A/N: Aruncati o privire la poza de la media. Nu veti regreta. *fac cu ochiul*
Scott's P.o.v.
Am ajuns in dreptul cladirii lui Derek. Totul parea linistit, asa ca m-am strecurat inauntru. Acolo puteam sa il vad pe Derek incercand sa-si antreneze cei trei beta. Era randul lui Erika, care esueaza lamentabil, aterizând in fund in partea cealalta a incaperii.
"Minunat. Liam tu urmezi." In sfarsit am aflat cum il cheama e boboc. Derek începe sa isi piarda cumpătul.
Baiatul se ridica si fix inainte sa alerge catre Derek, vine cu o viteza, una pe care nu credeam ca o poseda, spre mine. M-a luat prin surprindere, asa ca nu am avut timp sa reactionez cand m-a luat de tricou si m-a aruncat in perete. Ma strange apoi de gat astfel incat picioarele mele nu mai ating podeaua iar aerul de-abea mai ajunge la plamanii mei.
"Mai, mai, mai. Ce avem noi aici? Bine lucrat Liam." Derek apare langa el, evident mandru de capacitatea beta-ului sau.
"Derek... Putem.. Vorbi?" Ma straduiesc sa spun, avand in vedere faptul ca sunt strangulat.
"Liam, da-i drumul." Liam imi da drumul iar eu cad in genunchi pe podea, tusind. "Te ascult, Scott."
"Uite, Derek. Stiu ca probabil esti suparat ca Isaac a iesit din haita ta, dar trebuie sa te opresti. Nu poti sa transformi pur si simplu adolescenţi in varcolaci!"
"Usor de zis Scott. Nu tu ai o haita de alpha dupa tine!" Pot sesiza din tonul vocii sale ca se enerveaza.
"Daca asta e problema, putem lucra impreuna, Derek. Mereu e o solutie."
"Lucram impreuna pe naiba! Nu vrei sa ma ajuti pe mine, ci pe adolescenţii aia 'nevinovati'. Uite cum sta treaba. Adolescentii aia isi doresc asta!"
"Derek.."
"Niciun Derek! O sa pleci si o sa ma lasi iar eu o sa ma lupt inarmat doar cu intenţiile mele bune." Derek a inceput sa se plimbe de colo pana colo prin incapere. "Liam, stii ce trebuie sa faci." A zis Derek dupa o perioada de tacere.
Liam se indreapta spre mine, ochii lui stralucind acel galben puternic si cu un ranjet pe fata. Ma apuca din nou de gat si ma ridica de la sol. Se indreapta cu mine catre fereastra.
"Nu, nu. Liam. Opreste-te!" Liam ii arunca o privire lui Derek iar el aproba incet din cap. Liam isi retrage mana iar eu aterizez pe jos, cu o mare durere de spate.
Isaac's P.o.v.
Am ajuns acasa la Scott. M-am grabit catre camera noastra si m-am aruncat in patul meu, zambind ca un idiot.
"Ce s-a intamplat de esti asa bucuros?" Ma intreaba Scott, intrerupandu-mi starea de euforie.
"Huh? Nimic. Cum a mers cu Derek."
"Pai sa vedem. Liam, bobocul, e deja varcolac. Derek nu a vrut sa vorbeasca. Noul lui beta m-a aruncat pe geam." Nu m-am putut abtine si am izbucnit in ras, castigand o privire ucigatoare de la Scott.
Dupa criza mea de ras, Scott nu a mai avut chef de vorba, asa ca am adormit amandoi in cele din urma.
...
"Ce ora ai, iubito? " Am intrebat-o pe April, punand accent pe cuvantul 'iubito'. Obrajii ei s-au facut rosii si a ras.
"Aceeasi ora ca tine, istetue. Avem aproape aceleasi ore."
"Atunci lasama sa iti car cartile." Ea imi arunca o privire confuza. Eu imi pun mainile usor peste ale ei, si iau cartile gentil dintre degetele ei micute. Ea rade si in sfarsit isi ridica privirea si se uita in ochii mei.
"Ochii tai sunt superbi. Sunt atat de ... albastri."
"Tot corpul tau e superb." Ii zic si imi plasez mana ceafa ei, aplecandu-ma pentru a o putea saruta.
"Ce dracu?!" Nu apuc sa termin ce voiam sa fac datorita unui Stiles cu gura cascata.
"Ce s-a intamplat?" Intreaba Scott, venind langa prietenul lui. Minunat! Ce ar fi sa vina toata scoala, nu? O simt pe April cum devine agitata si incepe sa se foiasca langa mine.
"Isaac? Ai de gand sa ne explici secolul asa?" Intreaba Stiles, pierzandu-si in mod evident rabdarea.
"Si ce anume trebuie sa explic?" Bine, poate ca merit un Stiles nervos.
"Cum ce ar trebui sa explici? Probabil de ce mama ma-sii era sa te saruti cu April!"
"Stiam eu!" Scott exclama, evident multumit de prezicerea lui. Stiles ii arunca o privire ucigatoare.
"Suntem impreuna." Spune dintr-odata April, de parca nu ar fi mare lucru. Se pare ca exclamatia lui Scott i-a dat curaj.
"Sunteti ce? April, sunt fericit pentru voi, chiar sunt. Dar chiar crezi ca e idee buna sa fii cu un varcolac? Adica poate sa isi piarda controlul oricand. Ai putea fi in pericol. Si nu numai din cauza lui. S-ar putea sa -"
"Ajunge! Cat de incompetent ma crezi?" Ma rastesc la Stiles, avand grija sa nu imi pierd 'controlul'. Nu as rani-o pe April. April stie asta. Si Stiles o stie, dar vorbeste invidia. Pot simti asta. Lui Stiles i s-au aprins calcaiele dupa April.
"Stiles, iti apreciez ingrijorarea, sincer. Dar nu cred ca o sa fie cazul." Ii spune April, afisand un zambet intelegator. Stiles ofteaza si pleaca fara sa mai spuna ceva.
"Sunt atat de fericit pentru voi. Stiam ca asta se va intampla!" Zice Scott si ne imbratiseaza pe amandoi. Inainte sa plece se apleaca sa ii sopteasca ceva la ureche lui April. "Voia sa te sarute de prima data cand te-a vazut." April se face rosie ca un rac. E atat de adorabila cand e inocenta.
"Te pot auzi, Scott!"
"Stiu." Spune el cu un ranjet aproape malefic si pleaca spre clasa.
Intind mana si o cuprind pe a lui April. Ea zambeste si clopotelul suna, asa ca ne indreptam catre clasa antrenorului.
Saluuut! Am revenit! Imi pare rau daca e cam scurt, o sa ma revansez. Am cam avut un blocaj dar acum stiu cum o sa se desfasoare totul.
O sa incerc sa nu mai schimb perspectiva. Deci, de acum in colo voi ramane la perspectiva lui Isaac. Mi-am dat seama ca poate fi chiar enervant. Asa ca probabil dupa ce termin de scris cartea o sa ma intorc sa editez pe unde se poate.
Deci daca va place cartea nu uitati sa lasati un vot, asta ma motiveaza sa continui. Va iubesc! ❤
CITEȘTI
Further In Love ▶Lahey
FanfictionApril se muta in Beacon Hills cu mama ei dupa ce tatal ei a murit intr-un accident de masina. Cand a venit in oras, April nu cunostea pe nimeni. Dar spera ca isi va face niste prieteni normali ca toata lumea. Si o sa isi faca. Dar 'normali' nu cred...