Ethan's P.o.v.
"Deci, ce s-a intamplat mai exact?" Ma intreaba Danny dimineata urmatoare. Parintii lui nu erau acasa iar eu am putut sa raman la el peste noapte.
"M-am luat la bataie cu Isaac."
"De ce? Dezvolta, te rog. Nu pot sa te ajut daca nu stiu ce s-a intamplat cu adevarat."
"Off.. Ok. Uite, asa sta treaba. Am mers sa vorbesc cu o fata, April. Ea a oprit prima lupta dintre mine si Isaac. Nu voiam sa ii fac rau sau ceva, doar sa o avertizez sa nu se mai bage. Dupa Isaac a venit si mi-a luat camasa strans in pumni si m-a luat de pe ea si apoi-"
"Cum adica 'te-a luat de pe ea'?"
"Pai, stangulatul ajuta la perceperea corecta a mesajului."
"Fir-ar sa fie, Ethan! Baiatul avea tot dreptul sa te ia de pe iubita lui!"
"Nu e iubita lui." Am spus eu cu un ranjet. "Cel putin nu din cate stiu eu."
"Si-atunci de ce mama ma-sii reactioneaza asa?"
"Nu stiu. Dar a inceput sa imi dea pumni. M-a luat prin surprindere. Plus, nu voiam sa imi pierd controlul."
"Poate ca trebuia."
"Pff." Am pufnit eu. "Nici nu stii ce vorbesti."
Peste cateva ore in care am vorbit cu Danny, m-am simtit in sfarsit pregătit sa merg acasa. Acasa, adica intr-un apartament micut pe care il impart cu Aiden. Cumpărat, evident, cu ajutorul lui Deucalion."Unde dracu ai fost aseara? Am fost al naibii de ingrijorat cand-" Imediat cum aude usa, Aiden incepe sa strige dar se opreşte cand imi vede fata care apropo, aproape s-a vindecat. "Chiar nu poti sa stai departe de probleme? Ce s-a intamplat si acum? "
"Isaac. Mai pe scurt, am fost sa o anunt pe micuta bagacioasa sa nu ne opreasca din nou lupta, s-ar putea sa o fi strangulat, cavalerul ei a aparut si m-a luat de pe ea si a început sa scoata cacatul din mine." Aiden a început sa rada.
"Habar n-aveam ca sunt împreună."
"Nu sunt." Spun eu cu un acelasi ranjet.
"Interesant. Poate vom putea folosi asta in favoarea noastră."
"O, si ghici ce. In ziua cand ne-am certat in dreptul dulapului tau. Isaac era pe urmatorul etaj, dar a auzit ce am vorbit. Aveai dreptate. E varcolac."
"Cand ma insel eu frate?" Ce plin de el este.
"Narcisistule!" El doar rade vag.
Scott's P.o.v.
"Ce faci, frumoaso?" Sunt la dulapul lui Allison inainte de ora de biologie. Aseara am vorbit prin mesaje toata noaptea si i-am zis primul 'te iubesc'. Ce bine ca Isaac dormea si nu a aflat. M-ar fi sâcâit cu întrebări. Doar eu pot sa fac asta. Vreau sa il ajut. Dupa toate cate i s-au intamplat, i-ar prinde bine pe cineva ca April. Mi se pare ca se aproprie unul de calalalt. Nu sunt sigur ce s-a intamplat ieri, dar stiu totusi ca s-a batut cu Ethan, din nou. O sa ma bag cand o sa mi-o ceara el, totusi. Din nou, tot ce vreau e sa il ajut.
"Pamantu catre Scott! Mai esti aici?"
"Oh, da. Scuze. Ce ziceai?" Ea incepe sa rada.
"La ce te gandeai?"
"Isaac. Trece printr-o perioada grea si tot ce vreau e sa il ajut."
"Pai, daca vrei parerea mea, faci o fapta foarte buna si chiar cred ca o sa-l ajuti." Ma saruta lent pe buze, apoi se retrage si zambeste. "Mergem la ora?"
CITEȘTI
Further In Love ▶Lahey
FanfictionApril se muta in Beacon Hills cu mama ei dupa ce tatal ei a murit intr-un accident de masina. Cand a venit in oras, April nu cunostea pe nimeni. Dar spera ca isi va face niste prieteni normali ca toata lumea. Si o sa isi faca. Dar 'normali' nu cred...