Capitolul 6

62 6 0
                                    

Isaac's P.o.v.

Cand am ajuns la terenul de lacrosse, singurii care au mai ramas acolo erau Scott, Stiles, Allison si Lydia. Cand ii vedem, April imi da drumul la mana, la fix pentru ca Scott aproape ne vazuse. Aproape.

"Hei, Isaac! Cine e fata?" inteaba Scott. De parca nu ar stii cine e.

"Oh, ea e April. A aflat totul. Dupa ce m-am accidentat si a vrut sa ma panseze, a observat cum m-am vindecat."

"Si, acum ca stii, esti dispusa sa ne pastrezi secretul?" Intreaba Lydia, un pic cam neincrezatoare.

"Da, normal. Pareti chiar de treaba. Nu va faceti griji. Secretele voastre sunt in siguranta cu mine."

"Marfa. Acum ca am stabilit asta, vino. Stai cu noi." Stiles o indeamna. Ea se indrapta spre banci si se aseaza langa el. O urmez si eu.

"Deci. Scott. Stiles. Allison. Lydia. Iar pe mine ma stii." Ii zic eu cu un zambet, prezentandu-i pe toata lumea.

"Buna!" Spune ea zambareata si le face cu mana.

"Si, cam ce anume stii?" O intreaba Allison.

"Pai, stiu ca Isaac si Scott sunt varcolaci. Ca Lydia e o banshee, dar inca nu sunteti siguri de toate abilitatile ei. Si ca tatal tau vaneaza varcolaci. Stiu de Derek si de unchiul lui reinviat care nu sunteti siguri pe unde umbla."

"Stii destul de multe. De fapt, cam tot ce e important. Cand a avut Isaac timp sa iti spuna atatea?" La intrebarea lui Scott pur si simplu ridic din umeri.

"Vrei sa stai cu noi, April? Pari e treaba." O intreaba Lydia pe April.

" Da, normal. Mi-ar face placere." La afirmatia ei nu m-am putut abtine sa nu ranjesc.

"Ahm, Scott? Ar trebui sa va spun ceva."

" Ce e, Isaac?"

"E vorba de Derek. Haita de alpha a lui Deucalion e dupa el. Vor sa il faca sa li se alature. Derek nu e de acord. Ne-a chemat pe mine, Erika si Boyd la el mai devreme. A intrebat daca suntem cu el."

"Serios? Dupa toate cate am trecut impreuna o sa ne lasi balta sa fii catelusul de paza al lui Derek?"

"Stiles! Cum ai putea crede asa ceva? Normal ca nu! Daca ma lasai sa continui, urma sa spun ca l-am refuzat. Deja m-am batut cu unul din gemeni. De doua ori. De ce sa ma bat cu niste alpha care nici nu stiu de mine. Nu sunt sigur insa cum a reactionat, pentru ca am plecat. I-am zis ca sunt in haita ta Scott."

"Stai putin. Voi aveti o haita?" Intreaba Stiles plin de sarcasm.

'Nu." Raspunde Scott. " Noi toti suntem o haita. Inclusiv tu, April." April ii zambeste.

"Ideea e ca s-ar putea sa isi caute noi recruti. Asa cum a facut cu mine. Dar nu stiu unde. M-am gandit ca o sa ia pe cineva tot din liceu."

"Au plecat cu un pusti." Spune April.

"Ce?" Spunem toti in acelasi timp.

"Mda. Derek, Erika si un tip super mare de culoare. Au plecat cu un boboc. A fost inainte de meci aici, apoi, inainte sa inceapa, au venit ei si l-au luat. Pustiul e destul de atletic."

"Daca ceea ce spui e adevarat, si sunt sigura ca este, inseamna ca vor sa-l transforme. Daca nu au facut-o deja." Spune Allison.

"Muscatura o sa ii amplifice aptitudinile." Constat eu. "Scott, poti sa treci maine pe la Derek. Prefa-te ca nu stii nimic. Vezi ce poti afla, ce se intampla."

"S-a facut. Acum hai sa mergem spre casa. Se face tarziu, si noi suntem ultimii care au mai ramas. April, unde stai?"

"Nu departe. La patru strazi de clinica veterinara."

Further In Love ▶LaheyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum