Profiel: matt
Ik loop door de bossen.
Even me hoofd leeg maken, naar alles wat er is gebeurd.
Ik hou zo veel van laura. Ze is zo lief. Jammer dat ik haar mate niet ben, stiekem ben ik jaloers op jacks. Hij heeft zo'n mooie mate, jammer genoeg heeft hij dat niet door.Ik zie iemand in de verte staan. Zo ver dat mensen het met hen ogen niet kunnen zien. Maar wolfen ogen zijn natuurlijk ook veel beter. Wacht is dat niet Laura?
Ik dachts dat ze met die paardenhoofd aan het praten was. Ja je hoord het goed, paardenhoofd. Mijn bijnaam voor Jacks.Profiel: Laura
Ik zit op de grond, even de frisse lucht in me opnemen.
Heleu laura, ik verveel me. Denk je dat eenhoorns bestaan?
Heyy roxy, ik weet nie of eenhoorns bestaan. En ja ik verveel me ook.Helemaal vergeten te zeggen, mijn wolf heet roxy. Normale wolfen zouden nu heel boos zijn en zouden ze plannen maken om Jacks nu te doden. Naar mijn wolf, voerd fantasien over eenhoorns. Ookal zijn het geweldige beesten. Hihi.
Na nog een paar minuten zo te zitten besloot ik om maar terug te gaan naar de pack. ik stond op en draaide me om. En ineens keek ik in de mooie ogen van matt.
"Uh hey wat doe je hier?" Vroeg ik.
"Oh niks hoor ik ging wat wandelen en zag jou hier zitten, dus besloot ik om maar naar je toe te gaan. Hoe ging het met paardenhoofd?" Uh wat zij hij nu paardenhoofd?
"Uh paardenhoofd?" "Oh ja dat weet jij natuurlijk nog niet, paardenhoofd is mijn bijnaam voor Jacks. Vind je het wat?" "Jaa, hoor alleen hier beledig je paarden mee." "Oh ja, daar kunnen ze vast wel me leven."
"Hahaa" "hahaa"
"Uhmm Matt?" "Ja?" "Zijn wij nu... zeg maar... samen?" "Samen...?" Zij hij lachend.
Ja hier gaan we weer. "Matt je weet waar ik het over heb!" "Jaa tuurlijk schat, jij bent mij nu mijn vriendin. Van mij."
Zij hij zacht.We liepen hand in hand terug naar de pack.
En tuurlijk zien we daar Jacks met Noah staan. Leuk stel eigenlijk
*allebij arrogant
*allebij klef
*allebij paardenhoofdenIk was te diep in gedachten, tot dat ik heel hard iets hoorden.
"Laura!" Jub heleu Jacks. Urg hier had ik dus echt geen zin in.Heleu allemaal, dit boek gaat dus verder.
Ik heb alleen een vraagje voor jullie.
Willen jullie dat ik via het profiel van Laura verder ga, van Jacks, of gewoon van iedereen een profiel maak.?
JE LEEST
Mate?
RomanceLaura is een meisje van 17. haar ouders waren toen ze 15 was overleden. De eerste paar jaren woonde ze nog bij haar tante, maar sinds 1 maand geleden woont ze op zich zelf. ze is een meisje met weinig zelfvertfouwe ze heeft 4 hele goede vrienden: ma...