Profiel Laura
Hij kuste me, geen zoen, een kleine kus.
Ik bleef verbaast met mijn ogen dicht staan en deet niks. Na een paar secondes kwam ik weer tot de realiteit en dieuwde hem van me af.
"Waag het niet nog eenkeer mij met jou vieze lippe die waarscheinlijk 80 meisjes lippen hebben aangeraakt op de mijne te dieuwen! Begrepen!" "Ik..." "jij niks! Jij hebt die barbie en ik heb Matt, wij horen niet bij elkaar!" "Maar de maangodi...-" "de maangodin kan ook foute maken" zij ik dit keer wat rustiger.
"Jij hebt je ouders je familie duizende vrienden en 50 exen, ik heb geen vader geen moeder geen zusjes of broertjes, nichten, tantes en omen ook niet, me oma en opa zijn dood. Het enige wat ik heb zijn mij vrienden." Zij ik boos en verdrietig te gelijk."Jij weet niet wat het word *alleen* betekend. Jij weet alleen je verwend te gedragen, iedereen moet doen wat jij zegt, als ze dat niet doen, gaan ze dood. Volgends jou dan.
Jij weet niet eens wat genade is.
Ik kan niet met zo iemand samen zijn."Hij stond daar maar, te luisteren wat ik zij. Ik was niet verdrietig of had geen spijt van wat ik zij. Hij moest weten dat ik anders was... dat wij anders waren.
"Ik ben echt niet zo iemand zoals je denkt."
"Jij bent precies hoe ik denk dat je bent.
Als het mag, ik wil graag naar buiten frisse luchy scheppen."Profiek Jacks
Kwamen al die zinnen uit haar mond of heb ik het verkeerd gehoort. Was ik echt zo iemand. Ze heeft een verschrikelijk leven gehad en ik verbest het nog meer. Ik ben een vreselijk mens.
".... als het mag, ik wil graag naar buiten, frisse lucht scheppen."
Ze kon toch niet weg, ik had aan alle wachters gezegt dat ze als ze haar zagen fluchten moesten menemen.
"Ga"
Gekijk daarna vertrok ze.
Ik had een brok in me kil, ik ben een vreselijk mens.
Ik ga veranderen. Ik moest veranderen.
Niet alleen voor haar, maar voor heel me roedel.Profiel Laura
Ik rende, zo hard als ik kon. De frisse lucht deet me goed. De bomen, zo mooi. De groene natuur. Ik kon er wel eeuwig naar kijken.
Jaa sorry!! Heel kort en saai hoofdstuk.
Ik had vandaag weinig tijd, had het een beetje druk.
Doeiiii XxXx
JE LEEST
Mate?
RomanceLaura is een meisje van 17. haar ouders waren toen ze 15 was overleden. De eerste paar jaren woonde ze nog bij haar tante, maar sinds 1 maand geleden woont ze op zich zelf. ze is een meisje met weinig zelfvertfouwe ze heeft 4 hele goede vrienden: ma...