Capitolul 1

151 10 3
                                    

  Isaac's P.o.v.

Liceul e asa de linistit azi.. Scott a vrut sa ii urmaresc pe gemenii idioti cat timp el era la ora de stiinte. Dupa aproximativ jumatate de ora cat i-am urmarit, au plecat pe motociclete.

Cand ma intorceam sa intru in liceu, o fata pe care nu am mai vazut-o inainte se impiedica. Are parul castaniu care ii ajunge pana la jumatatea spatelui, tenul palid si e destul de inalta. Nu mai inalta ca mine,evident.

Arata neajutorata si inofensiva asa ca ma grabesc spre ea.

"Hei! Ai nevoie de ajutor?" O intreb politicos. Cartile ei sunt imprastite pe jos si parul ii este ciufulit.

"Ăm, okey.." Raspunde timid, nevrand sa isi ridice privirea din pamant. Ma aplec si ii ridic toate cartile. Cand vroiam sa o ridic pe ultima, mainile noastre se ating si ea si-o retrage repede. "Mersi."

"N-ai pentru ce. Cum te cheama?"

"April. Pe tine?"

"Isaac. Incantat de cunostiinta"

"Aham." Si-a pus cartile inapoi in geanta si a zbughit-o in liceu. Nici n-am apucat sa o intreb ce an e.

In fine. Am treburi mai importante de facut acum decat o fata oarecare. Scott avea nevoie de mine si sper ca nu l-am dezamagit.

...

Ora s-a terminat iar eu m-am intalnit cu Scott si Stiles la vestiare.

"Ce ai facut? Ti-ai iesit din minti?" Stiles incepe sa urle. M-am obisnuit cu pesimismul lui.

"Nu-i cine stie. Daca au plecat macar nu au facut pagube in liceu sau chestii d-astea." Incerc sa il calmez dar cred ca e in zadar.

"Ce anume te-a făcut sa renunti la urmarire?" Scott ma intreaba dintr-odata. De ce ar crede ca am un motiv?

"Ăă, o fapta caritabila? Nu stiu..." Stiles izbucneste intr-o criza de ras nebun.

"Tu? Fapta caritabila?" Mda, o mica pauza in vorbire sa isi calmeze rasul. "Ce? Combina frigorifica avea nevoie de tine? "

"Haha.. Cum spui tu." Ma intorc sa plec dar Scott ma apuca de incheietura.

"Lasa-l pe Stiles. Ce s-a intamplat? Totul e in regula?"

"Da, normal. Stai calm. Nimic important."

"Atunci spune-ne."
Serios, Stiles? Poate ca nu vreau sa spun ca... "Ughhh. O fata. S-a impiedicat si eu am ajutat-o sa isi adune cartile. Când am terminat ei au plecat. "

"Uuuu, cineva a fost lovit de sageata lui Cupidon."

"Stiles, liniste-te. Serios." Scott il potoleste apoi se intoarce sa vorbeasca din nou cu mine. "De ce nu vroiai sa ne spui?"

"Nu credeam ca e important." Ii spun si ridic din umeri.

"Deci nu iti place de tipa sau ceva?"

"Pff. Normal ca nu."

"Okey."

    În sfarsit m-au lasat sa plec. Credeam ca ma vor tine la interogatoriu o vesnicie.

...

S-a facut destul de tarziu, asa ca ma indrept spre "casa". Sau banuiesc ca e casa mea.. Adica, dupa ce s-a întâmplat cu tata, pur si simplu e locul unde dorm. Nu prea il mai consider "acasa". Acasa pentru mine pot spune ca sunt doar prietenii mei, care imi sunt mereu alaturi.
Ma imbrac in pijama si ma bag in pat, dar nu pot sa dorm. Vina ma roade. M-am oprit sa ajut o tipa timida care nici nu vrea sa se uite la mine in loc sa il ajut pe Scott. El imi e mereu alaturi. Am fost asa un idiot. Ughhhh.

Bun. Deci asta e primul capitol din "Further in Love". Stiu ca e scurt dar l-am scris ca o introducere. Celelalte vor fi mai lungi, promit. Sper sa va placa si multumesc ca imi cititi cartea. ❤

Further In Love ▶LaheyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum