is dit liefde?

771 32 1
                                    

Profiel laura

Nadat we allemaal schone kleren hadden gekregen waren kyra, elize, matt, johan wakker. Ik had ze alles wat er gebeurde uitgelegt, dat die stomme alpha mij mate was, dat hij niet eens blij was.
Matt keek... nouja, ik weet niet hoe hij keek. Ik zag verbazing en jaloezie in zijn ogen. Vond hij me nog leuk?

Ineens kwam de deur met een zwaai open en zag je jongen van net er staan, erik hete hij als ik het me goed herinner. Hij keek gelijk naar Elize, zijn ogen waren donker geworden. Net als die van Elize.
Ik weet het als, zij was haar mate.

profiel erik

Ik was onderweg naar de kamer waar de mate van jacks was en haar vrienden om hen schone kleding te geven. Toen ik de deur open deet keek ik in de mooiste ogen ooit, ze had zulke mooie ogen, haar lippen, haar blik deet me smelten.
Ik liep in grote stappen naar haar toe en omhelsde haar. "Mate..." zij ik zacht in haar oor fluisterend. "Hoe heet je?" "Elize" zij ze zacht.

Profiel Laura

"Uhm sorry dat ik jullie momentje onderbreek maar wanneer mogen wij hier weg? Want ik heb niet het gevoel dat mij mate mij leuk vind, ik zelf hem ook niet." "Hij is gewoon een beetje in de war. Hij had de hoop naar jou opgegeven, hij... hij..." "hij, wat?" Zij ik nieuwschierig.
"Hij heeft een vriendin." Zij hij wat zacht. En mijn hart brak. Wat was dit gevoel, ik vond hem niet leuk maar vond het wel erg dat hij een vriendin heeft.
Je vind hem wel leuk
Nee, nouja, misschien, ik weet het niet.

"Laura, als je wil kun je douche en dit kun je dan aantrekken, de alpha wacht op je." Hij gaf me een zwarte blouse, paarse rok, zwarte laarzen en een zwarte portomonnee.
Ik vronsde, "wie heeft dit uitgekozen?" Vroeg ik verbaasd naar de goede kleding smaak. "De alpha" zij hij dood normaal. Ik vronsde nog meer, draaide me om en zij nog net verstaanbaan "nooit gedacht dat mannen ook kleding smaak hebben." "Wat zij?" "Oh niks hoor.

Nadat ik had gedoucht droogte ik me af, ik keek om me een en besefte dat erik mij geen ondergoed had gegeven. Ik werd een beetje rood. Goed dat niemand me kon zien. Ik deet gouw de handdoek om mijn lichaam en opende de deur op een kier. "Hallo? Uhmm, kyra?" Matt keek ineens op, hij hat oortjes in en zat op een bed voor zich uit aan het kijken. "Is er ists Laura?" Mijn kop werd nog roder.
Hoe genant.
Zij me wolf, ik megeerde haar.
"Uhm matt, ik uhh, ik heb geen ding." "Geen wat?" "Je weet wel... ding, enzo" matt vronsde, hij wist duidelijk waar ik het over had maar ging nog expres door. "Uhm nee hoor ik weet niet wat je bedoelt. Oh ik snap het je wilt parfum. Sorry Laura heb ik niet je moet jet maar met je natuurlijke geur doen." Zij hin lachend
"Matttttt!!! Je weet wel waar ik het over heb. Vraag alsjebliefd aan Erik of hij het wilt brengen." "Jaa mevrouw" en met die woorden liep hij weg.

Na ongeveer 5 minuten hoorde ik de deur in een klap dicht vallen. Hij gaf me de schone ondergoed aan terwijl ik nogsteeds met me handdoek om me lichaam heen zit. Ik stak me hand uit om het te pakken maar hij trok het weg.
Zijn lippen kwamen langzaam naar mijn oor, "ik mis je" zij hij met een zachts stem, zijn warme adem brande op mijn huid.
"Ik hou nogsteeds zij hij"
Ik voelde de kriebels in mij buik.
"Ik jou ook, ik hou van je." Zij ik zacht
En voor ik het wist raakte zijn zachte warme lippen de mijne.
Eerst was het een zachte zoen. Het begon steeds heftiger te worden. Ik ging met mijn hand door zijn haar terwijl mij handdoek nogsteeds om mijn lichaam zat.
Hij ging met zijn hand naar mijn rug, steeds lagen tot net iets boven mijn kont.
Ineens hoorde we de deur alweer dicht klappen. Het was jacks...

Tam tam tam
Volgende hoofstuk komt mischien morgen over overmorgen. Daag xx

Mate?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu