jaloers...? nee?!

738 33 1
                                    


Foto roos.

Profiel jacks

Ik zat nogal lang op Laura te wachten dus besloot om maar naar haar toe te gaan.
Ik deet de deur open. Ik zag Laura zoenen, met een andere jongen. Wie was die jongen eigenlijk?! Vast een van haar vrienden. Ik voelde een brok in me kil. Ik was boos, woedent. Ik rende op de jongen af trok hem los van Laura en gaf hem een harde klap op zijn neus, het bloede, ik werd er blij van. Niemand mocht mij mate aanraken. Niemand.
Ik pakte hem bij zijn kraag vast en duuwde hem hard tegen de muur. Ik sloeg hem nog eenkeer, maar dit keer op zijn oog, hopelijk krijgt hij een mooie blauwe plek daar. Ineens werd ik naar achter geduwt, Laura...
Wow heeft ze nou een handoek om haar lijf, uh okey?
"Jacks wtf doe je?!" Riep ze boos.
"Ik?! Jij bent de gene die 1uur geleden haar mate heeft gevonden en hier zit te zoenen met een of ander joch." "Ik?! Jij bent de gene die me niet een knuffelde toen je me zag, je hebt een vriendin, en vind me niet eens mooi!" Ik was stil. Keek naar beneden, ze had een punt. Ik liep met grote stappen boos de kamer uit. Wtf is er mis met me. Ik ga wel met een ander meisje klooien maar als zij het doet word ik woedent?

Ik zag mijn zusje roos ongerust op me af renne. "Jacks wat is er gebeurd ik hoor de geschreeuw!" "Niks, zorg er voor dat Laura straks naar mijn kamer komt." "Wie is Laura?" Vroeg ze verbaasd. Oja ze wist nog niks. "Laura is mijn mate, mijn wachters vonden haar en een paar vrienden van haar in de bossen van mij terotorium." "Oh" "zorg er voor dat ze naar mij toe komt" zij ik nog voordat ik weg liep.

Profiel Laura

Nadat hij boos de kamer uit stormde liep ik gelijk op matt af. "Matt gaat het, heb je ergens pijn. Ik kan wel ijs voor op je oog hale..." "nee, ik ben okey. Ik hou van je"
hij houd nogsteeds van met. Mijn hard maakte een sprongetje van gelluk toen hij dat zij.
Ineens kwam er een meisje binnen, ik schat haar even oud als mij misschien wat ouder. "o mijn god, heeft hij Je geslagen?!" Zij ze terwijl ze met grote passen naar matt liep. "Wat is er gebeurd?" Vroeg ze. "Uh hallo ik ben Laura" "oh ja sorry, ik ben roos, ik ben de zusje van Jacks. En jij haar mate toch." Ik hoorde Matt op dr achtergrond gromme. "Helaas wel" "je lijkt niet blij? Wat is er gebeurd?" "Erik heeft me vertelt dat jacks een vriendin had, okey dat kan maar hij leek niet eens blij dat hij me zag. En ja ik heb gevoelens voor matt" zij ik terwijl ik naar matt keek. Hij stond daar maar. In een awkwart situatie. "En we zaten zeg maar te zoenen." Zij ik wat zachter. "Oh, dat vind hij inderdaat niet leuk. Geloof me alles komt goed. Doe je ondergoed en kleding aan, onder de wasbak zit een kastje daar zit wat make-up. " "okey dankjewel, ze leek me echt aardig. Niet te geloven dat zij Jacks zusje was" "oh en Jacks wacht op je in zijn kantoor gewoon 2e verdieping de laatste deur achter in de gang." Zij ze nog terwijl ze weg liep.

Ik had echt geen zin om naar hem toe te gaan, maar we moesten wel ooit praten over alles wat er is gebeurd. Dus ja, beter nu dan ben ik er gelijk van af.
Ik deet mijn ondergoed en kleding, deet weinig make-up op en een bracht wat lippenstift aan.
Ik moet toe geven, ik zag er mooi uit.

Terwijl ik de kamer in liep zag ik iets dat mij hard deet breken, Jacks...
Hoe kon hij, nouja ik heb het ook gedaan maar. Dit voeld anders, zo slecht.
Hij heeft mij niet een horen binnen komen, en nogsteeds staat hij hier voor me ogen te zoenen met een barbiepop. Ik besloot mij emoties niet te laten tonen. Ik liep met opgeheven neus naar hen toe. "Zo, is de alpha lekker een meisje aan het versieren? Leuk maar ey, ik dacht dat alpha's zich meer druk moesten maken om hen terotorium. Niet om een barbie pop." Ze keken me allebij met grote ogen aan, want tja. Ik had ze allebij wel een beetje beledicht. "Oh schatje toch, de alpha kan wel twee dingen te gelijk wees dus maar niet bang. De terotorium gaat vast niet kappot door een zoen." "Ha-ha-ha, sinds wanneer heeft een plastic pop hersenen om me na te kunnen denken.

Ze bleef stil. "Ja niks meer te zeggen, maar tjop tjop. Ik moet Jacks spreken, daag" ze keek me met branden de ogen aan en het enige wat ik deet was een 1 meter lange lieve grijns op mij hoofd zetten.
Jacks zat daar me lekker doe te kijken.
"Dus waarom wilde de grote alpha mij spreken, ik bedoel je had het een beetje druk, niet dat ik nieuwschierig ben." "Je ziet er mooi uit" "sorry?" Vroeg ik niet begreipend. "Ik zij dat je er m..." "ik weet wel wat je zij, wat wil je van me?" "Nou eerst even dit, jij moet hier je hele leven blijven, als je wilt kunnen je vrienden weg maar als je wilt dat ze blijven hou ik ze hier." "Wat?!" Wtf dacht die sukkel wel niet.

"Ik ga hier echt niet blijven, en mij vrienden ook niet!" "Kijk babe, jij verstond mij volgens mij niet goed, ik zeg het nog eenkeer, zeg maar als je pauze wil om alles op ee rijtje ze zetten.
Jij - gaat - hier..."
"Niet blijven" maakte ik zijn zin af.
"Ik weet niet babe, als je wilt ontsnappen, doe je best. Maar zolang het aan mij licht, ga jij hier niet weg.
"Ik..."
"En nu over het andere waar ik met jou over wilde praten. Ik wil niet meer dat jij contact hebt met die ene jongen van net."
"Nee" zij ik kort af, want ik wist dat hij me niet uit de buurt van hem kon houden dus ja. "Wat zij je" "oh sorry ik zeg het wel rustig,
N - e - e"
Zij ik terwijl ik hem na praten.
"Ik ga lekker wel met mijn vriendje contact blijven houden, of je het nou wilt ofniet." Ja ik zij vriendje, volgens mij waren we ook weer een stelletje. Ik hoop het tenminste.
"Hij is je vriendje?!" Zij ik half schreeuwend
Hij drukte me kij hard tegen de muur aan, en zijn lichaam plakte op die van mij.
onze lippen waren 1 centimeter van elkaar verwijdert.

Ik boog me nog een stukje naar hem toe waardoor er maar zeker 2 milimeter tussen onze lippen zat.
Ik keek diep in zijn ogen.
"J..."

Profiel Jacks

Ik voelde me gebroken ik duwde haar nogsteeds tegen de muur.
"J..." ze wouw ja zeggen.. ik kon het niet horen, mijn wolf werd wilt, woede, jaloezie, verdriet, kon je in me ogen zien.
Ik wilde dat word niet horen.
Ik drukte mij lippen zachtjes op die van haar.

Jaa Roos dus, het zusje van mnr alphatje
Foto van haar boven
Xx

Mate?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu