kerker

769 34 6
                                    

Profiel Jacks

Ik zat aan me bureau een beetje voor me uit aan het staren. tot dat ineens mij beta erik zonder te kloppen binnen kwam. Ik vind het opzich wel klote als roedel leden zonder te kloppen binnen kwamen. maar erik was mijn beta, en hij deet dat ook alleen als er iets heel ergs was.
Ik stond gelijk op.
"wat is er??" "Jacks er zijn weerwolfen gevonden in de bossen bij jou terotorium (idk hoe je spelt als iemand weet graag zeggen) "hoeveel?" "Een stuk of 5, ik heb ze laten opsluiten in de kerkers." "Okey, mooi ik kom er straks aan om ze te ondervragen."

Als ik net wil vertrekken om naar de kerkers te gaan komt noah binnen. Hoe zal ik het zeggen maar ze is zo'n beetje nogal een slet. Totaal niet mij type maar ja, ik heb ook behoeftes. "Heyy waar ga je heen?" "Naar de kerkers er zijn 5 onbekende weerwolfen gevonden bij mij terotorium. Dus ik ga ze even een bezoekje brengen." "Ahh maar ik heb je zo gemist." Zij ze sib. "Sorry schatjeh een andere kee..-" ik kon me zin niet afmaken en ze begon me al vol op te zoenen. Wat is er met dit meisje, ze is zo...
Seksie?
Maakt mij wolf mijn zin af.

Na onze gepasioneerde zoen sesie ben ik onderweg naar de kerkers.
Erik loopt achter me zonder iets te zeggen. "Informatie?" Vraag ik. "Drie meisjes twee jongens allemaal weerwolfen.
Een meisje haar weerwolf is klein maar sterk, dus vergis je niet in haar. Ze heten matt, kyra, elize, johan, laura, leeftijd iets in de 19." "Okey dat is genoeg"

Ik loop de kerkers in en ga naar de cel. "Waarom zitten ze allemaal samen in een vel?" "Er was geen plek meer" het werd hoogtijd dat er meer cellen werden gemaakt. Ik keek de gevangenen aan.
Ze waren allemaal nog bewusteloos op een meisje na. Ze stond in eeb hoekje gekropen met haar hoofd op haar knieen.

*profiel laura*

Ik moest voor op lopen en werd naar de kerkers gebracht, ik dacht eersr dat ze mij alleen zouden nemen en me vrienden laten gaan maar nee... "laat hun gaan. Alsjebliefd." "Zij gaan net als jij in de kerkers lekker zitten wachten op de alpha."
"Wat kan mij jullie alpha nou schelen!" Zij ik bot. En ik meende het, wat kon mij die alpha nou schelen mijn vrienden liggen bewusteloos op de grond en ik moet me druk maken om die alpha. Ja dag.
En ineens kreeg ik een vuist tegen me onderkaak aan. "Jij mag lekker je klep houden over onze alpha, als je toch iets wilt zeggen zeg je het straks maar tegen hem."

We zaten in de kerker nouja ik zat in een hoekje te huilen. De rest was nogsteeds bewusteloos. En ineens hoorde ik voetstappen deze kant op komen, vast die stomme alpha!

Hey allemaal, hopelijk vonden jullie deze deel leuk, en ja hoor bij de volgende hoofdstuk ontdekken ze dat ze elkaar mate zijn!

Mate?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu