uit?

1.2K 32 1
                                    

*profiel Laura*

Het is zomervakantie ik ben zo blij! sinds dat mij ouders zijn overleden was ik best wel depresief. Maar mijn vrienden steunde me, ik moest accepteren dat ze er nu niet meer waren. Ik hoor de bel gaan, ik doe gelijk open en zie kyra en elize voor me staan. "Heyy" "vakantie!!!!" Roepen ze allebij tegelijk in me oor. Het zijn echt schatjes maar soms een beetje te hyper. "Wanneer komen matt en johan?" "Over een half uur." "Okey maar Laura, we gaan toch kamperen in de bossen?" "Ja ik heb alles al klaar lichen voor morgen" "okey, maar hoe gaat het nu tussen jouw en matt?" "Ik weet het niet hij is niet mijn mate dus het word ook ingewikkelt." "Ga je het uitmaken?" "Volgens mij wel de laatste tijd voel ik ook minder voor hem, en hij ook voor mij." "Maar jullie blijven toch wel vrienden hoop ik?" "Jaa natuurlijk! We zijn al vrienden sinds de kleuterklas, en daarbij wij zijn niet zo een stelletje die na dat het is gegaan nooit meer iets tegen elkaar zegt." "Ja dat geloof ik." Zij kyra.
we gingen wat tv kijken en hoorde de bel gaan. "Ik ga wel" zij Eliza. "Ok, doe je best." "Heyy allemaal wij zijn er!!!" Hoorde ik heel hard Johan roepen. "Johan hou je bek dicht." Zij ik lacherig. "Wat zij je tegen mij?" Zij hij nep boos. "Ik zij dat je je bek moet houden mnr johan!" En ja hoor ik had het kunnen verwachten. Ik kreeg de kietel doot. "Johaaannn stop. Alsjeblieft, hou op!" Zij ik tussen het lachen door. "Zeg het" "wat zeggen?" "Dat ik de knapste aardigste liefste gespierste jongen ooit ben!" "Okey! Okey, johan jij bent de meest arroganste jongen die ik ken!" Zij ik bijna dood van het lachen. En ja hij ging harder kietelen. "Okeyyy johan je bent heel knap enzo en al die andere dingen die je van je zelf vind die niet waar zijn!" Johan stopte met kietelen en ging nep verdrietig voor zicht uit kijken. Ik greep me kans en dit keer gaf ik hem een kietel doot.

Het was al inmiddels een paar uur later en we keken een film. "Oja, matt kan ik je even spreken?" "Ja tuurlijk ik wouw jou ook nog spreken" "oh oke begin jij maar" "nee nee begin jij maar." "Nou okey, kijk, ik heb het gevoel dat ik je niet meer zo leuk vind ala vroeger..." "ja dat heb ik ook."
"Is het nu uit?" "Ik denk het wel." "Nogsteeds vrienden, toch." "Altijd" zij hij en we liepen samen terug naar de woonkamer.

Hoi allemaal! Dit is mijn eerste boek en eerste hoofdstuk. Bij de volgende hoofdstuk gaan de vrienden naar het bos om te kamperen. En daar ontmoet elize iemand.
Hou van jullie xx

Mate?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu