Nepovinné pro čtení, pouze jsem sem chtěla vypsat svoje myšlenky, co se tohoto díla týče.
Původně byla tato fanfikce plánována jinak - měla jsem jí psát společně s heichou a svatou Erbichan, která, co se týče alfaomega tématiky, tak je prostě genius a master, jenže jak se stalo, tu se stalo, začala škola, já se začala věnovat jiným fanfikcím a tato fanfikce najednou zůstala nedokončená, což mě neskutečně vytáčelo, protože já prostě nedokončené fanfikce nesnáším, zvlášť, když o ní mají čtenáři zájem. A jeden komentář prostě byl pro mě poslední kapkou a řekla jsem si: kašlu na všechno, jdu na to! A tak, jsem rozepsala celý děj doooo.. jejich prvního milování. Skepticky jsem se na to zadívala a řekla si, že takhle to prostě nepůjde.
Víte, nesnáším banality, zvlášť banality, kdy se do sebe dva dotyční zamilují, vyspíš se a happy end. Nope, pls, not my style, takže jsem původní nápad zmuchlala, hodila do koše a pustila se do nového plánování, které se mi podařilo bez epilogu shrnout do 18.kapitol a samosebou to tak i krásně vyšlo.
Co se týče samotného díla, tak můžu říct, že jsem na sebe za něj pyšná. Děj tam byl, jaké si rozvití postav taky, protože se mi zdálo jako nějaké klišé, aby se Levi a Eren na začátku nemilovali, pak zjistili, že mají být spolu a najednou bum bitch I love so much. Nope, nedávalo by to smysl a tak jsem se tedy rozhodla pro něco jiného, co by bylo ve stylu Leviho - popírání pocitů a nejistota, zatímco Eren by se do toho hrnul s hlavou a myslel by si, že pocity, které by v něm alfa kód vyvolával, jsou pravé a pak by ho Levi podkopl na správnou myšlenkovou cestu a oba si už ke konci byli jistí ve svých pocitech a děj typu toho, že Levi pochybuje a Eren dokazuje, se náramně hodil a díky těm papírům mě napadla i ta část se soudem.
Epilog - jedna z takových těch nejsladších částí co jsem kdy psala (stačí už ta představa dětí Erena a Leviho a viju jak šťastný prasátko) a taky jsem za něj celkem ráda.
Samosebou jako u jiných děl se tady dá najít hned několik věcí, které bych si do budoucnosti chtěla vytknout. Zatímco Erbichan a BobaHeichou nadávají, že se rozepisují as fuck, tak já je zase za to obdivuju, protože u určitých děl se takové rozepisování opravdu hodí a tady, i když jsem se rozepisovala, chtěla jsem stále do toho vložit víc. Taky jsem stále slabá v popisování prostředí a postav. Jako dejte mi postavu a dokonale popíšu její pocity a psychickou stránku, ale popsat zevnějšek? To je pro mě těžké as fuck, takže další věc, co si musím vytknout. Taky by bylo dobré kontrolovat sakra pravopisný chyby a víc se vkládat do sexuálních scén. Už sakra když nikoho už prakticky rok nemám a cítím se občas nadržená, tak je to přece dostatečně dobrý důvod se v sexuálních částech rozepisovat na maximum (pořád vzhlížím k anglické fanfikci "Be good for me", kde z 38 000 slov, je víc jak 3/4 samotný sex, takže pls, neříkejte mi, že to není master piece).
Jinak, pokud jste došli až sem, chci vám moc moc moc, opravdu neskutečně moc poděkovat za podporu, protože bez vás, bych pravděpodobně nikam nepokročila. Jen díky vám, čtenářům, jsem se dostala tam, kam jsem se dostala.
Zaručuji vám, že tohle ani zdaleka není moje poslední EreRi fanfikce (mám ještě tak +40 nápadů) a co nejdříve se začnu věnovat další EreRi fanfikci s názvem "I see you", která také bude ve světě alfaomega, ale AU a bude se jednat o detektivku, takže si myslím, že se máte na co těšit ^^
Vaše AnnieMirai <3
ČTEŠ
Obsession [Shingeki no Kyojin]
FanficEreRi alfa/omega (omega verse) fanfikce Po skončení války se mezi lidskou populací začal za pomocí novorozenců roznášet "nemoc", která značně ovlivňovala lidské DNA. Byly objeveny tři genetické kódy, nazvané Alfa, Beta a Omega. Tento příběh je...