Capitolul 3

92 6 1
                                    

April's P.o.v

Nu pot sa cred ca un tip amababil si relativ dragut ar putea bate un tip dublu cat mine. Cred ca Ethan il cheama. Aveam o parere diferita despre el. Dar totusi s-a oprit cand l-am rugat. Poate sa fie un lucru bun, nu?

Am ajuns la ora, si m am pus in locul meu obisnuit in banca a cincea. In fata mea e un loc liber. Ciudat. Profesorul facea prezenta si ma trezeste din starea mea de visare.

" April Barns?"

"Aici!" După inca cateva nume strigate, realizez cine este absentul.

"Isaac Lahey?"

"Absent." Unul din prietenii la care tipa pauza trecuta raspunde. Oare de ce a plecat? Nu putea sa plece sa il bata din nou pe tip, pentru ca si el si se pare ca si geamănul pe care nu stiam ca il are au aceeasi ora cu noi. Unul din el sta periculos de aproape de colegul lui de banca, iar celalalt sta cat de poate de departe de fata roscata cu care sta in banca. Oare de ce a plecat Isaac totusi?

Derek's P.o.v.

Nu inteleg de ce Isaac s-a purtat asa ciudat. Am mirosit totusi ca era nervos si totusi dezamagit.. Vroiam doar sa-l ajut. Sper sa fie mai bine pana diseara.

...

"Hei, Scott! Ce faci?"

" Se putea si mai bine. Isaac a plecat cam brusc de la scoala. Aveam nevoie de el sa ii supravegheze pe gemeni. A facut o treaba super buna, dar.."

"Dar dupa am făcut eu o remarca." Continua Stiles care a aparut din senin. "I-am spus doar sa vorbeasca mai incet ca se holba lumea. Saracul incepuse sa tipe. Cand s-a intors a vazut ca o fata era cea care se uita si a reactionat ciudat. A plecat suparat."

"Stiu asta. L-am vazut cand pleca de la liceu. Fuma destul de violent din tigare. Vroiam doar sa-l ajut dar a inceput sa tipe si eu am plecat. Am nevoie de el in seara asta si sper sa nu se comporte la fel de ciudat."

"O sa vorbesc cu el. Sa vad ce se intampla. O sa fie okey pana cand o sa trebuiasca sa vina la tine. Cand?" Scott ma asigura. Ii sunt recunoscator in momente ca astea.

"Patru ore."

" Ok. O sa ma grabesc." Si acestea fiind spuse Scott pleaca lasandu-ma cu Stiles care pleaca si el spre casa.

Scott's P.o.v.

Deci. Acum e acum. Am ajuns acasa la Isaac si am batut la usa.

"Oh, buna.." Arata mai bine decat credeam. Credeam ca o sa arate mai abatut.

" Vreau sa stii ca eu iti sunt dator pentru ce ai facut azi. Ai incasat bataie doar pentru ceea ce am spus eu. Imi pare rau." Pe fata lui puteam citi ca intelege si e de acord cu ce am spus.

"Vrei sa intri?" Ma intreaba si cred ca discutia asta o sa decurga destul de bine.

Am intrat in sufragerie si ne-am asezat amandoi pe canapeaua lui.

Isaac's P.o.v.

"Deci, stii de ce ai reactionat asa?" Ma intraba Scott.

"Chiar nu stiu. Pur si simplu emotiile m-au coplesit si am izbucnit, imi pare rau."

"Nu ai pentru ce sa iti para rau. Toti suntem aici pentru tine, Isaac."

"Va multumesc.. Dar acum mai e si casa asta goala care imi aminteste de tata. Pe de-o parte vreau sa uit de ticalosul ala, pe de-o parte mi-e dor de el.. Stiu ca probabil nu intelegi si ca ti se pare o tampenie..."

"Inteleg perfect." Scott ma intrerupe inainte sa pot termina ce aveam de spus. "Daca nu iti place sa stai aici, poti sa vii oricand ca stai la mine, sa stii. Mama ar fi incantata apropo. Mereu i-a placut de tine." Scott esuaza lamentabil incercand sa faca cu ochiul si eu nu pot sa ma abtin sa nu rad.

Further In Love ▶LaheyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum