine doladım.
Parti de olduğu gibi dudaklarımı dudaklarına sürttüm.

Üzerinde ki etkiyi biliyordum.
"Çok" dedim nefesimiz birbirine karışırken.

"Burada benim yanımda olduğun sürece" nefesini düzenlemeye çalışırken gözlerini kapattı "Kendimi yalnız hissetmiyorum"

Rhon

Rhon'un planlarının suya düştüğü an.
Onu yalnız bırakamam.

O iyi biri.
Onu tekrar öpmeliyim

Plastic Heart - JustinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin